páni

424 26 0
                                    

Pohled Vity

Bylo mi tak krásně. Měl sem přítele, dva nejlepší kamarády. Jsme všichni spolu.  Jen sme se tak procházeli když v tom maty řekne.
"Hele co to je?" Řekne a ukáže na to místo.
"No jo, co to je?"tentokrát řekne Domča. Tak se taky kouknu a skrčim se. Vidím halíř. Uchechtnu se a řeknu.
"Hoši, toto je ' halíř emm teda 50 halířů."

A maty prej"aha já sem blbej " řekne a zasměje se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A maty prej"aha já sem blbej " řekne a zasměje se. " A jó " tentokrát se zasměje Domča.
"A hele ono jich tu je víc?" Řekne Samko. "Fakt?" Řeknu a kouknu se.
"Ba jó?" A tentokrát maty " tam jsou další?není to divný?" Aby h pravdu řekl taky mi to nepřijde v pohodě.
"Abv-"zaslechl sem. "Hej kde je Dejzr?!"
"Dejzre?!" Vykřiknu snad přes celou Prahu. "Hej toto není vtipný Dejzre!" Teď vykřikne Maty. Okamžitě sem se rozběhl tím směrem kde sem to slyšel.
Byla tam cesta ale nebylo to moc poznat, a vedla do ' skály?'. "Hej kluci?! Pojďte sem!" " Co se děje Vito?"řekne Samo. "Hele" a ukážu na skálu." No tak to je divný. Hodně divný..." Řekne Maty a podívá se na mne.

Pohled Dejzra

Něco mě chytlo a zatáhlo do ' skály?'.
Otočím se alespoň trochu a koho nevidím? "....

Tak kdo myslíte že to bude?
Já vím sem svině že to utnu tady ale mně se to hodí xD.
                               ...
No jó tak možná že ještě dnes vyjde kapitola no.
Mějte se mattemově a ahojky ❤️

Vaše holka která vám to utla xD❤️💥

Vyjde To? MooTTem/ VijzrKde žijí příběhy. Začni objevovat