1

2K 63 23
                                    

     
       Bu defa o bizi bekletmişti. Bizde ilk defa bizi beklettiği için şuan onu bekliyoruz. Benim için bir sorun yok aslında ama şu hyunjin mızmızlanınca beklemek çile oluyor.
      
      5 dakika olmuştu ama o yeni uyandığı için hala hazırlanamamıştı. Bize beklemememizi söylesede chan hyung hep onun bizi beklediğini bizimde onu bekliye biliceğimize dair bir sürü öğüt verdi. Ama bu aramızda sır kalsın hiç birini dinlemedim.
   
     En sonunda dayanamamışlardı.  Aslında sadece 1 dakika geçti ama neyse.

Hyunjin
Ufff ben daha dayanamicam
Hyungggg nerdee kaldın.

Jisung
Hyunggggg hadiii

I.N
Hyungg geliyor musun

Felix
Çocuklar sabredin birazdan gelir

Bang chan
Neden hepiniz felix gibi değilsiniz

Bunu söylerken felix e bakmıyordu. Felix utanmıştı bu söze felix benim gibiydi seviyor ama söyliyemiyor. Biz sevdiğimizi ilk birbirimize söyledik.

    Bu sırada değerleri hem zile basıp hemde bağırıyorlardı. Sonunda minho kapıyı açıp.

Minho
Geldim, geldim
Kusura bakmayın.......
Yada  bakın beklemeyin demiştim

Ve o muhteşem gülüş.

I.N
Kusura bakma hyung ama chan hyungun 1000 nasiyatını daha çekemezdim.

Bang chan
I.n ne dedin sen bana

Jisung-Hyunjin
Yaşlı

Ve çirkin kahkaha. Öğğğ kusucam sanırım

     Seungmin onları susturmuştu çünkü bang chan hyung pek iyi bakmıyordu onlara.

Minho
Tamam tamam sakin olun, hadi gidelim

     Demiş ve yine o güzel gülüşünü bize sunmuştu. Hep beraber okula doğru yola koyulmuştuk. Onun hafif arka çaprazınan yürüyordum onu daha iyi inceliyebilmek için şuan bir bakıyorum da bugün baya uyumluyuz.
  
     Hadi ama kimi kandırıyorum bunlar sadece okul forması 8 imizdede aynısından var. Yine'de özel hissetmek istiyorum.
     
      Sonunda okula varmıştık. Biraz geç geldiğimiz için hepimiz hemen sınıflara gitmemiz gerekiyordu.

Bang chan
İyi dersler gençler

Felix
İyi dersler

Seungmin
İyi dersler

I.N
İyi dersler hyunglarım

Hyunjin
İyi dersler

Minho
İyi dersler

İyi dersler minnaklar

I.N in kötü bakışları beni korkutmadı tabi

  Tam yukarı kata çıkıyordum ki.

Bang chan
Han jisung bir şey unutmadınız mı?

Jisungg
Hyung her gün aynı şeyi söylüyoruz ve benim derslerim bok gibi

     Kafasına bir şaplak yemişti.

Jisung
Ya ikiniz birden vurmasaydınız keşke hyung acıdı
  
      Evet minho ile aynı anda vurmuştuk aslında onun elinin üstüne ben vurmuştum.
Ben onun eline aaaaaaaaaa

Bang chan
Jisung hadi hepimiz seni bekliyoruz

Jisung
Iyi dersler hepinize

    Ve sonunda hepimiz dağılmıştık. Minho hyung elini omzuma atana kadar herşey iyiydi.

Minho
Bin ben minnak değilim

Diyip göz kırpmıştı. Bu çocuk kalbime iyi gelmiyor.

Hepimiz liseye gidiyoruz ben minho hyung ve bang chan hyung son senemiz. Jisung, seungmin, hyunjin ve felix lise 3. I.n ise 2 sınıf.
 
      Merdivenden yukarıya çıkarken tekrar ona dönmüştüm.

Hyung elin acıdı mı?

Minho
Hayır bin

Kızarmış hyung ama sen bilirsin

     Bana yan bakış attıp eline bakmıştı. Evet acımıştı kıp kırmızı ama acımıyor diyordu.

Minho
Sorun değil changbinniee~

     Ahh bu çocuk kalbime iyi gelmiyor. Hızlı bir şekilde yukarıya çıktık. Bu arada aynı sınıftayız ama bang chan hyung 1 sene geç yazılmış ve 1 sene kalmış o yüzden hyung diyorum. Aynı şekilde minho da 1 sene kalmış onada hyung diyorum.

     Kapıyı açıp içeriye girdik yerlerimize oturduk mingi nin yanındakj yerimi aldım. Orta sırada en arkanın 1 önünde oturuyoruz. Arkamızda ise minho m ve bang chan hyung birlikte oturuyor. Eskiden tanıştıkları için böyle oturuyorlar.

    Bazen bang chan hyung olmak istiyorum. Hoca gelmişti derse odaklanmalıydım.

 Hoca gelmişti derse odaklanmalıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnşaallah beğenirsiniz
Minnoşlar 

soulmate ~minbin~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin