Nou hier is het dus echt begonnen. Nou echt begonnen ? Dat niet, mijn leven was hier nog rozengeur en maneschijn geen problemen geen angsten en al die domme bullshit niet.
Ik zat in het examen jaar van de middelbare en ik had de beste 3 vriendinnen die ik kon wensen.. Chantal Selena en Latischa, WoW of ik mijn middelbare zou overleven zonder hun? Nee echt nooit.
" De schoolbel ging het was 9:00 Melissa en Chantal lopen de trap op richting de kantine Melissa pakt 10 euro uit haar zak en vraagt aan de kantine juffrouw voor een Tosti Hamkaas, Melissa ziet dat Chantal voor het eerst niks koopt en vraagt : Moet je niks halen Chan? Chantal kijkt ongemakkelijk en schud haar hoofd. Melissa snapt er niks van en zodra de kantine juffrouw terug komt met een tosti in haar haar handen Zegt ze : Dankjewel mevrouw maar zou ik er misschien nog een bij mogen Chantal wilt er ook een, de vrouw kijkt geïrriteerd en loopt richting de tafel met tosti's. Chantal kijkt geschokt en zegt : Wat doe je nou melis ik heb geen geld. Melissa kijkt Chantal aan en zegt : gekkie zei dat nou eerder! De vrouw komt terug met weer een tosti en zegt dat word dan 4 euro, Melissa ziet dat Chantal wil zeggen dat de ene tosti niet hoeft maar Melissa overhandigd haar 10 euro ze krijgt haar wisselgeld en de meisjes gaan maar richting het lokaal.
Chantal zegt : melis dit had niet gehoeven hoor had toch niet zon honger, Melissa kijkt Chantal aan en begint te lachen, jij en geen honger? Grappig
Chantal moet ook een beetje lachen en ze zijn samen aangekomen bij hun lokaal.
Zoals gewoonlijk staan alle nerds er al maar Latischa en Selena zijn nergens te bekennen, Al een paar dagen zijn die twee niet in de les en reageren ze ook niet op hun app en bellen.
Zodra de leraar komt aanlopen en het lokaal opent gaan Chantal en Melissa zitten aan een tweepersoons tafel.
Het is wiskunde blehhh.. Als er een vak was waar ik echt een hekel aan heb is het wiskunde, lol ik heb sowieso een hekel aan school maar toch het is het laatste jaar.
Chantal tikt Melissa aan en vraagt zullen we anders dalijk even naar de stad gaan? Melissa kijkt verbaast en zegt Maar je heb toch geen geld en by the way we hebben les tot half 5 ...
Chantal begint telachen en zegt : wat een babietje ben jij ook nog hè we kunnen toch een paar lessen skippen en dat geen geld probleem los ik wel anders op.
Melissa snapt niet wat Chantal zegt maar toch zegt ze : weetje ik ga wel mee die laatste lessen zijn toch dom Frans en Duits heb niet eens geleerd.
Om 12 uur verlaten de meisjes de school en stappen op melissa's scooter
Ze rijden richting Amsterdam stad en al snel zijn ze er, Melissa doet haar scooter uit en samen lopen ze de stad in,
Chantal zegt al snel als we langs de H&M lopen, Kom even naar binnen daar hebben ze altijd wel leuke dingen
Melissa en Chantal lopen de h&m in en zien een paar leuke dingen Chantal past een paar kleding stukken en Melissa kijkt nog even verder, zodra Chantal uit het pashokje komt zegt ze : nee het was niks voor mij tegen de verkoopster.
Ze lopen de h&m weer uit en zodra ze een stukje verder zijn doet Chantal haar tas open, kijk melis wat ik meegenomen heb ! De h&m is ook zo dom geen camera's in de pashokjes!
Zodra Melissa naar de tas van Chantal kijkt ziet ze de tas helemaal vol aan make-up en sieraden, ze kan haar ogen niet geloven en wilt geleik zeggen wat doe je nou chan? Maar ze weet hoe Chantal is dus ze reageerd maar blij op Chantal haar gestolen spullen.
Later lopen ze langs de Guess store, Chantal wijst er na en zegt kom melis, Melissa fluisterd doe niet het zelfde hier hebben ze wel camera's!
Even later loopt Chantal toch met spullen naar de pashokjes en komt zonder terug
Ze willen de winkel uitlopen maar worden tegen gehouden door een beveiliger en een Guess verkoper.
De beveiliger zegt : Niet zo snel dame! U word beschuldigt van winkeldiefstal.
Chantal kijkt geschokt en bang in een en zegt met een trillendestem : winkeldiefstal?
