Yamaguchi x reader
Ritka esetek egyike amikor valaki összeveszik Yamaguchi Tadashival. Ezesetben sajnos te voltál az a szerencsétlen akinek sikerült. Az év hátralevő részében ignoráltátok egymást és, ha véletlenül arra került sor közömbösek voltatok egymással.
Azelőtt nyíltan kimondtátok egymásnak hogy szeretitek a másikat és a világot jelenti számotokra, de most mintha minden ami előtte volt megszűnt volna létezni az idő sávban.
Az év utolsó napja volt a ballagás. Tadashi végzős volt úgyhogy az iskola neki is készült búcsút mondani. Beültetek az osztályoddal az egyik terembe ami körbe rendezett székékkel volt tele. A rádióban retro ballagási dalokat játszottak és az osztály csak ült és várt.
Egyszer csak kinyílt az ajtó és egy alacsony szőkehajú nő lépett be rajta mögötte Tadashi osztályával. Egymás vállát fogták libasorban és lassan körbe mentek a teremben. A szemed bekönnyezett mert eszedbe jutott, hogy egy év múlva te leszel itt az osztályoddal, majd megláttad Őt. Tadashi észrevett téged a széken ülve, a szemedbe nézett majd mindketten elmosolyodtatok. Ezt követően arcodat a tenyeredbe temetted és csak sírtál. Egész nap könnyes szemmel vártad a ballagás végét, majd mikor végre befejezték és elengedtek titeket leszaladtál a földszintre és szemeddel a tömeget fürkészted az Ő arcát keresve. Amikor megpillantottad mindent kizárva szaladtál felé majd a nyakába ugrottál. Zokogni kezdtél. Amint Yamaguchi realizálta a helyzetét átkarolt és miközben a hátad simogatta vigasztalni kezdett.
- Ne sírj! Semmi baj nincsen....Nincs vége semminek még találkozhatunk! Mondjuk a nyáron valamikor!
Egy ideig elbeszélgettetek és hivatalosan is kibékültetek.
Egész este a plafont bámultad és gondolataidba merülve sírtál. Képtelen voltál felfogni, hogy nem látod többet az iskolában. Végül úgy döntöttél, hogy leírod neki a gondolataidat. Megnyitottad a telefonod és gépelni kezdtél. Elküldted az üzenetet és vártad a választ. A hosszú érzelmes vallomásodra a válasz ez volt:
" Ha találkozunk én is szeretnék mondani valamit...."Augusztus 20.-án a suli előtt találkoztatok. Megöleltétek egymást és a hosszas kínos csendet végül ő törte meg.
- Nézd [Y/N]....amióta megismertelek nem tudok másra gondolni csak rád... ez az időszak amíg nem beszéltünk életem legrosszabb pár hete volt...nem akarok túl sokat beszélni szóval....szeretlek.
Hirtelen megérezted a pillangókat és a nyakába ugrottál. Piros arccal, de megkísérelte, hogy megcsókoljon téged és nagy szerencséjére a visszajelzés pozitív volt. Kézen fogva elindultatok a park felé és elveztétek az enyhén fújó szelet.
Nem sokszor találkoztatok, de mikor megtudtátok, hogy ugyanarra az egyetemre mentek majd ki ugrottatok a bőrötökből. Az együtt töltött évek ( amikből aztán egy egész élet lett ) mindkettőtöket megváltoztattak. De persze jó értelemben.Csillag-chan332 Bocsi kicsit nyomi lett de remélem tetszik♡
YOU ARE READING
Haikyuu!! ( x reader ) Oneshots [ kérések nyitva ]
Random18+ NINCS a lelki erőm hatásköre nem terjed ki erre😅 Valószínüleg [Y/N] ugyanaz az ember/személy lesz mindegyik részben, csak néhány dolog megváltozik. FIGYELEM a történettől eltérnek a oneshotok jó szórakozást!