Yağmur YILDIZ : Hayatını annesiyle ve üvey babasıyla birlikte çok mutlu olmasa da yanında olan arkadaşları sayesinde mutlu geçirmektedir 13 yasında babasını kaybettigi için psikolojik tedavi görmüştür ve arada krizleri tutunca doktorunun verdiği sakinleştirici hapları kullanmaktadır kullanmadığı zaman atak geçirir. Moda tasarımi okuyan yağmur lise son sinifa gitmektedir 14 yasında hala psikolojisi bozuk olduğundan 9. Sınifta kalmiştir . bu yüzden 19 yaşındadır . aşırı duygusaldır az da olsa içine kapanıktır . açık sözlü olduğundan annesinden hep azar işitir ilerleyen bölümlerde yağmura aşık olabilirsiniz.
Melike ERSOY : hayatıni halasıyla mutlu mesut geçirmektedir. Küçükken anne babasini kaybedince halası onu sahiplenmiş bu zamana kadar o büyütmüştür. Hayatta en değer verdiği kişi halasıdır. 18 yaşındadır. Moda tasarımı okumaktadır aynı sınıftadırlar. Çok şıp sevdi olduğundan insanlara çok çabuk güvenir herkesi kendi gibi temiz kalpli sanar. Grubun en çılgınıdır aslında özlem kadar olamaz. En son sevgilisini başka biriyle aldattığı için sevgilisi onu unutamamiştir bu yüzden bir gün içip halasi evde yokken eve gizlice girip ona zorla sahip olmuştur. Melikenin duyguları her an değişken olmakla birlikte onu anlamak çok zordur.
Özlem GÜNER : hayatını yalnız geçirmektedir anne babasını küçükken trafik kazasında kaybetmiştir.18 yaşındadır oda moda tasarımi okumaktadır. akla gelebilecek her türlü cesaret gerektiren şeyleri yapmiştır. Grubun en cesurudur . en komiğidir. Hala bakiredir.
Ayşenur DEMİRTAŞ: hayatını babasıyla geçirmektedir. Babasinin mesleği kaptanliktir . bu yüzden eve pek ugrayamaz her 6 ayda 2 hafta uğrar . 18 yasında moda tasarımı okumaktadır. Hiç sevgilisi olmamıştır bu yüzden bakiredir. Çok asabi dir göbek adı asi bu arada. motorcu bi sevgili ister her zaman.motorlara her zaman ilgi duymuştur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖYMA
RandomYAĞMUR ve TUGAY = Tugayağmur MELİKE ve ERDEM= Erdemelike AYŞENUR ve BUĞRA= Buğrayşenur ÖZLEM ve METE= Özlemete Bir karar ver artık. Ya gelirken getirdiğin aşka karışalım ya da giderken bıraktığın yalnızlığı kırışalım.