Oliver Wood X Reader

640 18 1
                                    

ununnu remélem tetszeni fog.

Éppen Olivérhez mentél, hogy gratulálj neki, mert megnyerték a meccset. Csak nem értél oda, mert mindig elrángattát. Amikor megtaláltad már eléggé becsipett. Harry meg kért, hogy vidd fel a szobájába. Éppen probáltátok felrángatni a földröl, amikor végre sikerült átölelt majd bealudt volna, ha Harry nem indít meg minket egy lökéssel a lépcsők felé. Amikor végre beraktam az ágyába maga mellé rántott, és hiába próbáltam ki szabadulni nem engedett. Még motyogott valamit, amit nem értettem. Elkezdte simogatni a hátamat, amire el is aludtam.

Reggel előbb keltem, mint ő. Hoztam neki egy liter vizet meg fájdalomcsillapítót. Ahogy a többi fiúnak is. Ők előbb felkeltek, majd miután hatott náluk a gyógyszer lementek enni. De aranyosak voltak hozták nekem kaját meg megkérdezték hogy csináltak-e valami illetlen, én meg félorán keresztül nyugtattam őket, hogy nem csináltak semmit. Majd lementek azzal a mondattal, hogy a többieket is össze kell kaparni.

Olivér  vissza rántott maga mellé, majd belefurta a fejét a hasamba. Elkezdtem a haját simogatni, na erre elkezdett ébredezni.

- hmm - amint meglátotr, olyan sebességgel pattant fel, hogy megszédült.
- Reggelt Oliver hogy vagy? - kérdeztem, miközben a kezébe nyomtam a vizet, meg a gyógyszert.

-köszönöm.- nyöszörögte.
- Nincs mit. - mondtam.
- Holnap meghálálom, elviszlek a Roxmortba.- ragazgodott.
- Tényleg nincs mit, - félbeszakitott.
-Akkor vedd úgy, hogy randizni hívtalak. - mondta a hátunk szinát felvéve . - ahha ez nagyooon másnapos.
-rendben, mikor? - kérdeztem, ha már így alakult.
-holnap 4 kor. - válaszolt, máj lehuzta a vizet.

🟣 Idő ugrás, mert Pitonnak viccből befestették a haját roszaszinre. 🟣

-Igen, leszek a barátnőd. - a többit képzeljétek el.

🦊Riddle 🦊

harry potter oneshots Where stories live. Discover now