Ébredj új életbe!

224 4 0
                                    

Ajánlom ezt a könyvet azoknak a fiataloknak, akik változást szeretnének életükbe, és hajlandóak, akarnak tenni önmaguk fejlődéséért és sikeréért.

Különösen ajánlom azoknak, akik még nem döntötték el, hogy bármiben is változtatni akarnának.

🙏 Köszönet nyilvánítás 🙏

Bár nagyon sokan vagytok akik segítettek a könyv megírásában és bár szivem szerint megköszönném mindannyiótoknak egyesével, de sajnos nem tehetem. Mégis mivel nagyon sokat köszönhetek nektek, ezért nem szerettem volna kihagyni a köszönetnyilvánítást a könyvemből, hiszen fontosnak tartottam, hogy valamiképp a ti munkátoknak, támogatásotoknak is nyoma maradjon a könyvben. Kérlek, vegyétek a következő sorokat a segítségetek jelképéül.





Köszönöm mindazoknak akik, támogattak a könyv megírásában. Borzasztó hálás vagyok amiért kiálltatok mellettem azokban az időkben is, mikor kétségeim voltak magammal, vagy a könyvel szemben, és velem voltatok igaz, jó barátokhoz hűen.

Bár lehet NEKED nem állt módodban segíteni a könyv megírásában, (kedves olvasóm) mégis köszönöm neked. Köszönöm a bizalmat, hogy megvásároltad a könyvemet. Ha nem te vásároltad, hanem kaptad, vagy akár találtad, akkor is hálás vagyok, hiszen olvasod, vagyis ezzel is támogatod a több hónapos munkámat. Ígérem, nem fogod megbánni, és az az idő, amit az olvasásával töltesz, bőven kamatozni fog, és a belefektetett energiát is visszahozza.

Utoljára pedig, köszönöm azoknak akik nem hittek bennem. Köszönöm, ugyanis ti, akik azt mondtátok, lehetetlen, vagy butaság a részemről könyvet írni, most láthatjátok, hogy lehetséges és nem értelmetlen. Köszönöm, hogy nem hittetek bennem és az elveimben mert így ti voltatok a legnagyobb motivációm egész idő alatt. Miattatok és értetek is jött létre ez a könyv,  és remélem tetszik majd a végeredmény. Bízom benne, hogy a jövőben másképp fogtok gondolni rám, és a körülöttetek lévő világra.

Mindannyian csodálatosak vagytok! Köszönöm!



I.

Mielőtt belevágnánk

Röviden a címről

A könyv címének választása volt az egyik legnehezebb feladat. Szerettem volna, hogy figyelemfelkeltő legyen, de közben ne essen bele abba a hibába, hogy túlságosan sablonos és/vagy félrevezető. Emellett fontos volt, hogy a tartalomhoz kössem, vagyis a címnek sugallnia kellett azt is, amit a könyv tartalmaz. Azért lett ez a cím, (Ébredj új életbe) mert nagyon sokan egész életüket anélkül élik le, hogy felebrednének. Meggyőződésük, hogy a világ olyan amilyennek a szüleik vagy a körülöttük élő emberek mondják, de ahogyan a cím is sugallja, van egy másfajta, új világnézet amire szeretném, hogy ráébredj. Ugyanis leélheted az életed anélkül, hogy felébrednél, anélkül, hogy saját kezedbe vennéd a sorsod, de élhetsz olyan életet is amire igazán vágysz, amiben szívesen élsz. Ennek a gondolatnak a ráébredésére hívja fel a cím a figyelmet.



A könyv terjedelme

Először sokkal hosszabb könyvet szerettem volna írni, mert azt hittem, hogy minél vastagabb, annál több tudás van benne, de rá kellett ébredjek, hogy ez nem feltétlenül van így. Ugyanis lehet egy könyv bármilyen hosszú, ha az egésznek semmi mondanivalója sincs. Ahogyan Baltazár Gracian írja:

"Tartsd többre a jót a soknál. A tökéletesség nem a mennyiségben van, hanem a minőségben. Ami igazán jó, mindig kevés és ritka; a gyakoriság értéktelenné teszi a dolgokat. Az emberek közt is rendesen az óriások a valódi törpék. Némelyek vastagságuk szerint becsülik a könyveket, mintha inkább a kar, mint az elme edzésére íródnának. A külső nagyság magában sohasem ad többet középszerűségnél, s a mindentudók nyavalyája, hogy mindenben jártasak akarván lenni, semmiben sem azok. A bensőségesből fakad a kiválóság, s ha tárgya fennkölt, a hősiesség."











Ébredj új életbe!Where stories live. Discover now