"Οι ταινίες τουλάχιστον έχουν happy end"

5 2 0
                                    

Τίποτα ωραίο όμως δε κρατάει για πολύ. Ξαφνικά εμένα τα συναισθήματα μου επέστρεψαν, τα ένιωθα πολύ έντονα ενώ ταυτόχρονα εκείνος άρχισε να ενδιαφέρεται για μια φίλη μου. Αποφασίζω λοιπόν ένα βράδυ που είχαμε τη σχολική χοροεσπερίδα να του εκφράσω πως νιώθω σε πράξεις. Εξελίχθηκε λίγο διαφορετικά το βράδυ τελικά, όταν τον είδα να χορεύει προκλητικά με την φίλη μου. Έχοντας πιει λίγα ποτάκια, βλέποντας τους να χορεύουν δε κάνω τίποτα και απλά παρακολουθούσα τις εξελίξεις να συμβαίνουν. Την επόμενη μέρα, μου ζητάει να κάνουμε ένα break, ούτε καν να τελειώσουμε το μεταξύ μας, η απάντηση εννοείται που παίρνει δεν ήταν αυτή που φανταζόταν.  Του είπα πως ότι ήταν αυτό που είχαμε τελείωσε και σήμερα είναι η τελευταία φορά που βρισκόμαστε, φρόντισα βέβαια να την κάνω αξέχαστη. |

Τις επόμενες μέρες, η φίλη μου μου ανακοινώνει πως έχει αρχίσει να μιλάει μαζί του ερωτικά, αρχίζει να μου στέλνει screen τις συνομιλίες τους και να με ρωτάει τι να απαντήσει, παράλληλα το ίδιο πράγμα έκανε και εκείνος, αδίστακτος και χωρίς κανέναν σεβασμό στο παρελθόν μας. Εννοείται πως προσπαθούσα να βοηθήσω τη φίλη μου, θάβοντας για άλλη μια φορά τα συναισθήματα για εκείνον. Λίγες εβδομάδες αργότερα μαθαίνω πως είναι επίσημα ζευγάρι και σε μόλις 2 εβδομάδες φεύγαμε για τη πενθήμερη μας. Εκείνος έρχεται, ενώ η φίλη μου όχι. Στην εκδρομή λοιπόν, το 3ο βράδυ, μας έβγαλαν σε ένα ρεμπετάδικο και εγώ είχα πιει λίγο παραπάνω. Ήμασταν στα απέναντι τραπέζια και έβλεπα πως είχε κάτι, επομένως του στέλνω μήνυμα, εκείνος σε όλη την εκδρομή δε μου είχε πει κουβέντα και με ρώτησε μόνο αν το βραχιολάκι που πήρε για τη κοπέλα του είναι ωραίο, τον ρωτάω λοιπόν, αν τρέχει κάτι και μου λέει πως είναι όλα εντάξει. Του είπα πως θέλω κάποια στιγμή να μιλήσουμε. Σηκώνομαι από το τραπέζι και κατέβηκα στον κάτω όροφο που ήταν οι τουαλέτες. Μπαίνω μέσα και 2 λεπτά αργότερα τον ακούω να λέει "Άντε βγες, τι κάνεις τόση ώρα;", με το που τον ακούω ξαφνιάζομαι, βγαίνω έξω και τον ρωτάω τι δουλειά έχει εδώ. Και μου λέει "Εσύ δεν ήθελες να μιλήσουμε;". Επομένως λοιπόν, στη κατάσταση που βρισκόμουν, άκρως μεθυσμένη άρχιζα να του λέω για το πόσο μαλάκας είναι, ότι εγώ τόσο καιρό είχα συναισθήματα για εκείνον και εκείνος με ρώταγε τι να απαντήσει στην ίδια μου τη φίλη. Η μόνη απάντηση που πήρα είναι ότι "Έχουμε καταλήξει σαν ταινία", η απάντηση που πήρε εκείνος, η τελευταία κουβέντα που έχουμε ανταλλάξει από τότε, ήταν πως οι ταινίες τουλάχιστον έχουν happy end. Κάνω στροφή να φύγω μου πιάνει το χέρι, το τινάζω και ανέβηκα τα σκαλιά για να βγω από το μαγαζί.

Δεν έμαθα ποτέ τι ήθελε να μου πει και μου έπιασε το χέρι, στο φροντιστήριο συνεχίσαμε να καθόμαστε μαζί για να μην υπάρξουν εντάσεις όμως δε ξανά μιλήσαμε. Έκανα μήνες για να τον ξεπεράσω, να ξεπεράσω όλη την ιδέα που είχα χτίσει για το πως μπορεί να είναι μια σχέση μαζί του. Πλέον έχω κλείσει 1 χρόνο με το αγόρι μου και δεν έχει υπάρξει στιγμή που να μην έχω νιώσει ερωτευμένη. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Friends with benefits |Yes or not?|Where stories live. Discover now