(3.kişi)
Gözlerinde kurumayan yaşlarıyla ezbere bildiği yollardan koştu Renjun. Demişti, söylemişti. Öleceksin diye uyarmıştı onu defalarca. Yalvarmıştı içmesin diye. Dinlememişti Jeno onu. Sadece bir sigara, bir şey olmaz demişti.
Renjun kapıyı çaldı. Açmadı Jeno. Yedek anahtarın yerini biliyordu Renjun. Alıp kapıyı açtı. Jeno'nun odasına koştu hızla. Jeno oturuyordu. Ölü gibi görünen bedeniyle. Ağlayarak oturuyordu.
Onu görünce ağzını açmaya yeltendi. Sus dedi Renjun. Konuşmalarına gerek yoktu. Renjun yanına oturdu Jeno'nun. Kollarını ona sardı. Özlemişti ona sarılmayı. Jeno da ona sardı kollarını.
"Sigara kokuyorsun." dedi Jeno Renjun'a.
"Dün bıraktım. Kokusu hemen geçmiyor."
"Özür dilerim Jun. Seni üzdüğüm için özür dilerim."
Renjun sessiz kaldı. Çünkü belinde olan eller artık belinde değildi. Cansız şekilde aşağı düşmüştü elleri. Renjun gözündeki yaşları tutmadı daha fazla. Mırıldandı. "Sorun değil Jeno-ah." Hıçkırıklarını gömdü ölü bedenin boynuna. "Sadece bir sigara. Sadece aptal bir sigara. Sorun değil."
_______
05.04.21It's just a cigarette and I only did it once (It's only twice a week, so there's not much of a chance)
It's just a cigarette and I'm sorry that I did it (Honey can't you trust me?, When I want to stop I can)
""Her gün bir bölüm atarım diye düşünmüştüm ama gaza geldim ve hepsini saldım çünkü zaten bitirdim ve eğer okuyan biri oluyorsa bekletmeye gerek yok diye düşündüm okuduğunuz için teşekkürler.'''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ just a cigarette ⌗ jeno × renjun
Fanfiction"Bu sadece bir sigara." [angst, story] ©jadedstilll ‐ 2021 !!, death because of sickness.