En yakın arkadaşımla her zamanki oturduğumuz çardakta sohbet ediyorduk . Okulumuzun her kez grup halinde gezer . Yanlız dolaşmak tam bir aptalca hareket . Çünkü yalnız olduğunuz zaman ya okulun popüler yakışıklı çetesine yada sürtüklerin gazabına uğruyorsunuz .
"Ya Gece Mavi şuraya bakar mısın ?" Dedi Melodi .
"Yine ne oldu Melodi ?" Dedim bıkkınlıkla .
"Hande ." Şimdi anladım . Hande okulun bir numaralı sürtük Melis ile arkadaşlardı . Hande şuan okulun popüler çocuğu olan Kerem 'in kucağında dudağını öp- daha doğrusu yiyordu . Melodi Kerem'e platonik aşıktı .
"Her zamanki halleri . "Dedim normalde okulda böyle şeyler yasak ama zengin ve bol bağış yapan her kez istediği gibi davranabilir .
"Acaba bende mi onlar gibi olsam ?" Dediğinde gözlerimi büyüterek ona baktım .
"Yani ucuz kadınlar gibi olacaksın ." Bunu ben söylemedim . Görüş açımıza giren Simay onaylamaz biçimde Melodi 'ye baktı . Şuçlulukla başını eğen Melodi kısık sesle
"Özür dilerim ." Dedi . "Ama ne yapayım bir kez olsun bana bakmıyor . Etrafında dönüyorum şans vermiyor . "
Simay 'la göz göze geldik . O da üzülmüştü . Sinirli bir şekilde gruba baktım . Biz burada aşk acısı çeken arkadaşımızı teselli edelim onlar gülüp gönül eğlendirsin . Hepsinin üzerinde sinirle göz gezdirdim . En son gözüm Kağan ın üzerinde durdum . Pislik çok yakışıklı . Ama ben ona sinirliyim . Ben ona platonik değilim ama sonuçta biz de anlarız göz zevkinden .
Ne kadar süre Kağan 'a öyle baktım bilmiyorum ama kafasını benden tarafa çeviren Kağan ile göz göze geldik . Bana bakan Kağan 'a daha çok sinirle baktım. O ise bana yarım ağız gülümsedi.
Kızlara dönüp "ben sınıfa çıkıyorum " dedim . Okulun içine girmeden baktığımda hala bana baktığını gördüm . "Pislik " dedim . O ise ne dediğimi anlamış gibi kahkaha attı . Bahçede oturan herkes Kağan 'ın neye güldüğünü merak ettikleri için ona baktılar . Ama kucağında oturan aptal Melis kendi söylediğine güldü diye onuda kahkaha attığını görmez olaydım . Resmen rezil olmuştum . Hemen içeri girip sınıfa girdim . Rezil olmuştum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
ChickLitBen gece on yedi yaşında bir kızım hayatım sıradan dı . Taki okulun popüler çocuklarından Kağan ile tanışana kadar !!!! DİKKAT !!!! LİSE AŞKI MI ARIYORSUNUZ ?? DOĞRU YERDE SİNİZ !! OKUYUN PİŞMAN OLMASINIZ !!