Molly Cooper
Ahoj jsem Molly, je mi 17let a teď jsem ukončila druhák na střední škole a teď jsou prázdniny. Bydlím v LA. Mám nejlepší kamarádku Lili. Jinak bydlím jen s mamkou a o 2 roky starším bráchou. Můj brácha je takový ochranář a především s předevšema mě ochraňuje. Můj táta nás opustil když jsem mi byli 3 roky a nezajímá mě. Jinak kluka nemám, měla jsem jednoho ale byl to debil a chtěl mě jen na to jedno a pak mě odkopl. Jinak domluvili jsme se s Lili že pojedeme na nějaký tábor co jsme našli. Nejsem jako ostatní holky. Jo jinak nejsem úplně nejhodnější a Alcohol, cigarety, rvačky a párty pro mě nejsou cizí slova. S Lili se bavíme už od školky od doby kdy ji otravoval nějaký kluk a já mu "omylem" dala pěstí. Jsme celkem bohatý a to je asi vše o mě.
Liliana Andrews
Ahoj jsem Liliana ale všichni mi říkají Lili, je mi 17let a ukončila jsem druhák. Správně teď nám začali prázdniny. Bydlím v LA. Mám nejlepší kamarádku Molly, nevím co bych si bez ní počala. Jinak bydlím jen s mamkou, táta mi umřel když jsem byla malá. Jinak kluka nemám, měla jsem asi jednoho ale nedá se to tak ani brát protože to byla sázka. Na léto jsme se domluvili s Molly že pojedeme na tábor který jsme našli. Jo jinak nejsem úplně nejhodnější takže párty, alkohol, cíga a rvačky pro mě nejsou cizí slova stejně jako pro Molly. Bavíme se s Molly už od školky. Jsme celkem bohatý a to je asi vše o mě.
Jack Daniels
Čau jsem Jack, je mi 18let a teď jsem vyšel ze druháku, yes jsou prázdniny. Bydlím v LA. Mám nejlepšího kámoše Lucase. Bydlíme spolu. Jinak mám ještě mladší ségru které je 15 takže velkej puberťák a bydlí s mamkou. Jestli se ptáte na naše plány na léto tak je to tábor. Já vím nezní to nic moc ale na ten tábor už jezdíme dlouho a vždycky je tam sranda a večer se tam chlastá takže 👌. Ano párty, Alkohol, Cíga a samozřejmě rvačky znám moc dobře stejně jako Lucas. Jinak holku nemám, nejsem ten typ kluka který má každou noc v posteli jinou to fakt ne. Měl jsem asi 2 holky ale obě byli namyšlený krávy tak jsem je poslal někam protože pak začali být hodně namyšlený. Jsme celkem bohatý a to je vše o mě.
Lucas Wilson
Čau jsem Lucas, je mi 18let a teď jsem ukončil druhák yes jsou prázdniny. Bydlím v LA spolu s mým nejlepším kámošem Jackem. Naše plány na léto jsou tábor. Já vím že to nezní moc ale je tam sranda a vždycky se tam večer chlastá teda ten kdo chce. Párty, alcohol, cigarety a rvačky známé s Jackem moc dobře. Nejsem typ kluka který má holky jen na jednu noc měl jsem jen jednu holku v životě. Jsme celkem bohatý a to je asi vše o mě.
ČTEŠ
Kluk z tábora
Teen FictionMolly Cooper je obyčejná holka která se domluvila s kamarádkou že pojedou na tábor. Jenže to ještě nečekala koho tam potká.