Burçlar Ve CP Katil Ortakları

309 14 12
                                    

~Katil Ortağınız Kim?(ve nedenleri)~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Katil Ortağınız Kim?(ve nedenleri)~

Ateş Burçları:
Koç:Eyeless Jack (kaos ve benzeri şeyleri seviyorsunuz. Bir insanın organlarını deşmenin sizi eğlendireceğini düşünüyorum)

Aslan:Jeff The Killer (İkinizde kendisini seven yani kısaca kendisiyle barışık , biraz egolu insanlarsınız. Jeff ile beraber insan öldürürken eğlenirsin)

Yay:Ticci Toby (Siz iki çılgın~ Beraber manyağa bağlayabilir ve iyi anlaşabilirsiniz. Eee bir suç ortağıylada iyi anlaşmak lazım)

Toprak Burçları:
Boğa: L.J. (Bence iyi anlaşırsınız. Çocukları çantada keklik deyimi gibi kolayca kandırabilir ve bunu yaptıktan sonra beraber şekerler yiyebilirsiniz)

Başak:Slenderman O•O (Bence ikiniz çok iyi anlaşırsınız. Ne de olsa çoğunuzun babası, Ve suç ortağı olmakta en önemli kurallardan biri İYİ ANLAŞMALARI , çünkü iyi anlaşamazsanız ölebilirsiniz TuT)

Oğlak:Hoodie (İkinizde soğuk gibi görünen ama içinden yumuşacık insanlarsınız. Hem ifşa çekip hemde insan öldürmek sizin için mükemmel bir şeydir)

Hava:
İkizler:Sally (Sizi iki yüzlü şeytanlar... Sally ile beraber masum rolü oynayıp insanları öldürmek ve bu tatlılığınız farkındasınız)

Terazi:Jane💅 (Bakımlı görlz team. Hem bakımda hemde adam öldürmede usta olmak... Sizin en büyük şansınız)

Kova:BenD (Oyunların ustaları 🧝🏻‍♂️. Oyun oynamayı seversiniz ve Benjaminden hacklemeleri öğrenip insanlara kalp krizi geçirttirebilirsiniz)

Su Burçları:
Yengeç:Splendorman (Masum gibi gözükürsünüz ama içinizde bir şeytan yatıyor...Bunu ise adam öldürmede kullanıyorsunuz)

Akrep:Masky ( ikinizde birbirinizi dinleyip iyi anlaşırsınız. Adamları öldürürkenki refleksleriniz güçlüdür sizin~*adam öldürmedim ama reflekslerim çok iyi*)

Balık:Nina (Bence çoğunuz senpai diye ortalıkta gezip onun etkisi altında kalırsınız ve sonunda onun gerçek yüzünü öğrenip çok mutsuz olursunuz. Bu sizin ortak bir özelliğiniz.Bunca yaşadıklarınızdan sonra akıllanırsınız fakat adam öldürmeye devam edersiniz)

CreepyPasta Burçlar <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin