!!!

1.2K 58 63
                                    

انا هتكلم المره دي بلهجتي علشان مش عندي دماغ افكر في كلام باللغه العربيه.

انا زعلانه جدا اني كل شويه اعتذر علي اني مش
بقول الاخبار في وقتها بس انا بدرس وبقالي سنه بدرس ولسه فاضلي شهرين علشان السنه دي تخلص،الي من مصر اكيد هيعرفوا ليه .

انا كنت مقرره اني هنزل الواتباد علشان امسح الكتاب وبعدها امسح الواتباد تاني بس لما شفت التعليقات والاسئله والناس الي بعتالي خاص تسأل اترددت ..علشان انا عملت كتاب لحاجه معينه والمفروض اني اكون قد مسؤليه الحاجه دي وهي اني اقولكم اخبار توبازيوس ...ف عايزه اخد رأيكم امسحه ولا لأ؟

ندخل علي الاخبار الجديده بقي....

مفيش فصول هتنزل..بمعني ان اسراء قررت انها مش هتنزل اي فصول غير لما تخلص مراجعه الفصول القديمه وكتابه الفصول الجديده وهتنزلها كامله وهي بتفكر في مكان تنزلها فيه بس قالت هقول لما يجي وقتها

محدش يزعل لان الموضوع اجابياته اكتر..يعني مش هنستني فصل تاني كل شهرين تلاته وكمان اثناء مراجعه اسراء للفصول القديمه افتكرت انها المفروض كانت مقرر ان مونغستا وبرالدو ليهم دور في تدريبات جلنار يعني كده في احداث جديده هتضاف وكمان اسراء بتقول ان وتيره كتابتها بقت اسرع وخلال شهور قليله الروايه هتخلص ..ف الموضوع كده بقي اسهل صح؟

بخصوص بقي تطبيق ارابوك ف الي حصل ان اسراء وباقي صناع التطبيق مشغولين كل واحد في حياته ومشاكله وكمان مفيش فلوس كافيه يطوروا بيها التطبيق ومحدش عارف اي مصير التطبيق حاليا ..في ناس البرنامج عندها وقف(زي)وناس لسه شغال ...وكمان روايه توبازيوس مش بتفتح علي التطبيق عند الكل ومحدش عارف ليه مع ان باقي الروايات بتفتح عادي.

بس كده ...طولت المره دي

ياريت تقولوا لي رأيكم ف اني امسح الكتاب قبل ما امسحه النهارده🙂🙂

اشوفكم المره الجايه لو في😔

الي اللقاء😁😁

لقد وصلت إلى نهاية الفصول المنشورة.

⏰ آخر تحديث: Apr 08, 2021 ⏰

أضِف هذه القصة لمكتبتك كي يصلك إشعار عن فصولها الجديدة!

الميلاجروسحيث تعيش القصص. اكتشف الآن