Jij komt er niet meer in.

200 7 4
                                    

Melissa is nog steeds boos en zit al een tijdje op de bank in kevin's woonkamer
Van alles gaat door haar hoofd, waar hij nu is of hij echt bij Travis is en Hoelang hij die meisjes spreekt enzovoort.
Ze hoort een auto rijden op het grind voor kevins huis, het is Kevin, denkt ze en zit tebedenken wat ze kan zeggen. Er word aangebeld, huh Kevin heeft toch sleutels? Toch loopt ze naar de deur om open tedoen.
Ze verwacht dat Kevin daar staat maar tot haar schrik staat er een meisje, waarschaanlijk Surinaams kroeshaar legging kort topje, waarschijnlijk ? Melissa weet het zeker. Even is het stil en daarna vraagt Melissa aan het meisje : Kan ik je ergens mee helpen. Het Surinaamse meisje ziet er lief uit maar ook gebroken. Het meisje lacht en zegt Jij bent zeker de nieuwe vriendin van Kevin? Jij bent zwanger? Melissa kan het niet geloven, hoe weet zij dat ? Melissa knikt ja en vraagt gelijk daarna hoe ze dat weet.
Het meisje zegt : Hier is mijn nummer app me maar ik leg je alles uit en het meisje loopt weg.
Melissa snapt er niks van maar gaat het meisje wel appen, ze wil wel weten hoe zij dat weet.
Kort na dat het meisje vertrokken is komt Kevin thuis, Melissa twijfelt om tevertellen over dat meisje maar houd het voor zich zelf. Kevin geeft Melissa een kus en loopt naar de keuken, Melissa kan haar geduld niet beheersen dus vraagt : Zo dus wie waren die meisjes in je chat op app? Kevin kijkt haar even raar aan en zegt : heb je in me telefoon gekeken? Melissa antwoord direct : Natuurlijk je telefoon lag hier, wat denk je dat andere meids zouden doen? Precies het zelfde kev.
Kevin lacht en zegt : Wat maakt het uit dat ik met die meisjes gepraat heb, jij word toch de moeder van mijn kind. Melissa kijkt hem boos aan en zegt : Komt zeker wel vaker voor bij je? Kevin snapt er niks van en zegt wat? Melissa negeert het en loopt naar boven ze gaat in bed liggen en valt kort daarna in slaap.
2 uur later word Melissa wakker ze loopt de trap af en ziet dat Kevin weg is.
Ze pakt haar telefoon en kijkt haar WHATSAPP een paar appjes zitten er tussen van selena ze belt haar, het gaat drie keer over en dan hoort Melissa een slaperige stem ; hallo?
Seleen? Ik ben het Melissa, sliep je?
Selena : Ohh hoi mop ja ik sliep maar maakt niet uit.
Melissa : Okee mooi, denet ik en Kevin hadden soortvan ruzie en ik was gaan slapen en nu is hij gewoon weg, waar kan hij zijn?
S : Ik denk in club bitterzoet, Travis ging ookal weg denet en stapte in bij kev.
M : wil je alsjeblieft mee daarna toe, ik moet weten wat Kevin uitspookt
S : Haha is goed kom je naar me huis toe als je klaar bent?
M : jaa iscool babe tot dalijk
S : tot dalijk schat
Melissa hangt op en maakt zich klaar, daarna gaat ze naar selena zodra ze daar is gaan ze geleik naar bitterzoet.
Melissa en selena zijn aan gekomen bij bitterzoet. Ze is benieuwd of Kevin daar echt is.
Zodra ze binnen is kijkt ze rond en ziet Kevin nergens aleen Travis,
Ze loopt naar Travis toe en vraagt waar Kevin is, Travis aarzelt even en zegt dan : ik weet het niet. Melissa vertrouwt niemand dus gaat zoeken. Op een gegeven moment ziet de een jongen zoenen met een meisje, Melissa weet niet zeker of Kevin het is dus bekijkt het vanaf een afstand. Als de jongen en het meisje klaar zijn met Zoenen staan ze op, het is Kevin OMG het is Kevin.. Melissa kan zich zelf niet beheersen en loopt naar Kevin toe ze schreeuwt : Wat doe je gek? Ik ben zwanger van jou kind en jij doet dit met een slet die niks waart is.
Kevin shrikt en zegt : melis weg hier je bent zwanger
Melissa kan haar oren niet geloven en zegt : Weg hier? Oh dus eerst zoen je een ander wijf en dan verbied je me om weg tegaan ?
Kevin loopt naar Melissa toe en geeft haar een kus, Melissa trekt geleik haar hoofd weg en geeft Kevin een klap in zijn gezicht. Ze rent weg en schreeuwt ; klootzak
Zonder natedenken gaat ze weg en laat ze selena daar, maar die red zich zelf wel Travis is er.
Melissa neemt een taxi naar Kevin zijn huis en gaat haar spullen inpakken
Op het punt dat ze wil vertrekken komt Kevin thuis.
Hij houd haar tegen en zegt : Wat ga je doen?
M : Zie je dat niet ? Ik pak mijn spullen.
K : je gaat nergens heen
M : oke dus eerst mag ik niet boos worden omdat jij vreemdgaat dan moet ik weg uit bitterzoet en nu mag ik niet gaan? Jij denkt echt dat je alles bent hè
K : Klopt want ik ben de vader van ons kind, dit was een fout melis
M : Ik doe niet aan tweede kansen Kevin doei
Melissa loopt kevins huis uit en neemt weer een taxi ze rijd naar huis toe.
Zodra ze er is belt ze aan want ze heeft geen sleutels
Haar moeder doet open en kijkt met grote ogen naar Melissa, dan zegt ze : Wat kom je doen?
Melissa zegt : ik kom naar huis toe?
Moeder : jij komt er niet meer in en gooit de deur in Melissa haar gezicht dicht.
Melissa raakt in schok en begint teschreeuwen : Mam doe normaal! Maak de deur open.
Niet lang later word er een raam open gedaan. Haar moeder staat bij het raam en gooit vuilniszakken naar beneden, vuilniszakken met Melissa haar spullen
Melissa heeft geen idee wat ze moet dus pakt haar telefoon om iemand tebellen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 20, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het leven van een zwangere tienerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu