𝓑𝓪𝓴𝓾𝓰𝓸𝓾
Osobně si myslím že jako dítě Katsukiho by jsi se do školky těšil/a, protože to znamená že každou chvíli dostaneš quirk. Eijirou a Katsuki by měli rozvrh kdo tě dá do školky a kdo tě z ní vyzvedne. Ale když to jde tak tě oba dva vyzvednou, vždy se jim líbí tvůj úsměv když uvidíš oba dva.
𝓣𝓸𝓭𝓸𝓻𝓸𝓴𝓲Todoroki ti už týden předtím než jsi šla/šel do školky uklidňoval a říkal že si tam najdeš kamarády. Proto jsi se na den kdy půjdeš do školky těšil/a.
𝓢𝓱𝓲𝓷𝓼𝓸𝓾
Do školy jsi se netěšil/a dokud ti Shinsou neřekl že tam můžeš po obědě spát. Ale pořád to pro tebe znamenalo narušení tvého spacího režimu na který tě Hitoshi naučil.
𝓚𝓲𝓻𝓲𝓼𝓱𝓲𝓶𝓪
Po jsem otci jsi zdědil/a to že jsi na pohled sympatický/á a veselá. Proto ti nedělalo problém si najít kamarády kteří ti pobyt ve školce zlehčovali. A jestli jde o to jak jsi se tam těšila, tak jako u Todoorkiho jsi se tam těšila kvůli kamarádům které si tam můžeš udělat.
𝓐𝓲𝔃𝓪𝔀𝓪
Řeknu to na rovinu, dokud tě Aizawa neodnesl do školky tam jsi ani nevěděl/a že do ní půjdeš. Ze začátku se ti to nelíbilo ale po chvíli hraní tě to tam začalo bavit.
𝓓𝓮𝓴𝓾
Byl/a jsi doslovně plný/á štěstí. Usmíval/a jsi se pořád, jedna z věcí co si po něm zdědil/a, ale po té novince že budeš mít šanci si hrát s někým dalším, jsi se usmíval/a ještě více.
ČTEŠ
Parent Scenarios [BNHA]
FanficT/J jako dítě postav z MHA/BNHA Postavy- 💥Bakugo Katsuki 💥 🔥Shoto Todoroki❄ 🐱 Hitoshi Shinsou🐱 💪Eijirou Kirishima💪 🐛Shouta Aizawa🐛 postupem času se můžou objevit další postavy.