Abych vás nezatěžovala hádkami a začátkem jak jsem poznala Martina, tak vám to zkrátím.
Jmenuju se Anna, ale všichni mi říkaj Ann. Je mi čerstvě 18 a i přes to že se mi ve škole daří, mam partu kamarádů, která jezdí po shows a různých party jen aby se zkalila...nebo líp, aby si zvýšili kisscount.V létě jsem dojela za kámošema na pár dní na chatu. Chata patří rodičům mé nejlepší kámošky Barči. Byla domluvena jen naše parta...já, Bára, Kuba s Lukym a Lukyho sestra Áďa
Když jsem po hodině dojela na místo, hned před chatou jsem si všimla že bude větší počet lidí
„Ach...jak jsem si mohla myslet že tu budem jen my" Vzdychla jsem si a šla prozvonit Barču, aby mi šla otevřít. Přivítala jsem se s ní, pokecaly si o maturitě, která nás čeká a pokračovaly bychom dál, kdyby mě nezarazil počet bot v předsíni .
„Hodláš zničit rodičům chatu blbko?" Mírně vyjedu, když si spočítám že tam je o asi 3 boty navíc.
„Neee, jen jsem pozvala pár lidí navíc. Pojď, bude to supr a třeba si po roce zvýšíš bodycount ty couro" Uchechtne se a zatáhne mě na zahradu. Hned spatřím dva hubené, celkem vysoké mladé kluky s jednou kozatou brunetkou. Samozdřejmě potom co jsem na celý pozemek řekla "Ahoj" tak mi odpověděla jen moje parta. No neudělali si moc hezký obrázek, pomyslím si a jdu se hezky přivítat.
„Čaukyyyy, tak co volno? Nebo pracuješ?" Zeptá se ihned Áďa.
„Ségra mlč, kdyby měla volno tak s náma chodí pít" Odbyde jí Luky a hned mi vrazí flašku vodky do ruky. Jo, tady jsem doma
„Čauky trpaslíku, to je dost že ses ukázala" Drkne do mě Kuba. S Kubou mam menší úletíky ale vzhledem k tomu že jsme rozdílní, tak ve vztahu by to tak vášnivé jako v posteli nebylo.
„Může mi někdo říct, co jsou zač?" Hodim side eyes na ty tři, kteří nebyli schopní ani zabučet.
„Ten vyšší je David, ten druhej je Martin. Jsou to bratři a oba se věnujou hudbě...joo a ta brunetka je Kačí, Davida holka" Řekne mi Bára a z jejího pohledu se dá vyčíst že se s Martinem minimálně vykousla. Netrvalo dlouho a začla jsem se bavit i s těma třema. Po dlouhých debatách mi už vůbec nepřišli divní...teda, Martin řekl že má nějakou Sáru ale i tak se celou dobu lepí na mě. Možná je to tím, že jsem slušnější, nebo tím, že ve vztahu jsem vždycky byla ta podváděná já, ale začal mi vadit.Blížil se čas spánku, dohráváli jsme spicy nikdy jsem a já se začala bát s kým budu v posteli. Tahle chata má postelí tak akorát pro čtyři lidi, ale ne pro sedm a na gauč se vejde max Kačka a i tak bych jí to nepřála, když na gauči večně spí pes, kterej už o tři roky přežil svojí smrt.
„Nikdy jsem, neokusil sex na nábytku" Vymyslí David a všichni se napijou.
"Tyvole brácha, cos čekal? Že tady někdo bude tak nudnej?" Vysměje se mu Martin, potom co do sebe kopne panáka. Pro tebe je nudnej člověk, kterýmu vyhovuje klasika? Kopnu do sebe taky panáka, ale jen proto abych mu už nevlepila. Chvilku si povídáme než přijde Bára, aby nám řekla, kde kdo a s kým spí.
„Tak jo, máme problém. Máme čtyři postele, takže buď někdo bude spát s někým a nebo tři budou spát na zemi" Začervená se studem a doufá že se někdo ozve. Trapné ticho, kde nikdo nevyjádří svůj názor se rozhodnu prolomit.
„A tak já k sobě vezmu klidně Báru a nebo Áďu" Snad řekne i David že bude spát s Kačkou. Prohlédnu si všechny a všimnu si Adél jak chce něco říct, rozzářili se mi oči. Martin ji ale stihl předbehnout.
"A nebo já budu spát s Ann...aspoň ji ukážu proč nás fanynky tak moc maj rády" Řekne s pohledem, kdy je jasný že mi asi na dobrou noc zpívat nebude. Doufala jsem že se někdo ozve. Moje tužby byly vyslyšeny.
„Tak na to zapomeň, ta je moje, jen já jí ukážu co je dobrej prc, zabírám si jí" Mrkne na mě Kuba a přisedne si ke mně. Asi si neuvědomuje že právě práskl něco co nikdo neví.
„Ty jí klátíš? Kámo to mi musíš povyprávět..." Vyjekl Lukáš, a možná by i pokračoval dál, ale situaci zachránil David.
„Je mi jedno kdo koho prcá a neprcá, spim s Kačí a zbytek mi je jedno" Zvedne se, něco si popovídá s Bárou a beze slova odejde i s Kačkou.
„Fajn, tak Ann ty si vem pokoj jako vždy, já jdu spát s Áďou do svýho pokoje a oni dva ať se poperou o zbytek" Řekne Bára a i s Áďou odejdou. Nechtěla jsem prohlubovat dál ticho na terase, pobídla jsem nenápadně Kubu a kráčela si to do pokoje, rozloučili jsme se a rychle vypadli než budou mít ty dva zase narážky. Konečně klid, konečně spánek a konečně aspoň jeden chlap co mě chápe. Oddychla jsem si v mysli když jsem začala chystat deku i pro Kubu.
„Víš žes práskl něco, co by nikdo neměl vědet?" Řekla jsem jeho směrem při skládání celé postele.
„A víš že mi to je jedno? Spim s úžasnou ženou, která je hezká a dala mi to, co žádná jiná před tim" Cítila jsem jeho klín, přibližoval se, okamžitě jsem se otočila. Od něho jsem ještě takový slova neslyšela. Slyšela jsem max že mam hezký kozy, že to umim ale jen při sexu. Dívala jsem mu do očí, střídala jsem pohled do očí s jeho rty, asi jsem tam hledala moje slova, která se nedaly najít.
„Neříkej mi žes nechytla city, že mě taky nemiluješ" Přitáhl si mě k sobě a ruku mi dal pod krk jako to dělá pokaždý, když se schyluje k polibku. Stále jsem nenašla slova. Nechtěla jsem mu říct že mu city opětuju, bála jsem se, že city které přechovávám byli jen díky sexu a ne přímo k jeho osobě. Bylo mi trapně nic neříct, vyrhla jsem se hladově po jeho rtech, vyhoupl mě nahoru, abych nestála na špičkách a víc si ho užila. Ty blbá, chceš jen jeho dick, ne jeho. Říkala jsem si v hlavě když mě pomalu pokládal na postel, pomalu začal svlíkat a já jen doufala že najdu odpovědi pro svoje brouky v hlavě.„Hah v noci vás bylo slyšet až v západním Německu" Vysmála se nám Bára hned po ránu. Cítila jsem se trapně, a ne jen že nás slyšleli ale i proto, protože jsem nechala Jakuba bez odpovědi. Nemůžu mu říct že to cejtím stejně, byl by potom z toho vztah a toho se bojím. Ne že by byl podváděcí typ, ale že by to nefungovalo. Z mého přemýšelní mě vytrhl Martin.
„Tak co vy hrdličky. Bude dneska repete?" Projde kolem mě a pleskne mě přes zadek. Ještě jednou mě nasere a už mu jednu vrazim.
„ Spíš by to chtělo slyšet tvůj výkon mistře" Chyne Martina za ruku Jakub a stáhne ho mírně dolů, na znamení aby si nevyskakoval. Všichni čekali že se vyjádří, ale k našemu překvapení mlčel.
„Můžete uvolnit atmosféru prosím? Chci se připravit na ranní běh" Kačka přišla už v běžeckém. Nebapadlo mě nic jiného než to že bych šla s ní. Mamka mi vždy říkávala "když máš bordel v hlavě, příroda ti pomůže aspoň se uklidnit. Kačí souhlasila, ja se šla lépe obléknout a vyrazili jsme.
Po návratu byli všichni v klidu. Pokecali jsme opět, srovnali účty a takhle nám to vydrželo do konce našich společných dní. Ano, Martin mi vadil furt ale ukázal se, jako i milý a chápající. Třeba si sednem.
A asi se ptáte jestli byli slyšet po nocích i jiní než mi. Martin ohnul Báru a David Kačí...ale u Davida to asi všichni čekali
ČTEŠ
Babyface
FanfictionBylo to zmatený, nevěděla jsem co dělat a teď mám pocit jako bych žila s někým kdo je zakázané ovoce