06:00
Daha çok var.
...
06:50
Wow.Vakit ne çabuk geçmiş.
...
07:00
Sanırım kalkmam gerekiyor.
...
07:20
Ben az önce kalkmamış mıydım?
Poff.Sıkıcı bir güne daha başlıyorum.Ayrıca lanet olsun ki bugün pazartesi ve ben çok uykusuzum.Şuanda sıcacık yatağımda güzel bir uyku çekmek istiyorum ama başımda 2 büyük dert var;1.Aptal Halam.
2.Sürtük ikizler.
Evet.İkizler dedim ve onlar benim kuzenlerim.Emin olun ki burası benim evim olsaydı onlar çoktan kapının önündeydiler.Ayağa kalktım ve hemen yatağımı düzeltip ikili koltuğumun üzerindeki yatağımın yastıklarını dizdim.Üstümü hemen giyindim.Dün akşamdan çantamı ve kıyafetlerimi hazırladığım için kendimi övmeliyim sanırım.Daha sonra elimi yüzümü yıkadım.Ve saçlarımı taradım.
Ah Tanrım,bu saçlarla uğraşmak ne kadar da zor!
Saçlarımı ördüm ve koşarak aşağıya indim.Hah,tam da beklediğim gibi sürtükler mutfakta.Sanırım halam yok çünkü eğer olsaydı kargalar kahvaltısını etmeden beni uyandırmaya gelirdi.Hem de kendi kızları güzellik uykusu çekerken.Onlar “ Süper Organik” kahvaltılarını yaparken bende en sevdiğim kahvaltılık gevreği tabağa döküp,süt ekleyerek kaşıklamaya başladım.O iki aptalın bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum ama onları taktım mı? Tabiki HAYIR.Ayakkabılarımı ayağıma geçirerek bağcıklarını bağladım ve çantamı kapının yanından alarak sırtıma taktım.Telefonumu elime aldım ve kulaklığımı takarak Rihanna- Four Five Seconds dinlemeye başladım.Bu kadının sesi bana huzur veriyor.Taksiyle gitmek yerine yürümeyi tercih ediyorum.Zaten okul 20 dakikalık bir mesafede.Tabi ki tahmin ettiğiniz üzere ikizler taksiyle gidip geliyorlar.Bu arada ben Daisy.Ve ikizlerde Crystal ve Diamond.İsimleri gibi havalılar.Yani havalılar dediysem kendi çaplarında yoksa,okulda bi popülerlikleri yok.Halam beni ikizlerle aynı okula yazdırdı.3 senedir burada yaşıyorum.Amerika/New York'ta.Bu arada okula varmıştım.Ders neymiş bi bakalım.. Ah hadi ama, ilk ders Edebiyat.Sanırım uyumamda bi sakınca yok.
....
Evet, derslerin çoğunu uyuyarak geçirdim ve şuanda çantamı toparlıyorum.Hızlıca dışarı çıktım.Eve giderken biraz ana caddelere çıktım çünkü iş bulmam gerek.Geçen hafta cuma günü işten kovuldum.Aptal patron.Neden kovulduğumu anlatayım istersenizmVe bilmenizi istiyorum kovulmama neden olan hareketi yaptığım için hiç pişman değilim..
Restaurantta garson olarak çalışıyordum ve sevgilisiyle gelen bir genç - daha doğrusu serseri diyelim- bir kaç kere sipariş verdi.Ve her seferinde getirdiğimde ya o ya da sürtük sevgilisi beğenmiyordu.
-Bu patates kızartmaları çok yağlı.
-Bu milkshake neden su gibi?
-Bu et pişmemiş.
-Salata çok tuzlu.
E, bende dayanamayıp çocuğun burnuna yumruk attım ve çocuğun burnunu kırdım.Kızda buna müdahale edince beğenmediği milkshake'i mükemmel(!) saçlarına döktüm ve sonuç olarak saçları yapış yapış oldu.Patronda beni kovdu.Halbuki o yemekleri ben yapmıyordum ve bana kızmak yerine aşcıya kızmalıydılar.Ama ne olursa olsun bana bulaşmamalıydılar dediğim gibi yaptığımdan hiç pişman değilim.Sonuçta her insanın sabrı bir yere kadar.Ama sanırım iş bulamayacağım çünkü hic ilan görmedim.Ana caddenin ortalarına geldiğimde bir bayanın ilan yapıştırdığını gördüm.
“Bay ve Bayan Garson Aranıyor.”
Sanırım şans ilk defa yüzüme gülmüştü.Bakalım beni neler bekliyordu.Dükkânın adına baktım.
STARBUCKS COFFEE ....Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz.Beğenirseniz lütfen vote'layın.Ve yorum bırakırsanız çok mutlu olurim.Teşekkürler ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STARBUCKS
Teen FictionEkmeğini taştan çıkarmaya çalışan bir kız ve karşısında koca bir şehir.Daisy'nin hayatına katılmaya hazır mısınız?....