116.

554 37 109
                                    

Megérkeztünk.
Itt vagyunk, már nincs menekvés. Nem szeretném elengedni ezt a történetet, de muszáj lesz!
Felnőtt lett, és muszáj elbúcsúznom tőle, de tőletek remélem nem kell búcsút vennem!💚💙
Kicsit másmilyen rész lett, mint amikhez hozzá vagyunk szokva, de nem volt lelki erőm lezárni az egészet egy egyszerű insta poszttal. Kellett ez a magyarázat. Megérdemlitek!
Zsepiket elő, sírásra felkészülni.
Ne feledjétek, minden okkal történik!
Jó szórakozást,
Kincseim🌟❤️

~Louis Tomlinson

Napjaim vannak hátra. Minden egy pillanat alatt hullott szét. Az egyik pillanatban még Dracyval veszekedtem, mert túl hamar felnőtt. A másik pillanatban viszont azt mondta az orvos, hogy jó indulattal is alig van hátra három hetem.
Pontosan tudom, hogy nem fognak donort találni. Szinte lehetetlen. Nincs akkora mázlim, hogy a halálom előtt meghaljon valaki, aki szívét megkaphatom. Ez esélytelen. Az, hogy túlélem, egyenlő a nullával.

- Min agyalsz? - csicseregte lágy hangon Darcy. Annyira szeretem hallgatni. Mindig kedves és őszinte. Folyton törekszik arra, hogy megfeleljen másoknak. Teljesen olyan, mint Harry, és ezt egyáltalán nem bánom.

- Az jutott eszembe, hogy mi lesz velem nélkületek. - feleltem őszintén. Tudom, hogy akár hányszor felhozom ezt a témát, mindig sírva fakad valaki. És az a valaki általában nem én vagyok. Már nem. Teljesen megbékéltem a sorsommal. Nem tudom mit rontottam el, de valamit nagyon elcseszhettem, hogy ezt érdemlem. Talán az volt a gond, amit Harryvel tettem. Nem vállaltam fel időben, nem álltam ki mellette, és még meg is csaltam. Kész röhej vagyok. Teljesen megérdemlem ezt a sorsot.

- Apu... Nem fogsz itthagyni minket. - mondta, bár szerintem inkább magát akarta meggyőzni, mint engem. - És amúgy is, ha elmész, ki fogja velem szidni Simont? Ki fog felfordulást csinálni a konyhában, amíg Apa haza nem ér? Ki kelt reggelente puszival, ki fogja a kezem, amikor szomorú vagyok? Ki félemlíti meg Beart, amiért hozzám mert érni? - a mondandója végére fátyolos szemekkel nézett oldalra. A paplan húzatát kezdte piszkálni, miközben szipogott és próbálta erősnek mutatni magát.

- Szívem... Én mindig itt leszek neked! Nekem bármit elmondhatsz, és bármikor számíthatsz rám! Örökké veled maradok, emiatt ne aggódj! - fordítottam magam felé gyönyörű arcát, és megpöcköltem játékosan az orrocskáját.

- Szeretlek, Apu!

- Én is szeretlek, Tündérkém!

Lassan lejár a megjósolt három hét, és én meg mindig itt vagyok. Itt, a kórházban. Élve. Infúzió van a karomban, tappancsok vannak a mellkasomon. A szívverésem minden mozdulatát árgus szemmel figyelik, ami néha teljesen az agyamra megy. Úgy érzem, csak azért figyelnek rám ennyire az orvosok, mert híres vagyok. Louis Tomlinson... Hallom, ahogyan a folyosón azt suttogják, hogy mennyire szerencsétlen vagyok, sajnálnak, és hogy nem fogom túlélni. Igen, én is tudom. Ez az egész annyira elcseszett. Konkrétan az utolsó napjaimat élem, mégsem mehetek sehova. Be vagyok zárva, ágyhoz vagyok láncolva. Szeretném utoljára elvinni Freddiet a partra, hallani akarom utoljára Darcy csodás hangját, miközben a Midnight Memories-t énekelni teli torokból. Hallanom kell! Olvasni akarom Liam jobbnál-jobb dalait, amiket büszkén mutat meg nekem, és a véleményemet várja. Olvasnom kell őket! Látni akarom, hogyan Niall ikrei felnőnek, és látnom kell Niallt sikítani, amikor Emma bejelenti, hogy udvarlója van. Oh és amikor Tom először kezd fűzni egy lányt. Látnom kell Niall félős és büszke arcát. Látnom kell! Muszáj Zayn mellett maradnom, és bíztatni, hogy Ő a legerősebb ember a világon! Bíztatnom kell! Maradni akarok! Annyira szeretnék maradni, de tudom, hogy nem lehet. De ami a legfontosabb: Érezni akarom Hazz összes érintését, és úgy akarok meghalni. A karjai közt. Azt akarom, hogy ne legyen abban a pillanatban velem senki más, csak Ő. Azt akarom, hogy Ő lehelje az utolsó csókot homlokomra, miközben azt mantrázza, hogy nem lesz semmi gond, és vigyáz rám. Ő mindig vigyázott rám. Mindig mellettem volt, és ezért nem tudok eléggé hálás lenni neki. Őt szeretem a legjobban ezen az istenverte világon. Bármit megadnék, hogy ne kelljen tőle elszakadnom. Bármit.

Instagram - Larry, 1D [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now