Bunun bir rüya olmamasını umuyorum.
******
Beni öpüyordu ama ben karşılık vermiyordum. Şoklar içerisindeyim.
Yan durduğumuz için beni geriye doğru ittirmiş ve üzerime çıkmıştı. Hala şoklar içerisinde ona bakıyordum gözlerini kapatmış ve sanki anın tadını çıkartıyor gibi.
Karşılık almak ister gibi dudağımı ısırmıştı.
Hmm
Canım acımıştı ama artık bende gözlerimi kapatıp öpücüğüne karşılık vermiştim.
Bundan mutlu olduğunu dudaklarındaki gerilmeden anlamıştım.
Dilini ağzıma sokmak ister gibi dudaklarıma sürmüştü. Boğukça inleyip dilini kabul ettim.
O sırada ellerinin biri hala boynumda dururken digeri belimde belimi okşuyor. Aynı zamanda bana yükünü vermiyordu.
Acemice bende bir şeyler yapıyorum dili ağzımdaydı ama ne yapmam gerekiyor bir fikrim yok bu ilk öpücüğümdü. Acemice onun yaptıklarını tekrarlıyorum. O bu işte gerçekten harikaymış.
Nefessiz kaldığımı hissettiğim zaman ne yapıcağımı biledim. Panik halinde omzuna dokundum anlaması umuduyla. Anlamış olucakki yavaşca ayrıldı benden.
Kıpkırmızı olduğumu biliyordum. Zorlukla nefes almaya çalışıyordum. Alımlarımızı birbirine yapıştırmış nefes alışımı dinliyordu.
Minho
Çok güzelsin
(Fısıltı ile)Yanaklarım daha ne kadar allana bilir bilmiyorum. Kafam patlıcaktı utanctan.
Minho
Çok tatlısın
(Kahkaha)Elimle karnına vurmuştum. Resmen beni daha çok uyandırıyor du.
Minho
Tamam tamam sakin
(Gülme)Üstümden kalkıp yanıma yatmıştı. Beni de kendine çemişti. Kafamı boyun girintisine sokmuştum. Oda kollarını belime sarmıştı. İyice içime çekmiştim o güzel kokusunu.
Minho
Bu duruma devam etmek isterdim ama yarın okul var. Şimdi uyumalısın güzelim.Seni seviyorum
(Fısıltıyla)Yine yanaklarım yanıyordu. Gözlerimi kapatmış güzel kokusunu içime çekiyordum bu kollar en iyi yatak olabilir.
Ama nasıl anlamıştı ondan hoşlandığımı. Yatakta doğrulmuştum. Oda şaşkınlıkla bana bakıyordu.
Nasıl anladın
Neyi güzelim
Yanaklarım bugün patlamazsa bir daha patlamaz diye düşünüyorumSeni sevdiğimi diyorum nasıl anladın
Bilgisayarın
Ne
Şapşal sevgilim benim
Bilgisayarına yazmışsın orda gördüm ve bir kaç tane resmimiz
Ne ay çok utandım şuan
Resmen rezillik
Peki ne zamandır
Hmm
Sanırım 1 haftadır
Yuh
(Gülme)
Neden şimdi itiraf ettin peki
Hem kendi hislerimden hemde senin hislerinden evet memnunum
Beni kolları arasına çekmişti. Şöyle diye bilirizki ilk defa rezilliğim bir işe yaramıştı.
Kitabı burda bitiriyorum güzel olmuştur umarım
Umarım seversiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate ~minbin~
Genç KurguMinho - Changbin Bazen texting, düz yazı olucak Diğer yan çiftler Hyunmin Chanlix *İYİ OKUMALAR*