1.SEZON 2.BÖLÜM

857 45 13
                                    

ÖZET
Alinin değerleri düşmeye başlar.Tanju ve ekibe aynı anda çağrı gider.

Tan:Demir Doruk Selvi koşunn
Dem:Ali mi hocam
Tan:Evet
Ekip yoğun bakıma girdiğinde Ferman kalp masajı yapıyordur
Ferman: Alii!

Ferman içinden: Ferman profesyonel olmalısın! Kardeşin için hadi!

YENİ BÖLÜM
Uzun uğraşlar sonucunda Ali hayata tutunmayı başarmıştır

Tanju ,Beliz ,Ferman ve ekip yoğun bakımın camından Aliyi izliyordu.Nazlı da Alinin elini tutmuş gözünü biran olsun Ali'den ayırmıyordur.Dışarıda ise Ali hakkında konuşuluyordur.

Müziği açabilirsiniz
Bel:Orada yatanın bizim Ali olduğuna inanamıyorum
Sel:Hiçbirimiz inanamıyor ki
Dem:Bu kadar mı yalnız kaldı ya.İntihara sürükleyecek kadar mı yalnız bıraktık onu?
Fer:Kimden destek istediyse geri çevrildi
Tan:Uyandığında nasıl bir ruh hali içinde olacak kim bilir?
Aç:Ya da uyanacak mı?
   Açi ve Nazlı yanyana oturmuşlardı. Nazlı ağlıyor Açi ise onu desteklemeye çalışıyordu çünkü Nazlıya belli etmese de o da Aliyi kaybetmekten çok korkuyordu.Ali onun dostuydu.

Nazlı: Açi iyi olucak, Ali değil mi?
Açi: Olucak tabii ki Nazlı. O bizim Alimiz. Tabii ki de iyi olucak. O Mucize'nin ta kendisi iyi olucak tabii ki.

    Ali ise komadayken neler oluyor ona bakalım.

  Ali'nin önüne birden küçükken dövüldüğü sahne geldi. Ali şaşkınlıkla ve hüzünle izledi. Sonrasında abisi Ahmet'i gördü. Kurtarışını izledi.

Ahmet: Alii! Bırakın Kardeşimi!

  Sonrasında birden hastanede dövüldüğü sahne geldi önüne. Yine dövülüyordu. Sonra Ferman'ın geldiğini gördü.

Ferman: Alii! Bırakın onuu!

   Onunda Kurtarışını izledi. Abisi Ahmet'inde kurtardığı gibi kurtarmıştı abisi.

   Sonra Ahmet'in onu Babası Hikmet'ten nasıl koruduğunu gördü.

   Sonra Ferman'ın onu Hikmet'e yaklaştırmadığı zamanları. Ferman Abisi korkmuştu babası Hikmet onu üzer diye. Yine o da Ahmet Abisi gibi korumuştu.

  Sonra hastanın onunla nasıl kötü konuştuğunu gördü. Yine Ferman Abisi yanındaydı. Ali hasta onunla böyle konuşunca nasıl Ferman'ın arkasına geçtiğini gördü.

Ferman: Asistanın hakkında böyle konuşamazsınız!

   Yine korumuştu, yine kurtarmıştı onu.

Kıvılcım: Hata Kimde!?

   Ali konuşamaya başlıyacakken. Birden...

Ferman: Bende!

Beliz: Ferman Bey napıyorsunuz?

Ferman: Asıl siz napıyorsunuz? Ali bey geldiğinden beri kaç kişiyi kurtardı. Ama niye kimse bunlardan bahsetmiyor?

Kıvılcım: Ferman Bey biz şuanda
biz şuanda bir ifade kaydının orta yerindeyiz napıyorsunuz?

Ferman: Ali'yi markete ben gönderdim.

Kıvılcım: Ne?

Ferman: Evet Ayça Hanım'ın üstünede ben saldım! Ameliyata ikna etmesi için elinden ne geliyorsa yapmasını söyledim! Oldu mu Kıvılcım Hanım?

Adil: Ferman?

Ferman: Hocam duydunuz. Beliz Hanım eğer biri cezalandırılacaksa veya dava edilecekse ya da medejürnel dergisine haber gerekiyorsa o kişi benim! Ali değil! Girmemiz gereken ciddi bir ameliyat var ve bilmenizi isterim ki. Alisiz yapamam! Gidelim Ali!

   Yine kurtarmıştı ve kendini tehlikeye atarak. Sonrasında bir anda çamaşırhaneye gitti ve Ferman karşısına çıktı.

Ali: Ferman Hocam?

Ferman: Ali... Şuan komadasın... Ve biz seni bekliyoruz bize geri dön! Seni hep koruyacağım, kurtaracağım ve abin olacağım. Ama bize geri dön! Arkadaşlarına, sevgiline, babana ve... (kendini göstererek) Abine... Geri dön bize Ali! Geri Dön! Biz ben sensiz yapamıyorum... Kardeşimsiz yapamıyorum Ali... Yapamıyorum... Olmuyor sensiz olmuyor... Nolur gel. Geri dön bize...

   Birden Hemşire yoğun bakıma koşarak girdi.

°Sizce hemşire neden yoğun bakıma geldi?

°Bölümü beğendiniz mi?

°Görüşlerinizi lütfen yorumlara yazmayın unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen De Gitme(AlFer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin