Rozdział 2 Test

52 3 3
                                    

Otwierając oczy Kate z niechęcią zaczyna dzisiejszy dzień spała tylko 3 godziny przez koszmary które ją nawiedzają każdej nocy od czasu gdy jej rodzice zostali pożarci przez tytanów miała jeszcze dwie przyrodnie siostry jedną w oddziale Żandarmerii i drugą która mieszka razem z jej mężem w murze Rose tak więc przez jakiś czas po ataku na mur Maria zamieszkała z siostrą w murze Rose Kate ma 2 siostrzenice lecz nikomu o tym nie wspominała nie lubi rozmawiać o swojej rodzinie jej matka i ojciec wykończyli ją psychicznie jeszcze jej fałszywi i toksyczni przyjaciele którzy zrobili z niej pośmiewisko, wspominając to Kate wstała z łóżka patrząc na godzinę na zegarze „3:40" niebieskooka zaczęła szykować się na dzisiejszy dzień stołówka była otwarta od 6:00 więc nie tracąc czasu Kate udała się do miejsca treningowego by rozgrzać się przed treningiem ze sprzętem do manewru środkiem ciężkości.
W drodze do miejsca treningowego uważając by nikt jej nie przyłapał jak wymyka się w nocy dotarła do miejsca treningowego chciała trochę przećwiczyć swoje umiejętności walki niestety nie miała z kim tego zrobić Kate widząc drzewo podeszła do niego i zaczęła uderzać pięściami w to drzewo z całej swojej siły pozbywając się złości i żalu po uderzaniu w drzewo, Kate postanowiła trochę pobiegać była już 4:50 więc postanowiła przebiegną 2 okrążenia wokół drzew po czym udała się do łazienki by się umyć i trochę zrelaksować gdy udała się do łazienki myślała o swoim koszmarze bowiem był on zupełnie inny niż poprzednie koszmary był on bardziej spokojny i mniej przerażający będąc już pod prysznicem Kate z nie chęcią spojrzała na swoje ciało na którym były blizny które zrobili jej rodzice. Po umyciu Kate zaczęła ubierać swój mundur i pasy do sprzętu do manewru środkiem ciężkości.

 Po umyciu Kate zaczęła ubierać swój mundur i pasy do sprzętu do manewru środkiem ciężkości

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Udając się na stołówkę która była już otwarta Kate spotkała przygotowaną do dnia Sashę.

Sasha
-Kate hej.
Brunetka powiedziała
Kate
-Tch cześć. ciemno blond włosa odpowiedziała brunetce
Sasha
-Dlaczego tak wcześnie wstałaś? obudziłam się na chwile i zobaczyłam że wychodzisz.
Brunetka spytała
Kate
-Musiałam się wywietrzyć i straciłam rachubę czasu więc teraz idę na śniadanie. Odpowiedziała niebieskooka
Sasha
-Oh dobrze chodźmy już na to śniadanie reszta już na nas czeka. Brunetka powiedziała
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 Brunetka powiedziała----------

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Bez uczuć Hanji Zoë storyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz