Gün Başladı

38 1 0
                                    

Teyzemin son model Porsche'sinden inip süper villaya doğru yürüdüm.Kapıyı hizmetçiler açtı ve süper bi karşılama komitesi beni bekliyordu.

Eve girdiğimde ilk işim koltuğa uzanıp İPhone'mi çıkarmak oldu.Müzik dinliyordum ama teyzemin kulaklığı çekmesiyle bu keyfim sona erdi.

-Eren artık burada yeni bir hayatın olacak ve sana ilk sürprizim bir araba almak olacak.İstediğin arabayı alabilirsin.Demesiyle benim gözler fal taşı abisi.

-Teyze sen ciddimisin ya teyze sen varya bitanesin bitane.O zaman istediğim araba bir Porsche.

Aslında teyzem için para sorun değildi çünkü gerçekten çok parası vardı ve çok zengindi.Bu araba olayından sonra bir bomba olay daha yaşadım.Yan villada ki kız o kadar güzeldi ki Allah özene bözene yaratmış.

Tam kıza sarkıcam lavuğun biri gelip dudağına yapışmasınmı.Olum bak ben Cimbomluyum adamı deli etme.Toplarım bizim tribünü görürsün.

Kız ayrı bi güzel oğlan ayrı bi itici Allah'ım bu nasıl bi ilişki.Ama benim adımda Eren'se bende bu ilişkiyi bozar o kızıda alırım kendime agaa.

Bu olaydan sonra yatak odama doğru yol aldım.Allah'ım ev git git bitmiyor kaybolacam ln.Uzuuun bi yoldan sonra odama girdim ve kalpten gidiyodum bu yaşta ln dur bn daha çok gencim.Abi odada Ps4'den tut da supralara kadar vardı la bu nasıl bi oda böyle resmen İstanbul'da ki odam buraya gelmiş.Aslında bizimde durumuz çok iyiydi ve babamdan bana yüklü bir miras kaldı.Ama burada daha ilk günden beklemediğim her şey düşünülmüştü.Yani teyzem yine bnm için her şeyi düşünmüştü.

Odadan çıkarak böğrüne böğüre teyzeme gidip sarıldım.Teyzemin çılgınlığını yine konuşurdu ve oda böğürmeye başladı.Dedimya bnm Teyzem çılgın.

-Ne oldu Eren biz ndn böğürüyoruz.

-Teyze İstanbul'da ki odam buraya taşınmış.

-Evet Eren'cim her şey senin için.

-Yha Teyze senden bişi daha istesem.Biliyırum daha ne istiyon dicen ama.

-Yok yiğenim söyle ne istersen iste.

-Yha teyze şu bnm İPhone'yi İPhone 6 yapsak olurmu.

-Eren'cim kredi kartın odanda limitsiz ve istediğini alabilirsin ondan.

-Ney limitsizmi Teyze sorun olmazsa ben alışverişe kaçar.

Gece saat 01:00 ve ben daha yeni eve dönüyorum.Teknolojiye baya bi para yatırdım ama yine de süper oldu ln.Eve dönerken şu komşu kızını gördüm ve maalesef sohbet edemeden kaçtı kız.Her neyse şimdi yatma vakti bakalalım yarın şu komşu kızı ile konuşabilecekmiyiz.

Benim ve Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin