Azuchanchan Hope you like it :3
Sugawara》helyesírásihiákértgomen《
♡ ♡ ♡Ha tudtad volna, hogy ez lesz be se jössz.....
A Karasuno fiú röplabda csapatának egyetlen lány tagja voltál. Az iskola, az állam, a tanáraid és még minden más is sokáig ellene volt, hogy belépj, de végül sikerült.....a lány csapatba nem mehettél már ugyanis a jelentkezők száma túl magas volt, a többi foglalkozás meg nem nagyon izgatott....te mindenképp röpizni akartál. Ez volt az álmod mióta először beleütöttél a labdába.
- [Y/N]-SAAAAAAAAAAN!!!- Tanaka sírva futott feléd kitárt karokkal. Azóta nem láttad a csapatot, hogy eltiltottak egy hónapra az agresszív viselkedésed miatt. Daichi még meg is jegyezte, hogy Nishinoya kiköpött mása vagy. NAGGYON de tényleg NAGGYON fel tudtad magad húzni.
Tanaka rád borult és csak zokogott, és kikiabálta, hogy mennyire hiányoztál nekik.
- Eheh....Ti is hiányoztatok!😅 De Tanaka-san....a többiek hol vannak?
- Mindjárt jönnek. Egyelőre csak én és Noya-san vagyunk itt.
Beléptetek a terembe és Nishinoya is rohant feléd. Ezt már kikerülted, de egy ölelést azért még kaptál.
A továbbiakban már csak vártatok.... vagyis.....Tanakáék vártak. Te gyakoroltál ahogy tudtál. Egy hónap kihagyás nem semmi. Még jó hogy a tornatermen kívül is volt lehetőséged gyakorolni.
*visszaemlékezés*-Előre figyelmeztetek mindenkit! Lesz pár új elsős, köztük egy lány is. Nagyon jól játszik és ha megkérhetlek rá ne tegyetek megjegyzéseket. Ha lehet. . .
- De... Daichi-san! Hogy lehet, hogy.... egy lány?
- Talán bajod van velem kopaszka?
Az ajtó mögül szúrós tekintettel meredtél Tanakára.
- HHEEEEEE?!?!?
- Tanaka! Állj le! - mondta Daichi és bevezetett - nos...ő itt [F/N] [Y/N]. Hogy miért itt játszik azt majd holnap megbeszéljük. [Y/N]-san akarsz valamit még mondani?
- Igen....ha lehet....kérlek ne kezeljetek lányként. Mármint... ne úgy tekintsetek rám mint egy lányra aki ha elesik pátyolgatni, kell és akinek nem szabad kihívásokat állítani mert lány....ne kíméljetek....kezeljetek röplabdásként. Szeretném hangsúlyozni, hogy a gyengeségem és az erőm nem a nememben mutatkozik meg. - mire végig mondtad a sok kiváncsi szem meglepődötté és büszkévé vált.
És ekkor állt fel Sugawara.
- Eszembe sincs lenézni téged... ha igaz amit Daichi mondott és tényleg erős vagy . . . Okom sincs rá hogy megtegyem. Egyenrangú félként foglak kezelni és ha sikerélményed van csakis annyira foglak ünnepelni mint mindenki mást...attól még hogy lány vagy, nem csoda az ha teljesítményt érsz el! - mikor befejezte egy széles mosolyt tett mondandója végére. Ezután a többiek is mind egyetértő pillantásokat vetve felálltak és köszöntöttek.
- Oszolj!
A csapat kirohant a teremből és csak te maradtál bent kettesben Sugával. Oda sétáltál hozzá és magabiztossággal telve megköszönted.
- Köszönöm! Szabad megtudnom a neved?
- Oh Sugawara Koushi vagyok
- Áh Sugawara-san....lehetne egy kérésem?
- Persze
- Holnap......feladnál nekem edzés után? Szeretnék minél erősebbé válni, hogy elismerjenek.....hogy észrevegyék, egy lány is lehet erős.
- Ezer örömmel segítek. Tudom hogy nehéz neked. Sajnos Japánban a nőket nagyon lenézik, de ahogy tudok segítek - éés megint a Suga vigyor.
YOU ARE READING
Haikyuu!! ( x reader ) Oneshots [ kérések nyitva ]
Random18+ NINCS a lelki erőm hatásköre nem terjed ki erre😅 Valószínüleg [Y/N] ugyanaz az ember/személy lesz mindegyik részben, csak néhány dolog megváltozik. FIGYELEM a történettől eltérnek a oneshotok jó szórakozást!