Bana Anlatmak İster Misin?

222 11 6
                                    

Ayakkabımın sesi bos sokakta yankılanıyordu gözlerim dolmuş üzerimde doğumgünü elbisemle tanımadığım bir sokakta ilerliyordum. Dolan gözlerim kendini gözyaşına bırakırken elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim.Geçirdiğim en berbat doğumgünümdü sevgilim beni en yakın arkadaşımın kuzeni Alev le aldattı. Kendi gözlerimle gördüm.Sokaktakı kaldırıma oturdum . Annem kardeşim umutu doğururken ölmüştü. Annemin yüzünü hatırlamıyorum,hiçbir anısı yoktu. Kalbimde büyütüyordum annemi.Babam o şerefsiz küçücük bi kıza tecavüz etti.Hapishanede şu an.Evde üç kardeş yaşıyoruz.Bugün doğumgünümdü ve sevgilim tarafından aldatılmış bir şekilde tanımadığım bi sokaktaydım.Bacaklarima sarıldım ve kafamı bacaklarıma yaslayarak ağlamaya başladım.

Gelen seslerle yüzümü kaldırdım.Uyumuşmuydum ben ? Tanımadığım yüzler bana doğru yaklaşmaya başladı. Üstleri yırtıktı ve les gibi içki kokuyorlardı. Içlerinden birinin " Bugünki yemeğimiz güzel görünüyor ama lezzetine bakmadan değerlendiremem" demesiyle gözyaşlarım daha çoğaldı " siktir git lan orospu çocuğu" diye bağırdım aralarından biri ellerimi diğeri ayaklarımı tuttu ve yavaşça elbisemi yukarı doğru çekti o noktaya gelince durdu ve ellerini orda gezindirerek boynumu öpmeye başladı. Gözlerimi sımsıkı sıkdım.

Boş sokakta arabanın firen sesi duyuldu.Arabadan biri indi ve " Kızı duymadınızmı lan siktiğimin oğlanları" dedi içimde bir rahatlama oluştu adamlardan biri bırakmassak no derken çocuk adam sözünü bitirmeden yumruk attı ben şaşkınlıkla izlerken arkadan beni tutan adamın değerlisine vurdum.Diğer adam zaten kaçmıştı.

Çocuk benim bileğimden tuttu ve lux arabasına bindirdi.
"Ben caddede iniyim taxiye binerim teşekkür ede" derken sözümü kesti
" bana bak ufaklık sus ve seni evine bırakayım" dedi.
"Hayır gitmek istemiyorum git başımdan"diye cevap verdim.
"O zaman sahile gidelim kafanı dağıtırsın ve belki anlatırsın ha? " aslında kafam çok karışıktı ve gerçekten dağıtmaya ihtiyacım vardı ona tam güvenmesem bile en azından sahile gidebilirim.
" peki o zaman beni sahile götürürsün? "
" Tamam " diye kısa bir cevap verdi ve arabaya yöneldi. Ne arabamı evet çocuk daha yaşı neredeyse benimle aynı ve arabası var hemde porshe. Kendime inanamıyorum şuan derdim ne ben ne düşünüyorum.

$$$$$$$$$

Kısa ve sessiz bir yolculuğun ardından sahile gelmiştik. Kumsalda oturuyorduk ama hala sessizlik hakimdi ve bu sessizliği bozan çocuk oldu.
"Adını öğrenmemde bir sakınca varmı? "ah doğruya adım ben bile daha adını öğrenememiştim..
"Asya, adım Asya. Peki ya senin?"
"Doruk"
"Beni neden kurtardın yada buraya getirdin? "
" Kurtarmamamı mı isterdin farklı olduğunu düşünmüştüm. "
" Ne demeye çalışıyorsun"
"Diğer kızlar diyorum isteyerek ya-"hemen sözünü kestim ve devam attim.
"Ah aptal diğer kızlar dediklerin gibi olsam bağırmazdım tamam mı?.Saçma şeyler düşünme. "
" Ah özür dilerim"
"Neyse önemli değil sadece yargılamaktan nefret ederim. "
" Peki ne olduğunu anlatacaksınız? "
" Aslında sana güvenmiyorum ama anlatacağım. "
" Peki dinliyorum o zaman. "
" Bugün doğum günüm ve sevgilim tarafından aldatıldım. Ayrıca en yakın arkadaşımın kuzeniyle. İnsan biraz insaflı olsa el ele partime gelmezler ama geldiler.Kahretsinki gram üzülmediler ve benle resmen oynamışlar gibi hissediyorum. "
" Senin için çok zor bir gün ayrıca böyle bir kızı aldatan aptallık etmiş. "
" Ya Ya ne demezsin. Çok güzelim zaten.
"Öylesin.
"Herneyse sen neden üzgün gibi görünüyorsun."
"Kardeşim. Kardeşimi bayadır göremiyorum ve bugün onu aradım konuşmak için. Oda bana yeni tanıştığı birini anlattı ve beni tanıştırmak istediğini söyledi. Bende kırmadım ve buraya geldim sen sormadan söyliyeyim burda oturmuyorum. Herneyse beni bir doğum günü partisine çağırdı ve orda olacağını söyledi. Bende bana verdiği adrese gitmiştim tam içeri girecektim taki içerden ağlayan bir kız çıkana kadar."

Bu söylediğine çok şaşırmıştım. İnanamıyorum sevgilimin beni aldattığı kız onun kız kardeşimizdir. Ah bayılabilirdim burda duramayacaktım artık ve son bir kaç şey sormak için ona döndüm.
"Kardeşinin adı alev mi? "
" Evet"
"Ona mutluluklar diliyorum söylersin"dedim ve koşmaya başladım. Bugün en lanetli günümdü ve benim hayatıma yeniden başlamam gerekiyordu.


Selaaaammmm
Bu ilk hikayemiz. Evet iki kişi yazıyoruz aslında kendi hesaplarımız var ama bu hikaye için ortak bir hesap açtık. Bizi kendi hesaplarımızdan da takip edebilirsiniz. Yeni bölüm açıklamalarını ordan yapacağız..
"WASDAR"ve "Senatrs" kendi hesaplarımız

Lütfen vote ve yorum verin. Ayrıca bir kaç soru soracağım cevaplarsanız sevinirim.

1-Bölüm nasıldı?
2-Karakter tanıtımı istermisiniz ?
3-Sizce devam etmelisiniz?

BANA SEVMEYİ ÖĞRETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin