P-1

844 7 2
                                    

Arkadaşlarla akşam herzamanki barda buluşmak üzere anlaşmıştık. 99.sevgilimden de dün akşam ayrılmıştım. Evet sevgililerimi sayıyorum. Bu yüzden bara gidip içmeliydim. Yanlış anlamayın sakın ayrılık acısı çektiğimden bara gidip içmiyorum. Bu tamamen kutlama ve yeni birileriyle tanışmak için planlanmıştı.  Vakit nakittir ve ben kredi kartı kullanıyorum.

Yaklaşık 2 hafta iki gündür Murat dingilini çekiyorum. Ve bu benim için büyük bir başarı. Yalnız kalmayı sevmem ama aynı kişiyle de 1 aydan fazla kalamam. Bu yüzden de evliliğe karşıyım zaten. Aslında ben o  hep beyaz atlı prensini bekleyen kızdım. Hani olur ya kız aşka inanmaz ve hop biri gelip ona aşık olur kızda ona aşık olur ve ömür boyu birlikte ve mutlu olurlar. Ama bu masallara inanmayalı uzun zaman oldu. Seneler önce aşkın var olmadığını anladım. Bu yüzden de kendimi tek gecelik ilişkilere adadım. Hayatı boyunca aşkı bekleyip bakire ölen salaklardan olmayacağım. Hayatımı istediğim gibi erkeklerle eğlenerek geçireceğim. Bu benim hayat felsefemdi. Hayatını 3 kelimeyle anlat deseler ben; sex, içki ve erkekleri seçerim.

Dolaptan giyecek bir iki sexy kıyafet seçtim. Güzelde bir makyaj yaptım. Makyaj çok yapmayı sevmezdim. Birtek erkek tavlayacağımda güzelliğimi ortaya çıkaracak biseyler yapardım. Zaten sarışın ve renkli gözlü olduğumdan hemen ilgi çekiyordum. Hazırlandıktan sonra arabama atlayıp buluşacağımız mekana doğru sürdüm.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Destek lütfen..
+5 vote yeni bölüm hemen gelir.

PiçorellaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin