Skole i 6a.
kapitel 1
Aaaahhh jeg er ved at dræbe mig selv lige nu sidder jeg her i min seng kl. 3 om morgenen og kan ikke sove og jeg skal i skole i morgen og når man går i 6a. på min skole skal man gå i skole til kl. 15:30 hver dag det er så belastende men jeg kan bare ikke falde i søvn så jeg har tænk mig at sidde og spille på min nye mobil jeg fik for ½ uge siden men først lad mig introducere mig selv jeg er en pige der hedder mejse og er 12 jeg har 2 småbrødre på 6 og 8 år. Min hobby er at ride vi har 2 islændere og en shetlænder den havde vi da vi fik den første islænder så købte vi en lille shetlandspony som selskabshest……….
2 timer senere
Endelig nu skal vi stå op men alligevel er jeg pisse træt jeg har jo ikke sovet jeg fandt mit tøj frem og gik ned og fik morgenmad og så får jeg at vide at min ene lille irriterende lillebror (mads) at han har taget det sidste af min morgenmad f*ck det jeg spurgte min mor om jeg ikke måtte tage noget franskbrød til morgenmad det må jeg godt men kun hvis jeg tager noget sundt på aahh hvor er forældre bare belastende. Altså helt ærlig de er bare ikke forstående for teenager. Nå men jeg må heller gå i bad. Jamen altså når man lige er på vej i bad for man at vide at ens anden lillebror (Rasmus) er i bad og at jeg bare kan begynde at pakke min taske imens. Efter jeg er færdig med at pakke taske kan jeg lige finde rent undertøj frem. Imens jeg venter på at Rasmus er færdig med at være i bad kan jeg lige tjekke vores skole intra. Der står at der skal starte en ny pige i klassen hun hedder caroline og bor i esbjerg vent hvad jeg kender en pige i esbjerg der hedder caroline og også er 12 år f*ck hvis det er hende jeg gik til ridelejr med dør jeg. Jeg skrev til min bedste veninde sarah jeg skrev: F*****ck der skal starte en ny pige i klassen.
sarah: Ja fedt ikke jeg kender hende
Mig:Nej ikke fedt jeg tror jeg kender hende og jeg kan ikke lide hende
Sarah:Slap af det er ikke hende Mig:Hvordan ved du det ?
Sarah:fordi Mejse jeg er hendes veninde hun fortæller mig ALT
Pludselig er der en der råber mit navn: MEJSE
Mig:Er nødt til at smutte og tak jeg var ved at dø af stress over hvis det var hende
Sarah:Det var så lidt
Jeg svarede igen og råbte:Hvaaad
Du kan komme i bad. Yes tænkte jeg endelig.
RASMUUUUUUS DIN LORT DU HAR BRUGT AL DEN VARME VAND
Rasmus:ups men alligevel haha
F*ck det jeg skal altså tage et bad lad mig komme igang .
Det er bare koldt men alligevel kan jeg glæde mig til at få håndklædet omkring mig.
1 time senere
Kapitel 2
Nu sidder vi i bilen og mine to dumme småbrødre sidder og leger hen overhovedet på mig jeg skal absolut sidde i midten for mine brødre sidder i autostol og de kan ikke være i midten for de fylder for meget altså omg det er bare for meget men jeg glæder mig til at komme ud af bilen
Så nu er vi der og jeg kan se sarah jeg løber ud af bilen og løber hen mod hende og så råber hun til en anden caroline kom og mød mejse da jeg så spørger hvem er hun så kommer caroline hen mod og da hun kommer her hen kigger vi på hinanden med et gisp fuck det tænkte jeg det er hende.
YOU ARE READING
Skole i 6.a
ChickLitMejse er 12 år gammel og har lidt kriser i hendes hverdag liv da hun finder ud af at hendes fjende skal flytte til hendes skole I HENDES KLASSE. Hendes liv er nærmest blevet til et mareridt men sener finder hun ud af at så slemt er det heller ikke...