Úvodní slova autorky

8 0 0
                                    

Zdravím všechny, kteří si k přečtení vybrali právě tenhle příběh!

Je to přesně rok, co jsem si tu založila profil, a téměř rok, co jsem vydala svůj první příběh. Přijde mi, že to strašně rychle uteklo. Rozhodla jsem se, že vám alespoň "na koutek oka" ukážu, na čem momentálně pracuji. 

Dole v této části naleznete trošku odlišnou verzi anotace.


Série Skrytá pravda by měla být sestavena ze tří dílů a to:

Ve hvězdách
V jizvách
V mysli

A co byste měli vědět, než sérii začnete číst?

V každém díle je odlišná hlavní postava a každá tato postava má svůj vlastní příběh, vlastní minulost, charakter, ...

Všechny příběhy se odehrávají zhruba ve stejném časovém období, to znamená, že se jejich dějové linky prolínají. Každá z postav má svou vlastní roli v příběhové linii celé série a ať už je více, či méně důležitá, vždy má obrovský vliv na celou budoucnost série.

Kdy a jak často bude příběh vydáván?

Příběh bych chtěla postupně (a pravidelně!) vydávat během léta. Bližší informace budou oznámeny společně s datumem zveřejnění příběhu v květnu.

A to by, myslím, pro začátek stačilo! Prozatím se na vás budu těšit u další kapitoly příběhu Upíří nevěsta!


ANOTACE:

Svou tvář skrývala. Měla strach, že ji nepochopí. Odmítnou...

Winstonhill. Celé tohle místo jí nahánělo husí kůži. Cítila se tu jako doma, jako by sem patřila. A to ji děsilo.

Vanessa byla jako nová dívka na škole téměř neviditelná a jediný, kdo se s ní vůbec bavit chtěl, byla ta nejbláznivější holka, jakou kdy potkala. Když však zdejší studentka spatřila Vanessinu pravou stranu obličeje, vše se otočilo o sto osmdesát stupňů. Dívka má podivné otázky, které se stáčí k jedné jediné osobě.

Alec. Kdo to je? A co s ním má společného její zhyzděná tvář?

Najde Vanessa odpovědi dříve, než bude pozdě? A dokáže zachránit nejen sebe, ale i zmiňovaného chlapce?

Ve hvězdách *LÉTO 2021*Kde žijí příběhy. Začni objevovat