Part 1

950 54 1
                                    

LOVE STORY OF DHEESHRA

(TRUTH/DARE NE BANA DI JODI)

FT. LEADS: DHEESHRA.

SIDE CHARACTERS: ANJUM, ABHISHEK, TWINKAL, RUHII, SWATI, SANJAY, ANKIT, MAHIRA.

[NOTE: ALL THE CHARACTERS WERE IN THEIR LAST YEAR OF COLLAGE.]

MANIT AND SHRADHA BOTH ARE IN LOVE WITH EACH OTHER AND STUDIES IN THE ONE OF THE BEST COLLAGE IN MUMBAI. BUT MANIT IS BIT OF POSSASIVE AND INSECUR ABOUT SHRADHA. AS SHE IS THE MOST BEAUTIFUL GIRL OF THE COLLAGE AND EVERY BOY WANTS HER AS THEIR GIRLFRIEND.

MANIT IS ALSO JELOUS WITH DHEERAJ AS DHEERAJ HE IS THE MOST HANDSOME BOY IN THE COLLAGE. MANIT WANTS TO DEFEAT DHEERAJ IN ANY GAME OR SOMETHING. DEFEATING DHEERAJ IS HIS MAIN MOTIVE AS MANIT WANTS TO PROVE HIMSELF.

DHEERAJ'S FRIENDS ARE ANJUM, ANKIT, RUHII, MAHIRA.

MANIT'S FRIENDS ARE ABHISHEK, TWINKAL , SANJAY.

BOTH THE GROUPS HATES EACHOTHER. BUT SHRADHA IS NOT LIKE THEM SO SHE DON'T INTERFAIRS IN THEIR FIGHTS.

ON MANIT BIRTHDAY SHE ARRANGED A PARTY FOR HIM WHERE EVERY COLLAGE STUDENT IS INVITED. SHE GAVE SPECIAL INVITATION TO DHEERAJ AND HIS FRIENDS AS SHE WANTS TO SAURT ALL THE FIGHTS.

THE PARTY HAD BEEN STARTED EVERYONE IS DANCING AND MANIT IS ALSO VERY HAPPY.

AFTER FEW MINUITES HE SAW DHEERAJ IS ENTERING THE PARTY. HE GOT ANGRY AND GOES TOWARDS HIM.

MANIT(WHILE HOLDING HIS COLLAR): TU. TU YAHA KYA KAR RAHA HAI.

DHEERAJ: HAATH HATA PEHLE.

MANIT: NAHI HATAUNGA. PEHLE BOL KI TU YAHA KYA KAR RAHA HAI.

DHEERAJ: HATA VARNA.

DHEERAJ GOT ANGRY.

MANIT: VARNA KYA.

SHRADHA INTERRUPTS.

SHRADHA: SHUT UP BOTH OF YOU. MANIT PLZZ ISSE MEINE HI BULAYA HAI.

MANIT: TUMHE PATA HAI NA MEIN ISSE NAFRAT KARTA HU FIR KU BULAYA TUMNE ISKO.

SHRADHA: ISLIE KUKI MEIN TANG AA CHUKI HU TUM DONO KI LADAIYON SE. ROZ KOI NA KOI BAAT PAR LADAI KARTE HO TUM DONO.

MANIT: HAMESA YEH SHURU KARTA HAI.

DHEERAJ: JHUT BOL RAHA HAI YEH. HAMESHA YEH LADAI KI SHURUVAT KARTA HAI.

SHRADHA: DEKH, FIR SHURU HO GAYE TUM DONO. MUJHE TO SAMAJH NAHI AATA KIS VAJAH SE HOTI HAI YEH LADAI.

MANIT: TUMHE SAMAJH NAHI AAYEGA TUM REHNE DO.

DHEERAJ: HMM OR DOBARA MUJHE NA TO ISKI KISE PARTY MEIN AANA HAI OR NA HI ISSE PATCH UP KARNA HAI. SO PLZZ DON'T TRY.

SHRADHA: COME ON YAAR PLZZ.

MANIT: NAHI SHRADHA.

SHRADHA: ACHAA AAGE SE MEIN NAHI TRY KARUNGI LAKIN MERI EK SHART HAI.

MANIT: KYA?

SHRADHA: TUM DONO KO OR TUM DONO KOI EK EK FRIEND KO MERE SAATH TRUTH OR DARE KHELNA PADEGA.

MANIT & DHEERAJ TOGATHER: KYA?

SHRADHA: HMM.

MANIT: NAHI KABHI NAHI.

SHRADHA: TO FIR THIK HAI MEIN ABSE ROZ TRY KARUNGI TUM DONO KI FIGHTS KAM KARANE MEIN.

DHEERAJ: NAHI TUM AISA KUCH NAHI KAROGE.

LOVE STORY OF DHEESHRA✔Where stories live. Discover now