Bermudský Trojúhelník

11 2 0
                                    

Bermudský Trojúhelník je označována oblast ležící mezi Miami na Floridě, Portorikem a Bermudami na pomezí Mexického zálivu a západního Atlantiku. Zahrnuje tak i část Sargasového moře a protéká jím Golfský proud.
Kdo neví o co jde tak jde o část moře nebo oceánu (teď přesně nevim) ve kterém mizí letadla a lodě i z posádkou a nikdy se je nepodařilo najít.

Jedním z poněkud fantastických vysvětlení záhadných zmizení, ke kterým dochází v Bermudském trojúhelníku, je návštěva kosmických lodí mimozemšťanů. Unášejí lidi, aby je mohli zkoumat.

MIMOZEMŠŤANÉ

Podle jiné domněnky mají ufouni hluboko pod vodou svoje základny, odkud startují na průzkumné lety. A možná právě kvůli tomu jsou pod vodou k vidění tajuplná světla různých tvarů. Někdo dokonce říká, že viděl UFO vlétnout do moře a nebo z něj naopak vylétnout.

ZMIZENÍ V ČASE

Je 4. prosince 1970 a Bruce Gernon ml. spolu se svým otcem v malém sportovním letadle vzlétli z ostrova Andros. Zamířili na Floridu a náhle je obklopil zvláštní, záhadný mrak. Měl zářivé stěny s malými obláčky, které uvnitř něj kroužily ve směru hodinových ručiček.
Když pilot na konci zvláštního mraku uviděl otvor, nabral rychlost a vyletěl z něj. Jenže zjistil, že je už u cíle, přitom mu takový let normálně trvá o půl hodiny déle. Prošli snad Bruce a jeho otec časovou smyčkou?
Také piloti jiných letadel někdy podávají zprávy o podivných časových posunech. A řídící věže se setkávají s tím, že letadlo zmizí z radaru a objeví se až po dlouhé době. Zmizely snad ty lodě a letadla, které se nikdy nenašli v čase?

BÁJNÁ ATLANTIDA

V jeskyních pod vodou v Bermudském trojúhelníku mohou žít potomci Atlanťanů, tedy obyvatel Atlantidy. To je bájný kontinent (jako dnes známe Afriku nebo Asii), na kterém měla sídlit vyspělá civilizace. Některá z jejích zařízení mohou být stále v provozu a způsobit tak výpadek přístrojů letadel a lodí.

METAN NEBO MODRÁ DÍRA

Pod Floridou se nachází podmořská plošina s názvem Blake s obrovskými zásobami plynu zvaného metan. Badatelé z Anglie přišli s vysvětlením, a sice, že právě tenhle plyn způsobuje potápění lodí.

Když totiž metan z mořských hlubin vystoupá na hladinu moře ve větším množství, dokáže snížit hustotu vody. V praxi to znamená, že se loď může snadno potopit a navíc tak rychle, že ji posádka nemá šanci opustit.

V oblasti Baham je pod hladinou mnoho propastí, tunelů a vápencových útvarů. Právě jim se říká modré díry, uvnitř kterých působí silné proudy. Ty při přílivu a odlivu vtlačují vodu dovnitř děr a způsobují tak trychtýř. Ten má hladině má podobu víru a dokáže vcucnout malou loď zdroj: abicko.cz
----------------------------------------
V Bermudském trojúhelníku zmizelo už minimálně 75 letadel a stovky lodí

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 04, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Konspirační teorie Kde žijí příběhy. Začni objevovat