Part one.

1 1 0
                                    

~ buna ziua, domnisoara elena!
~ buna si tie , michael!
~ ce planuri aveți pentru azi?
~ o sa ies putin în parc acum, mai târziu vedem, daca am nevoie de ceva te anunt.
~ o zi frumoasa domnișoară!
~ o zi frumoasa si tie, si nu te mai stresa cu ce zic ai mei prin casa, nu putem schimba nimic, stii asta.
~ stiu domnișoară, din pacate stiu.
~ lasă-i în pace, eu plec acum, pa!
~ la revedere!

-
-
-
-
-
-
-

*am dat intenționat peste cineva fiindca simteam ceva ciudat la el*
~ upss! pardon! imi pare rau, sunt putin neindemanatica! :)
~ stai linistită, si eu eram cu capul în nori. ma cheamă Nicholas, apropo! :)
~ te-am văzut putin agitat oricum. imi pare bine Nicholas apropo :) , eu sunt Elena!
~ ce faci pe aici la ora asta , Elena?
~ ma plimbam, imi limpezeam gândurile, aveam nevoie de aer proaspăt.
~ ce probleme poate sa aibă o fată ca tine?
~ nici n-ai idee.. :')
~ try me
~ not yet :)
~ eu trebuie sa plec, tinem legatura?
~ de ce nu?
~ număr de telefon sau ceva?
~ da-mi telefonul tau să-ți notez numărul.
~ bine atunci, păi ne mai vedem , Elena! mi-a facut placere!
~ ne mai vedem , Nicholas!

*Nicholas*

drăguță fata asta, dar cum de a simtit ca sunt agitat? oare ma urmărește? nu cred, nu părea că mă cunoaște deci nu, nici nu are rost sa ma gandesc acolo. f*ck..și câtă treaba am..
si uite cum imi suna mie telefonul fix acum
/phone call/

• da, ce vrei? ce mai e acum?
• stii ca vad orice faci tu
• da, stiu, si ce ai vazut?
• stii cine e Elena?
• o fată drăguță
• esti idiot? vezi cum te învârți, fata asta pare buna dar te poate juca pe degete clipind din gene!
• tremur tot, pe bune ? despre ce vorbesti?
• poate controla tot, e atotputernică, poveștile despre Aleasa, le mai stii?
• da, Aleasa are puterea de a controla orice, de la timp, la vreme, la orice. si ce e cu asta? de unde are puterile?
• nu-mi aduc bine aminte dar din generatie in generatie asa a fost mereu. acum e randul ei.
• si ce vrei ? sa formez o alianță cu ea ca sa ai tu dupa ce profita?
• asa de rea ma crezi?
• nu , mama, mai rea decât atât!
• hai nu fi rau. si da, vreau sa te dai pe lângă ea, asta iti e misiunea si pentru asta te-am pregătit până acum!
• hai sa mori tu! m-am pregătit pentru ce e mai rau, nu sa ma dau pe lângă o fată fragilă! pare cuminte si inofensiva, nu am de gand să-i fac nimic, iti e clar?
• daca nu faci ca mine stii ce vei pății.
• chestii mai rele decat ceea ce mi-ai facut pana acum nu ai ce sa-mi faci, asa ca te rog renunță la amenințări, ne-am inteles?
• bine, Nicholas, ai grija, sunt mama ta!
• esti un nimeni pentru mine, o zi ploioasă sa ai!

/Nicholas închide apelul/

*Elena ajunge acasa*

~ buna ziua domnisoara, Elena!
~ buna michael, ce faci? s-a întâmplat ceva cat am fost plecată?
~ nu domnisoara, a fost liniște, cu o excepție minoră.
~ deobicei excepțiile minore la tine inseamna ceva major, deci spune-mi repede, stii ca nu am răbdare.
~ stiu, păi.. Octavian a venit pe aici și a zis ca vrea sa te vada de urgență.
~ oh , te rog, dacă voia să mă vadă de urgență putea da de mine cu ușurință. a zis ce voia?
~ nu domnisoara, nu a zis, dar a zis ceva cum ca daca ați vrea sa îl vedeți îl puteți găsi la terasa Starbucks.
~ am inteles, păi o sa mă duc imediat sa vad ce vrea. mersi , michael, ne auzim dupa, pa!
~ nu aveti pentru ce domnișoară, o zi bună sa aveti!

oare ce naiba o mai vrea si Octavian, nu inteleg de ce vine la mine acasă si nu vine direct la mine. daca omul nu-i acasa ce face? sta acolo ca prostul în gara si îl așteaptă? nu stiu cum am putut sa fiu cu el impreuna sincer..argh.

\La Starbucks\

~ hei, Elena! ce mai faci?
~ scutește-ma si spune ce ai de zis.
~ organizația are nevoie de noi, si a zis ca nu mă primește până nu te conving sa vii.
~ nici nu ma gandesc sa ma întorc acolo! clar?
~ spune-i asta șefei
~ i-am spus de o mie de ori, nu o sa mai lucrez acolo cat ea trăiește! când o sa aud ca ea e moartă o sa iau ce imi aparține, până atunci nu vede nimic de la mine.
~ si daca iti spun ca Maria vrea sa o omoare pe șefa?
~ ce mi-ar păsa mie?
~ Maria vrea sa o omoare fix din cauza ta.
~ de ce din cauza mea? o cunosc din auzite pe femeia aia , nu i-am facut nimic.
~ mai bine du-te si vorbește cu șefa, ea o să-ți spună totul si o sa te lămurească, crede-mă.
*il cred pe cuvant aici, nu a fost genul de om care să mă mintă, plus ca nu stie sa mintă.*
~ bine, o sa mă duc azi. si inca ceva, dată viitoare când vrei sa dai de mine, vii direct la mine, nu acasa. clar?
~ ok, El, asa facem.
~ fără El, nu insemni nimic pentru mine ca sa imi spui asa! o zi buna sa ai!
*am plecat fără să mai aud ceva de la el, începea cu altele si nu aveam chef. acum tre sa ma duc la mama, alta treaba nu aveam.*

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

la organizație》

~ ce se intampla mamă?
~ nici tu un buna mama, ce faci mama, mai trăiești?
~ nu, stii deja ca nu imi esti la suflet, spune direct ce se intampla si de ce vrea Maria sa te omoare.
~ fiindca te-am ascuns multa vreme de ea si nici nu a știut mult timp ca tu esti fata ei, a aflat recent iar acum vrea sa se răzbune.
~ pe asta o cred la cat de mult m-ai mintit în ultimii ani.
~ imi pare rau draga mea..
~ nici mie. cum dau de Maria?
~ prin intermediul lui Michael.
~ stai ce? cum adică prin intermediul lui Michael? ce legătură are el cu toate astea?
~ Michael e...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 05, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

What if..? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum