Eve geçtiğimizde direkt olarak duşa girdim. Sıcak suyun üstümdeki kirlerle beraber aklımdaki, kalbimdeki, ruhumdaki acıyı ve hayal kırıklığını temizleyeceğini sandım ama olmadı. Duştan çıktım pijamalarımı giyip bir şeyler atıştırdım ve yatağıma geçtim elimde abimin bana verdiği kitap setinin birincisi duruyordu. Altı aydır o kitabın 98. sayfasındaydım ki bu kitapları bana veren abim hep kitap okumanın öneminden bahseder.
O sırada bir boşvermişlik duygusuyla kitabı komidinin üzerine bıraktım, telefonumu elime aldım, kapalıydı açtım. "3 CEVAPSIZ ARAMA" Ablamdandı. Ablamı çok severim, o da beni çok sever aramızda her kardeş gibi atışmalar olur ama benden 6 yaş büyük olmasına rağmen birbirimize yaşıt gibi davranırız. O şu an İngiltere'de. Ablamı geri aradığımda sesi telaşlıydı benimde öyle kalkıp göbek atacak halim, moralim yoktu zaten. Biz her şekilde birbirimizin halinden anlarız hatta çoğunlukla aynı anda aynı şeyleri hissederiz.
Ablam: Neden açmadın kötü bir şey mi oldu. Rü...Rüya gördüm ve sen ağlıyordun çok kötü bir durumdaydın
Ben: Gerçekten kötü bir şey oldu abla, gerçekten kötü bir haldeyim ve gerçekten ağlıyorum.
Ablam: Ne oldu canım?
Ben: Yarışmadan elendim. Tüm pisti o Sarah denilen pisliğe bıraktım. Sedyede uzanırken acı çekmemden resmen keyif alıyordu.
Ablam: Şimdi öncelikle o değersiz için canını sıkmıyorsun, göz yaşlarını siliyorsun, moralini yerine getirecek koca bir paket çikolata yiyorsun ve benim yerime kendine seni keyiflendirecek bir film açıyorsun. Birkaç hafta dinlen kendine gelince tekrar seçmelere katılırısın. Hiçbir şeyin seni üzmesine izin verme çiçeğim.
Ben: Sen olmasan ne yapardım kim bilir keşke yanımda olsan canım ablam seni çok seviyorum görüşürüz.
Ablam: Ben de seni çok seviyorum meleğim görüşürüz.
İşte bu bir telefon konuşması moralimi fullemişti. O an çok mutluydum. Tam ablamın dediği gibi yaptım; kendime güzelce komik bir film seçtim, çikolata, cips, jelibon, kola, artık aklınıza ne gelirse...Filmimi izlemeye başladım. Normalde bu film gecelerini ablamla yapardık ama o sürekli mesejlaşmalara dalardı ya da çok çabuk sıkılırdı.
Ben de o gece için kuzenim Bejna'yı çağırdım. Biz fena halde kafa dengiyiz, bir araya geldiğimiz de yapamadığımız şey yok. Yan yana olamadığımızda genellikle görüntülü konuşup roblox oynarız ama tabi ki bu yan yana olmanın yerini tutmaz hiç bir zaman. O gece çıldırmamıza baktık. Olayı öğrenince o da bir tesselli etme ihtiyacı hissetmişti ama ben tesselli cümlelerinden çok sıkıldım. Bu kadar dinlenme bile bana fazlaydı. Artık hareket etmek istiyordum, paten sürmek istiyordum. Bu sabırsızlıkla nasıl birkaç hafta dinlenecem bilmiyorum. Yine moralim bozulmaya başladı, aklıma Sarah'ın pis gülüşü geldi yine. Ondan intikamımı alacaktım.Ondan kesinlikle intikamımı alacaktım. Bu onun yanına kar kalmayacaktı...
Lütfen yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın!!! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDU YAKALAMAK
RandomUmudunu kaybetme, ne istediğini bil o zaman her şey yoluna girecek.