The begining of everything

58 4 0
                                    

Mint minden reggel, ma is komótosan másztam ki meleg ágyamból és az 1000 éves vekkert idgesen nyomtam le.

-Agh...-mordulok fel vergődve.

Még párszor elátkozom magamba a korán kelést, majd könnyes bucsút veszek ágyamnak.Az első célom a fürdő, ahol kissé elviselhető kinézetet varázsolok magamnak.Nos igen, a fürdőm egy igazi várzslatos hely.Magamra dobok egy kertészruhát, sárga toppal, kissé piszkos cipőm is felkaptam.Telefonom után nyúlok  es lebacogok a földszintre.Összekapom szanaszét hagyott cuccaim majd bedobom a táskámba és egy kabátot magamra kapva indulok neki a napnak.

-Jó reggelt!-lépek be a kávézóba ahol beszippantom a finom kávék és cukros édességek illatát, majd a pult mögé lesel.

Lisa.Csodás.

-Neked is...-mondja gúnyosan.

-Késtél...mint mindig...-teszi csipőre a kezét.

Micsoda egy nő!

-Tudom és sajnálom!-felelem belépve hozzá, kis kötényem után, amit magamra kapok.Cuccaimat a szekrényembe gyúrom -De itt vagyok és készen állok átvenni a helyed!-biccentek-Még mielőtt letörne a körmöd...nagy kár lenne!-vágom hozzá irónikus szavaimat. 

Lisa az egyik legidegesítőbb ember akivel csak szembefutottam.Annak ellenére ,hogy az első perctől kezdve aranyos próbáltam lenni vele ő mit sem tördve folyton gúnyolt és lebaszott.

A lány felhorkan majd hisztérikusan elviharzik mellettem, Mona mellé áll.Hallom, hogy sustorognak de annyira nem érdekel.Elrendezem a köpenyem és készen állok a kiszolgálásra.Miközben szorgosan végzem munkám elcsipek egy pár szót a beszélgetésükből és rájövök, hogy már megint arról a srácról fecsegnek aki reggelente belép kávért és olyan titokzatos.Egyszer én is elcsiptem,pont akkor távozott amikor én, már megint késve, betoppantam dolgozni.Feketét hordott és egy szájmaszkkal takarta arcát,sapkája a szemébe volt húzva és 8 kávét vitt kezében.

A kis csengő,ami a kávezó ajtaja fölött foglalt helyett és igazán aranyosan mutatott, megszólalt és felkaptam fejem.

Ő az.

Mint ahogy láttam legutóbb és ahogy Lisáek emlegetik, ma is feketét hordott.

A fekete lovag.

Egy fekete szájmaszkkal takarta arca felét míg egy baseball sapkával és szemüveggel takarta szemét.Haja színét és arca alakját egyeltalán nem lehetett kivenni.Besétál azon az ajtón és meg sem áll a pultig.

-Jó reggelt, mit hozhatok?-kérdem mosolyogva.A fiú lekapja szemüvegét és félrehúzza maszkját.

-Már elmúlt 12...-szólal meg-Inkább szép napot?!-kérdi érdes hangon, nagyot nyelek.

-Oh igen...-mondom kissé kínosan.-2 Lattét, 4 Amerikanot és 1 erős fekete kávét kérek...-mondja monoton hangon.

-Máris...-felelem vidámam egy mosollyal és remélem ő is viszonozza de ehelyett egy értetlen képpel ajándékoz meg.

Megfordulok majd kiengedem kissé feszült sóhajom.Mért érzem magam feszültnek előtte?Gondolatom elhesegetem és inkább a kávékra összpontosítok.

-Kaphatnék egy nevet?-kérdem kezemben egy filccel és egy kávéval.

-Baby...-vágja rá nemes egyszerűséggel.

-Tessék?-kérdem felnevetve.

-B-A-B-Y-betűzi egy pimasz mosoly kiséretében.

-Tudom,hogy írják le de...-akadok fenn, majd mikor felvonja egyik szemöldökét inkább befogom és ráfirkantom a poharakra nagy nyomtatott betűkkel a BABY nevet.

A fiú lerakja a pultra a pénzt majd átadom a kávékat.

-Legyen kellemes napja!-mondom még egy erőltetett mosollyal.A fenébe is ezzel a mosolygással,mégis egy ilyen alak előtt,hogy lehet.

-Ohh magának is kedvesem!-kacsint majd felkapja szájmaszkját,szemüvegét és kisétál a boltból.

Tekintetemet végig rajta tartom míg eltünik a láthatár elől.Kezeimmel megtámaszkodom a pulton és kiengedem az eddig bentartott levegőt.

"BABY?"
























Magyarázat: az előző fiókomba egyszerűen sehogyan sem tudok bejelentkezni. De én vagyok az és virulok :))

Metanoia ||Min Yoongi FF||Where stories live. Discover now