Part 1

33.6K 164 25
                                    

Nama aku Adam. Berusia 35 tahun. Mempunyai 2 orang isteri dan 3 orang anak. Tidak bekerja dan hanya hidup dengan harta dan perniagaan yg kini diuruskan orang lain, hasil peninggalan orang tua ku. Namun disebalik semua itu aku sebenarnya adalah seorang suami dayus atau suami cuckold jika mengikut istilah zaman sekarang. Suami yg dengan kerelaannya mengizinkan isterinya ditiduri lelaki lain sesuka hatinya malah suaminya sendiri rela menjadi pelayan, hamba atau budak suruhan kepada isteri dan lelaki yg meniduri isterinya.

Kisahku bermula dari zaman bujang lagi kira kira 15 tahun yg lalu. Kalau orang lain ingin memiliki seorang isteri yg baik dan solehah...tapi berbeza dengan diriku yg ingin memiliki seorang isteri sundal...yg liar dan mudah ditiduri mana2 lelaki. Memang dari zaman bujang telah wujud satu perasaan dalam diriku untuk memiliki seorang isteri yg begitu. Tapi kerana desakan orang tua, aku akhirnya dijodohkan dengan seorang gadis yg bertudung labuh pilihan mereka. Aku terpaksa menerimanya atau aku akan mendapat resiko kehilangan hak perwaris harta yg mereka miliki. Kuakui gadis itu memang cukup cantik dan memiliki ciri2 seorang gadis muslimah, tapi gaya penampilannya langsung tak menarik perhatianku dan tak mampu membangkitkan nafsuku. Selepas berkahwin aku mmg jarang menyentuh isteriku. Sebulan hanya 2/3 kali sahaja aku melakukan persetubuhan dgn isteriku. Aku lebih gemar melancap sambil menonton video lucah di hp ku. Aku membayangkan pelakun2 lucah yg cantik dan seksi itu adalah isteriku. Walau hanya 2/3 kali sebulan  saje aku meniduri isteriku, tapi berjaya juga aku menghamilkan isteriku dan memiliki seorang anak.


Selepas kematian ayahku 6 tahun lalu dan diikuti ibuku setahun kemudian, aku  semakin mengabaikan nafkah batin isteriku. Desakan naluriku untuk menjadi suami dayus dan lelaki cuckold muncul semula dan semakin hari semakin kuat. Aku mula merancang untuk mencari isteri sundal idamanku kerana tiada siapa lagi yg akan menghalangi aku. Akhirnya aku bertemu dengan seorang perempuan bernama Erin di sebuah laman sosial. Aku begitu tertarik dengannya bila melihat gambar2 dan video2nya yg di muat naik di laman sosial tersebut. Ada gambarnya berpakaian seksi, berpeluk dgn macam2 jantan, ada yg sedang merokok, mabuk dan menari di kelab malam...memang memenuhi citarasa ku untuk mengambilnya menjadi isteriku. Setelah berbalas chat dilaman sosial tersebut kami akhirnya berjumpa dan selepas beberapa pertemuan aku terus menyatakan hasratku untuk memperisterikannya. Mulanya memang dia mentertawakan ku, tapi setelah ku jelaskan tentang ciri2 isteri impianku, dia akhirnya sudi menjadi isteriku dan dia mahu aku datang ke rumahnya untuk melamarnya dengan membawa sebentuk cincin jika aku benar2 serius. Dengan tak sabar aku terus mengatakan akan datang kerumahnya keesokkannya harinya.


Sepertimana yang dijanjikan, aku sampai kerumahnya pagi itu, tepat pada masanya. Sebaik sampai aku menghubunginya dan dia mengarahkan ku agar terus masuk kerana dia telah sedia menungguku di dalam bilik. Sebaik masuk ke dalam rumah, aku dapati rumahnya sedikit bersepah. Sebenarnya terlalu bersepah...tapi sebab dia bakal isteriku, sengaja aku gunakan ayat sedikit bersepah hahaha.... Terdapat beberapa bekas botol arak dan puntung rokok yang bersepah diatas meja dan diatas lantai. Juga terdapat beberapa pakaian termasuk panties dan coli diatas sofa. Yang aku pelik bagaimana pakaian lelaki juga turut berada disitu. Aku menuju ke arah bilik yang pintunya terbuka luas. Semakin aku menghampiri terdengar suara rengekan dan erangan yang semakin kuat.


Aku berdiri terpaku di pintu bilik bila menyaksikan satu pemandangan nyata yang tidak pernah kulihat kecuali melalui hp. Bakal isteriku sedang mengangkang sambil seorang lelaki india sedang menujah ganas di celah pehanya. Dengan cepat aku ingin berpatah balik sebelum mereka menyedari kehadiran ku. 


" Abanggg...nak pergi mana tu? Masuk la sini ah...ahhh..."nampaknya Erin sudah menyedari kehadiranku dan melambai kepadaku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 02, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Isteri ImpianWhere stories live. Discover now