Jada POV :
once i get to first block i see this new girl light skin looks about 5'2 with big curly hair , ian never seen her before so i know she's new .
𝙼𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 : 𝚕𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗✨.
𝚕𝚊urynn : bitch tell me why these mfs in my class
𝘄𝗵𝗼 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵 ?
𝙻𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗.: 𝚓𝚞𝚗𝚘 , 𝚖𝚊𝚕𝚊𝚌𝚑𝚊𝚒 , 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚒𝚊𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚜𝚜
𝘆𝗼𝘂 𝗹𝘂𝗰𝗸𝘆 𝗮𝘀𝗳 , 𝗶𝘁𝘀 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗻𝗲𝘄 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵 𝗶𝗻 𝗵𝗲𝗿𝗲 .
𝙻𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗 : 𝚘𝚖𝚐 ,𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚖𝚊𝚗𝚢 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛 ,𝚒𝚖 𝚜𝚘 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚒𝚝 . 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚕𝚒𝚔𝚎 ?
𝘀𝗵𝗲 𝗹𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀𝗸𝗶𝗻 , 𝘀𝗵𝗼𝗿𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗼𝘁 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗰𝘂𝗿𝗹𝘆 𝗵𝗮𝗶𝗿 𝘀𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝘀𝘁𝘂𝗰𝗸 𝘂𝗽 𝗯𝘂𝘁 𝗻𝗶𝗰𝗲 𝗮𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗮𝗺𝗲 𝘁𝗶𝗺𝗲 . 𝗶 𝗴𝗼𝘁𝘁𝗮 𝗴𝗼 𝗳𝗼𝗿 𝗺𝘀.𝗷𝗼𝗵𝗻𝘀𝗼𝗻 𝗽𝗶𝘀𝘀 𝗺𝗲 𝗼𝗳𝗳 .
𝙻𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗 : 𝚔 , 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 .
𝘛𝘪𝘮𝘦 : 10:30 𝘢𝘮
𝘑𝘢𝘥𝘢 𝘗𝘖𝘝 : 𝘴𝘰 𝘨𝘭𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘵 𝘮𝘦 𝘩𝘶𝘳𝘳𝘺 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘧 𝘰𝘶𝘵𝘵𝘢 𝘩𝘦𝘳𝘦 . 𝘢𝘴 𝘪𝘮 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘪 𝘣𝘶𝘮𝘱 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘸 𝘨𝘪𝘳𝘭 .
𝘑𝘢𝘦𝘭𝘺𝘯 : 𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘤𝘢𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘺 𝘦𝘹𝘤𝘶𝘴𝘦 𝘮𝘦 ?
𝘪𝘢𝘯 𝘵𝘳𝘺 𝘵𝘰𝘰 𝘪𝘮 𝘪𝘯 𝘳𝘶𝘴𝘩 ,𝘥𝘢𝘮𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘪𝘯𝘵 𝘨𝘰𝘵𝘵𝘢 𝘣𝘦 𝘴𝘰 𝘩𝘰𝘴𝘵𝘪𝘭𝘦 𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘪𝘵 .
𝘑𝘢𝘦𝘭𝘺𝘯 : 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘶𝘮𝘱𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘵𝘧 , 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘰𝘯𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘪𝘰𝘯 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘺𝘱𝘦 𝘴𝘩𝘪𝘵 .
𝚞𝚖 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚍𝚊𝚢 , 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒 𝚋𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚜𝚜 .𝙻𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗 𝙿𝙾𝚅 : 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚒𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚒 𝚛𝚞𝚗 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚑𝚘𝚕𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍 , 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚠 𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚘𝚍 𝚒 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚒𝚛𝚕 , 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚜𝚔𝚒𝚗 , 5'2 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚓𝚊𝚍𝚊 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚛𝚒𝚋𝚎𝚍 .
𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍 of 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚜𝚘 𝚒 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚟𝚎𝚛𝚜𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 , 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚖 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙻𝙼𝙵𝙰𝙾 .
𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚎𝚠 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 ? i said while washing my hands over the sink .
is it that obvious she said while standing by one of the stalls .
no it's just people have been talking about you all day and it's kind of annoying lol , are you ok you look kinda upset , i say as i dry my hands .
yea , i kinda am its my first day at my new school and i've already my first run in with this girl , and i already feel like i don't belong here she says as she walks back and forth from the stall .
𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝚞𝚙 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚌𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 , 𝚒𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚓𝚞𝚍𝚝 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚒𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚎𝚎𝚙 𝚖𝚘𝚟𝚒𝚗𝚐. 𝚒 𝚜𝚊𝚢 𝚊𝚜 𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 .
you right , you right . what's yo name you seem cool ? she says as she looking as she pulls her phone out .
𝚒𝚝𝚜 𝚕𝚊𝚞𝚛𝚢𝚗𝚗 , 𝚕𝚎𝚖𝚖𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 i say as i'm getting ready to walk out of the bathroom .
ok sure , also my names jaelyn by the way . i guess i'll see you there .