Seni orgazm yapan ilk kişi o
JEONG-GUK
Bu noktada, vücudunuzun yaşadığı tüm zevkle neredeyse delirmiş hissediyorsunuz. Küçük sessiz nefesler ciğerlerinizi terk ederken, zihniniz uyuşmuş, ağzınız bir "o" oluşturuyor.Çıplak vücudunuzun uzunluğuna bakarken, gözlerinizi bacaklarınızın arasındaki Jungkook'un kafasına yaslıyorsunuz. Dilinin pembe eti dışarı bakıyor ve klitorisinizle oyuncaklar yaparken size sataşıyor. Parmakları bir süredir içinizde gömülü - vücudunuzu çılgınca çalıştırıyor.Gözleri senin bakışlarınla buluşuyor, şehvet dolu gözleri parmaklarının etrafında sıkılmana neden oluyor. Vücudunuzun belirtilerine yakından dikkat etmeye devam ederken minnettarlıkla mırıldanıyor ve gözleri yakın titriyor.Bu, sen ve Jungkook ilk kez uzaktan cinsel bir şey yapıyorsunuz. Birkaç haftadır çıkıyorsun ve ciddiyetle onun için deli olduğunu söyleyebilirsin, ama bu ilk birlikte olduğunuz ve geçmiş cinsel karşılaşmalarınız o kadar da iyi olmadığı için gerginsiniz."Kahretsin Jungkook!" Parmaklarını içinizde ayarladığında ve iç duvarlarınıza defalarca hassas bir noktaya çarptığında şaşkınlıkla soluyorsunuz.Yatağa kıvrılan ayak parmakları ve çarşafı ve saçını yumruklayan eller, vücudunuzdaki gerilim aniden koptuğunda başınızı geriye atarsınız.Orgazmınızın alışılmadık hissi vücudunuzda hızla ilerler, çok hızlıdır, ancak Jungkook parmaklarını ve ağzını üzerinizde tutar ve onu atmanıza yardımcı olur.Sen orada şaşkınlık ve utanç içinde yatarken, Jungkook parmaklarını senin sıcaklığından yavaşça çekiyor ve senin üstüne uzanmaya gidiyor. Hemen başını çeviriyorsun ve onun bakışlarından uzağa yastıklara saklanıyorsun. Yanakların yanıyor."Neden saklanıyorsun?" Kıkırdar ve başınızı çevirmeye çalışır.Kelimeleri çabucak mırıldanıyorsun, ama yüzün hala yastıkların arasına gömülü iken, Jungkook seni duyamıyor. "Ne?" Hala göğsünüze karşı kıkırdadığını hissedebilirsiniz. "Bana bak lütfen."Onun dediğini yaparsın ve yanakların hala ateş içindeyken söylediğini tekrar edersin. Bu benim ilk orgazmımdı.Sadece bir saniye şaşırmış görünüyor, "Cidden mi?" Başını salla. "Demek sen bir ..."Jungkook elini yanağına fırçalar ve dudaklarına kalıcı bir öpücük koyar.
KİM TAE
Kalçaları şiddetle sizinkine vururken Taehyung'un yüzü boynunuzun kıvrımına gömüldü. Her pompada nefesini derinize karşı sıcak hissedebilir ve sevgili hayatınız boyunca ona tutunursunuz.Eşzamanlı olarak hareket ederken onun ağırlığını, cildinin cildini ve göğüslerinin birbirine sürtünmesini hoş karşılarsın."Siktir, çok iyi hissediyorsun!" Size nefessizce söylüyor.Onun övgüsüne, tırnaklarınızı kürek kemiklerine daha da sokarak, boynunuzun yan tarafına doğru inleyerek karşılık veriyorsunuz. Titreşim vücudunuzun sonuna kadar hareket eder ve ayak parmaklarınızın kıvrılmasına neden olur."Sikimi çok iyi sıkıyorsun! Boşalacak mısın? " Emin olmasan bile, şiddetle başını salladın.Taehyung'un kirli konuşmaktan hoşlandığını anladınız ve bu andan önce onun sizinle böyle konuşmasını duymanız gerektiğini hiç bilmiyordunuz. Sözlerinin, etrafındaki iç duvarlarınızı bu kadar lezzetli bir şekilde sıkılaştırması.Bir eliyle Taehyung, bacaklarınızdan birini tutmak için aşağı uzanır ve omzunun üzerinden geçirir. Yeni açıdan ağlıyorsunuz - şimdi mükemmel bir şekilde vurma şekli gözlerinizi birbirine yaklaştırıyor."Tae," diye sızlanıyorsun.Hızına ayak uydurmak için elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz, kalçalarınız her hamlede onunla buluşuyor. Uzun süre içinde, vücudunuzda daha önce hiç başka bir sevgiliyle hissetmediğiniz bir his başlar.Biraz paniklenmiş hissediyorsun ve Taehyung seni kenardan düşürmeden onu durduruyorsun. "Bekleyin bekleyin."Hemen durdu, gözleri seninkilere bakıyor, "Sorun ne?" Sorusunun paniğe kapılmış alt tonunu duyabilirsiniz."Ben ... sanırım boşalmak üzereyim."Gülümsüyor, patlamaları gözlerinin üzerine düşüyor, "Bu genellikle seks sırasında tercih edilir.""Ben hiç..."Daha önce seks sırasında hiç orgazm olmadın mı? o senin için bitiriyor ve sen aniden utangaç hissederek başını sallıyorsun."Ah bebeğim," diye homurdanıyor ve kalçaları bıraktıkları yerden kalkıp kalırken dudaklarınızı yakalamak için eğiliyor. "Hazırlanmak." Size söyler ve siz hemen uçurumun üstüne düşmeye hazır olana kadar içeri girip çıkmaya devam eder.Saniyeler sonra, etrafında dolaşırken ağlamayı başardığınız tek şey onun adıdır.Jimin
PARK CHİM
Uyluklarınız yanarken, elleriniz göğsüne sıkıca yerleştirilirken ve nefessiz nefes nefese odayı doldururken, Jimin'e tüm enerjinizi kullanarak binersiniz.Aşağıda bir melek ve bir iblisin karışımı gibi görünüyor. Şehvet dolu ve tehlikeli şeytanı gözlüyor, ama mükemmel gülüşü açı. Elleri kalçalarınızı kavrıyor, onun üzerinde hareket etmenize yardımcı oluyor ve pelvisinizi ona sürtünmesi için açı yaparak klitorinizi mükemmel şekilde uyarıyor.Arkanızda iki aydan fazla flört ile ilk kez seks yapıyorsunuz. Jimin'in daha önce orgazm bile yapmadığınız her gün gerçek seks tanrısı gibi göründüğünde gergin olduğunuzu ve hala öyle olduğunu söylemek, yetersiz kalıyor.Eski erkek arkadaşların oldu, ama hepsi ihtiyaçlarınla ilgilenmek için bencil davrandılar ve sadece kendilerinden kurtulmak istediler ve bunu kendi başına yapmaya çalıştığın zamanlarda vazgeçiyorsun çünkü bu garip hissettiriyor.Jimin'in kalçalarınızı kavraması gerilene kadar kalçalarınızın yavaşladığını fark etmiyorsunuz, "Ne düşünüyorsunuz?" sesi kısık bir inilti.Başınızı sallayarak, daha hızlı hareket edersiniz, "Hiçbir şey", çabucak atarsınız.Jimin cevabını ne olduğu için alıyor, bunun yerine sana odaklanıyor. Elleri kalçalarınızdan sadece vücudunuzun yukarısına gitmek ve göğüslerinizi kavramak için ayrılır. Ağır ağırlıkları onun ellerine tam oturuyor ve siz ona zıplamaya başladığınızda sizin dik meme uçlarınızla oynuyor."Bu kadar!" Onun etrafında gerginleştiğini hissederek homurdanıyor. "Kendini sikime boşalt!"Size iki kez söylenmenize gerek yok! Hızlanarak, kalan enerjiniz kadar ona binersiniz. Çiviler sert göğsüne sürtünür ve kenara yaklaştığınızda başınız geriye doğru eğilir."Jimin - aman tanrım!" Titremeye başladıkça yüksek sesle inliyorsun, orgazm sana sert vuruyor."Lanet olsun!" Jimin inliyor, siz gevşekçe göğsüne düştüğünüzde elleri kıçınızı tutuyor.Kuvvetle, altından sana vurmaya başlar. Orgazmınız hala tam güçteyken, size girip çıkmasını kolaylaştırır.Nefesinizi tutmaya çalışırken sürekli olarak onun adını omzuna yaslıyorsunuz. İçinizde seğirmesini zar zor fark edersiniz, sadece içinizde sıcak sıvı anlatımlarını hissettiğinizde onun da bittiğini bilirsiniz.Bu ilk orgazmın cehennemiydi!
CANLI DERSİM VAR AMA BEN BURDA NE ÇEVİRİYORUM KJFHSDKFHSDKJHDXKJ
LANN VOTELEYİN
HADİ YORMA BENİ BAS O YILDIZA
HA BİR DE BLACKPİNK REACT KİTABIMA BAKMAYI UNUTMAYIN