A Változás

98 3 0
                                    

Ma reggel mint mindig megszólalt az ébresztő. Ott jártam, hogy falhoz vágom mikor le esett, hogy ma jön haza Aidan. Rögtön ki keltem az ágyamból és a legszebb ruhámat vettem fel. Lementem megreggelizni is.

Y/n: Jó reggelt!

Anya: Jó reggelt kincsem! *nyomott egy puszit az arcodra*

Apa: Tudod ma ki jön haza?

Y/n: Még szép! *majd leültél megreggelizni*

Egy kissé idő után elindultam a reptérre a 7 óriási gép elé. Természetesen az én szerencsétlenségem miatt az is késett vagy egy órát de olyan izgatott voltam, hogy felse tűnt.

Y/n: Meg jött végre a gép!!

Rengeteg utas között ugrált a szemem, hogy észre vegyem.

Y/n: Aidan!! Itt vagyok!!!

Ő egyből észre vett de nem volt egyedül.

Aidan: Szia Y/n! *ölelt meg* Ő itt a barátnőm Hannah.

Hannah: Szia y/n.

Ebbe a pontban törtem meg. Miért nem vette azt észre soha, hogy én többet éreztem íránta mint barát. Elmeredtem a gondolataimba és arra kaptam a fejem, hogy előttem csókoloznak.

Aidan: Most meg...most meg hova ment?

Hannah: Mi hova megyünk szállásolni?

Természetesen ott hagytam őket a francba. Nem fogom nézni annak a cafkának a fejét miközben le eszi a legjobb barátom fejét. Haza érve becsaptam a szobám ajtaját és a sarokba gubasztva bőgtem.
A telefonom megállás nélkül csörgött de én a könnyeimmel voltam elfoglalva.

Anya: Kész az ebéd... Hé te sírtál?

Y/n: Ja nem csak a stressz.

Anya: Rendben ha kell nem kell enedd most pihenj inkább.
*Majd anya is itt hagyott.*

Egy darabig még küzdöttem azzal, hogy ne sírjak majd felléptem instára és láttam, hogy a barátnője be akar követni.
Felnéztem az oldalára és falhoz vágtam a telefonomat. Egy posztban csak róla volt szó meg minden. Úgy éreztem, hogy el fogunk távolodni.

Este felé megpróbáltam felhívni de hangüzenetre kapcsolt.

Másnap reggel akarom mondani francokatq se aludtam, elindultam karikás szemmel az iskolába. Félúton találkoztam Finnel is.

Finn: Szia y/n. Aidan hol van?

Y/n: Voltam a házuknál de nem volt otthon. Tegnap hazaért és valami barátnőt is össze szedett magával.

Finn: De hát te már lassan 5 éve többet érzel íránta mint barátság

Y/n: Te is tudod csak "barátok". Meg persze az a Hannah úgy tapad rá mint egy vírus.




Csak "barátok" Where stories live. Discover now