De beveiliger zegt streng : ja op winkeldiefstal ja ik vrees dat we u mee moeten nemen naar het politie bureau en u vriendin ook want die is medeplichtig
Melissa kan haar oren niet geloven en samen lopen ze met de beveiliger naar het politiebureau ze fluisterd in Chantal haar oor : wat zei ik je nou domkop! Chantal kijkt Melissa aan en zegt ja oeps ik zag de camera's niet dus ik dacht waarom ook niet. Melissa kijkt haar op een boze manier aan en ze lopen door.
aangekomen op het politiebureau vraagt de politieagente alles de gegevens en de reden.
Zodra ze Chantal haar tas hebben leeghaalt zien ze dus ook de gestolen h&m items.
De politie bekijkt de camera beelden en even is het stil. Daarna kijkt de politieagente Melissa aan en zegt Je mag vertrekken. Melissa kijkt geschokt en zegt : vertrekken? De vrouw zegt : ja aangezien jij niks van dit afwist mag je gaan, ik ben bang dat Chantal tot morgenochtend een slaapplek in de cel heeft. Chantal kijkt geschokt en kijkt daarna Melissa aan. Melissa staat op en schuift haar stoel aan en loopt de kamer uit ze kijkt nog achterzich maar de deur is alweer gesloten. Zodra ze het politie bureau uitloopt pakt ze haar gloednieuwe telefoon en ziet dat ze 5 gemiste oproepen heeft van haar moeder. Ze denkt " ik ga nu toch naar huis ik spreek haar zo wel " ze pakt haar scooter en rijd naar huis toe
Zo eenmaal thuis gekomen ziet ze haar moeder aan tafel zitten met het fotoboek van Melissa haar geboorte, ze moet glimlachen en loopt de woonkamer binnen, Heey mam ben nog even leuk zoals vroeger? Haar moeder kijkt achter zich en Melissa ziet dat haar moeder gehuild heeft.
Melissa vraagt wat is er mam, Haar moeder staat op en zegt : Wat is er mam? Je bent niet naar je lessen gegaan en bent ook nog betrapt op diefstal! Wat is er met jou ? Ben je zo dom dat je niet denkt dat ik er achterkom? Wat is dit voor stomme shit?
Melissa was geschokt en zei : mam ik heb niks gestolen Chan... Voordat ze haar zin kan afmaken schreeuwt haar moeder : je gaat nu naar boven ik wil je bullshit niet horen.
Melissa loopt naar boven en ziet dat Latischa haar eindelijk heb beantwoord op app - WHATSAPP - Groep.Latischa : Haaaaai girlsss
Ik : Zo dan tischa! Beetje laat hè !! Waar was je mogoool
Selena : hahaha we hadden gewoon een paar dagen geen zin in school dus we zijn niet gegaan.
Latischa : 👆
Ik : Haha sukkels komen julie morgen?
Latischa : ja duhh tuurlijk het is vrijdag dan !!
Selena : ik kom ook
Ik : hihi mooi tot morgen babes
Selena : tot morgen schatje 💜
Latischa : see ga Tomorrow booboo en by the way waar is Chan!
Ik : lang verhaal ik zeg je alles morgen 💜
Latischa : je maakt me me nieuwsgierig maar hahaha isgoed 🎀
Selena : zeg het nu lis!!!
Melissa negeert het bericht en loopt naar beneden om toekijken of haar moeder minder boos is
Zodra ze bijna beneden is loopt haar moeder naar haar toe en zegt ben je helemaal dom ik riep je niet hoor ! En duwd Melissa richting de trap, Melissa begint boos te worden dus ze doet het beste en gaat naar boven
Het is 23:47 ze heeft niks van Chantal gehoord en het is al laat dus ze besluit teslapen.
De volgende ochtend wordt ze wakker van haar wekker om 07:00 uur ze heeft een paar domme appjes en vooreerst nog steeds niets van Chantal
Melissa loopt naar beneden en maakt ontbijt ze heeft echt honger want het laatste wat ze àt was die tosti op school.
Daarna maakt ze zich klaar en zodra ze weg kan loopt ze naar buiten naar haar scooter
Ze rijd naar school en ziet al snel Selena en Latischa maar geen Chantal
Zonder er over na tedenken rent ze naar selena en Latischa en samen lopen ze de school in.
JE LEEST
Het leven van een zwangere tiener
HumorHad je het ooit verwacht Melissa? Wat verwacht? 16 en zwanger zijn ? Tuurlijk niet. Mijn leven was een complete ramp en iedereen liet me vallen. Had ik dat ooit verwacht? Dat mijn allerbeste vriendinnen me zouden laten vallen? Nooit, Misschien had i...