1.SEZON 1.BÖLÜM(KORKU)

1.3K 57 27
                                    

Merhaba sevgili okuyucularımız. Canım kankam MyHeartDylan yani benim deyimimle Esoşum ile ortaklaşa yazığımız yeni kitabımıza hoşgeldiniz

Bu kitabı 49.Bölüm'ün sonlarından başlıyoruz. İzlemeyenler varsa lütfen izlesin ☺️ Son sahneyi MM ya bırakıyorum

İyi Okumalarrr 💙☁️
Ferman sonunda ameliyat odasına girmeyi başarmıştı.

Ferman: Alii! (Ali'ye doğru koştu.) Ali... Ali abiciğim iyi misin?

Ali, Adil Hoca'sına sarılıyordu ve hiçbir ses duymuyordu. Gözlerini açtı ve Adil Hoca'sının karşısında olmadığını fark etti.

Ali: Adil Hoca'm?

Ferman: Ali... Adil Hoca...

Ferman da söyleyemedi.

Kıpkırmızı gözleriyle etrafta onu aramaya başladı. Etrafında dönüyordu.

Ali: Adil Hocam... Adil Hocam nerde?! (Ferman'a baktı.) Abi! Abi! Nerde Adil Hocam gidemez daha birşey söyliyecektim. Böyle vedalaşma olmaz hayır!

Ferman: Ali... Adil Hoca... Cennette.

Ali: Hayır daha ona "baba" diyemeden hayır... (sesi kısılmaya başladı.) Hayır daha baba diyeme-

Ali bayılmıştı. Ferman Ali düşmeden onu tuttu.

Ferman: Aliii! ALİ ABİCİĞİM AÇ GÖZLERİNİ! SEDYE GETİRİN!

Demir: Alii!

Demir hemen Ali'nin yanına koştu.

Açelya Nazlı daha gelmeden sedyeyi almaya koşarak gitti.

Nazlı izleme odasından çıkmıştı ve gelince şok içinde baktı. Gözünde korku vardı. Hemen kendine geldi ve durduğu yerden koşarak Ferman'ın yanına gitti.

Nazlı: Alii! Hocam... Hocam! A-Ali... Hocam noldu?! HOCAM!

Ferman: N-Nazlı gaz yüzünden olmalı ama kesin bişey söyleyemiyorum. SEDYE NERDE KALDI!?

Açelya sedyeyi getirdi. Ferman ve Nazlı sedyenin yanında duruyorlardı. Sedyenin hemen arkasında ise Demir vardı. Nazlı Ali'nin elini tutmuştu.

Nazlı: İyi olucaksın Ali! Beni... Bizi böyle bırakamazsın.

Müziği başlatabilisiniz
Tan:Önce acile alıyoruz bakalım ne durumda.
Ali acile alınır.Sedyenin başında Ferman Alinin elini tutmuş saçını okşuyordu.Nazlı sadece ağlamakla yetiniyordu Açelya ona destek olmaya onu teselli etmeye çalışsa da Aliyi kaybetmekten çok korkuyordu.Ali onun dostuydu, kardeşiydi.
Demir ve Doruk ise üzüntülerini içinde yaşamaya ve profesyonel davranmaya çalışıyorlardı.

Tan:Doruk içeride serbest sıvı var mı diye kontrol et
Dor:Tamam hocam.(Selviye dönüp) Ultrason cihazı
Selvi verir

Dor:Şimdilik bir şey görünmüyo hocam.
Tan:Tamam. Selvi kan değerlerine de bakalım.Demir tüm tetkikleri istiyorum eko bt ne varsa anladın mı oğlum?
Dem:Tamam hocam.
Ferman kendini toparlayıp ekibe döner Aliyi işaret eder.

Fer:Bu çocuk bize Adil hocanın emaneti ama en önemlisi o " Mucize Doktor".O nice hastalara umut oldu, iyileştirdi.Şimdi sıra bizde.Söz verin Ali Vefamız ölmeyecek
Tan&Sel&Naz&Aç&Dem&Dor:Söz hocam
Fer:Müthişş simdi toparlanın.Alinin bize ihtiyacı var.

Ali'yi yoğun bakıma aldılar.
Müziği kapatabilirsiniz

Müziği açabilirsiniz
Ferman, usulca Ali'nin yattığı yoğun bakıma girer ve yavaşça yatağın yanındaki sandalyeye oturur.

Ferman: Ali... Abiciğim... Neden uyanmıyorsun? Bizi böyle bırakamazsın... (Gözünden yaş düşer.) (Küçük bir tebessümle konuşur.) Mucizeler yaratacağın daha çok zamanın var. İlk geldiğin günden beri bize öğrettiğin "İmkansız diye birşey yoktur" (Ferman'ın aklına o cümle gelir.) imkansız diye birşey olmadığını. Umudumu hiçbir zaman kaybetmeyeceğim abiciğim... Hadi kalk Ali. Bana hastanede "Abi" de bende sana kızıyım. Hadi Ali... (Ferman umutlu gözlerle Ali'ye baktı.) Uyandığın zaman seninle konuşacağımız çok şey olucak.

Müziği kapatabilirsiniz

Müziği açabilirsiniz
Alinin değerleri düşmeye başlar.Tanju ve ekibe aynı anda çağrı gider.

Tan:Demir Doruk Selvi koşunn
Dem:Ali mi hocam
Tan:Evet
Ekip yoğun bakıma girdiğinde Ferman kalp masajı yapıyordur
Ferman: Alii!

Ferman içinden: Ferman profesyonel olmalısın! Kardeşin için hadi!

Acaba Ali ölecek mi?
Ekip nasıl toparlanacak?
Ekip Aliyi nasıl toparlayacak? Hepsi ve daha fazlası yeni bölümde
Kota: 200 Vote 50 Yorum

Sen De Gitme(AlFer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin