Tepki için teşekürler.
-----------------------------------------------------------
RmRm: Senin devreler yandı.Hadi eve- dur lan sen benden bahsediyon.
Jin
Y/n: Benim sevgilim var.Tatlı seviyor.Pastaya bayılıyor.Bana çilekli pastam diyo-
Jin:Öv çilekli pastam öv beni.Yani worldwide hansome sevgilin var burda tabiki övücen.
Suga
Y/n:YAA BENİM SEVGİLİM VAR.BIRAK BE ADAM
Suga:Kızım ağzımı açtırma kim miş senin sevgilin.
Y/n:Anlatıyım sana SeVGiLimİ.O çok tatlı,sempatik,yakışıklı,uyumayı seven,bensiz uyumay-
Suga:Tamam olayı çözdüm.Şimdi eve gidicez hadi.Ayrıca ben övmeyide kes.
J-hope
Y/n:BeNiM sEvGiLİm VaR.
J-hope: Kim lan!!!
Y/n:Üfff bi de bunu mu anlatıcam hadi eve gidek.
J-hope:Sen beyin tıravması falanmı geçirdin y/n bana söylemiyosun
Y/n:YOoOoO benim sevgilim hiç küfür etmez.Utangaçtır ayrıca sana benziyoo.
J-hope: Çünki benim.
Y/n: Aaaa sEnMiSiN?
Jimin
Y/n:Bne seninle gitmiyicem benim sevgilim var o beni gÖtürÜcek.
Jimin: Ara bakıyım sevgilini gelsin.
Y/n: Arıyorum bekle
Birden jiminin telefonu çalmaya başlar.Y/n: Senmiydin kIIZZ dedikten sonra jimin onu arabaya bindirir y/n eve gele e kadar jimini över.
Taehyung
Y/n:BENİM SEVGİLİM VAR AMK SEN KİMSİN .
Taehyung: Sen iyi değilsin y/n ayrıca sevgilin kimse çok iyi kalpli ki seni burdan götürüyor ve evine bırakıyor.
Jungkook
Y/n:AĞĞĞ BIRAK BENİM TAVŞAN SEVGİLİM GÖTÜRÜCEK BENİ EVİME.
Jungkook: 1. Bağırma her kes bize bakıyor. 2.Eve gidince ceza vakti. 3. Götürüyorum ya kızım.
_____^__^_______^_^_______________^_^Merhaba sizce nasıl oldu?
Birde bu kitabıda okursanız çünki çok güzel yapıyor---> delibiri333 BTS TEPKİ kitabı çok güzel.
Oy vermeyi unutmayın!!😚😙