Blomsten åbner sig

74 4 20
                                    

A/N:

Haiiiiii venner!!! Det her er min første udgivelse på wattpad uWu............ 

Jeg har dog skrevet bøger før i mine kladehæfter og folk synes de var mega awesome *looks down shyly*

Jeg HÅBER i vil tage MEGA GODT imod den!!!! <3333 

Knuzz Bloom<333

---

Jeg sidder i klassen, da jeg ser hende ud af vinduet. Emma. Selvfølgelig kommer hun for sent igen... Hun har en sort læderjakke på, der fremhæver hendes former, jeg kan tydeligt dufte hendes smukke sorte hår, der skinner når solen rammer det. Jeg tænker over hvad der skete i weekenden, hvordan hendes fingre var inde i mig, mens hendes store læber kærtegnede mine store fyldige meloner, jeg har så meget lyst til at gnide mig op af hende lige nu, mens jeg stønner i hendes øre og hun kysser min hals.

Jeg ved det er forkert, men jeg kan ikke lade være. Hvad med Marc? Søde, dejlige, KEDELIGE Marc. Men tæller det overhovedet som utroskab, hvis det er med en anden pige????

Jeg hører døren til klasselokalet åbne, og hun træder ind. Jeg drages til hendes grøn-gule øjne med et hint af smaragd, som var hun solen. Hun kigger tilbage. Jeg skiller mine læber, skal lige til at sige noget. Hvad skal jeg sige det ved jeg ikke. HVAD SOM HELST bare for at få hendes opmærksomhed. Men hun kigger hurtigt væk igen, og sætter sig bagerst i klassen. Hvad sker der??? Ignorerer hun mig??? Bare hun kigger på mig kilder blomsten mellem mine ben.

Læreren afbryder brat mine erotiske dagdrømme. Vi bliver delt ud i grupper, og jeg kan næsten ikke tro hvad jeg hører. "Céline og Emma, i er sammen". Jeg sætter mig ned til Emma. Jeg prøver at skjule min ivrighed, men det lykkedes ikke. For hvert skridt jeg tager kan jeg mærke mine lår glide mod hinanden, og jeg ønsker at det var Emmas fersken der gned sig op ad min sensitive blomst.

Jeg tager en dyb indånding og sætter mig ved siden af hende. Mens læreren giver instrukser kan jeg mærke at Emma lægger en hånd på mit lår under bordet og aer det let, mens hendes hånd langsomt bevæger sig op mod min sensitive blomst. Pludselig fjerner hun sin hånd fra mit lår og det føles som om alt liv forlader min krop. Men det varer ikke længe. Emma rejser sig op fra sin plads og siger til læreren at hun skal på toilettet. Hun kigger intenst tilbage på mig, lige inden hun går ud af døren. Jeg mærker den ivrige trang til at følge efter hende, til at MÆRKE HENDE. Men jeg ved det ville være mistænkeligt, hvis jeg fulgte efter hende med det samme. Så jeg tæller til ti. Det er de længste ti sekunder i hele mit liv.

Jeg rækker fingeren op, og spørger læreren om jeg må gå på toilettet. Hun kigger irriteret på mig. "Du må lige vente til, at Emma er færdig¨. Jeg kigger bedende på hende. "Det er en nødsituation. Jeg bliver nødt til at gå NU" Læreren nikker træt og jeg skramler ud af mit sæde. Jeg taber min bog på gulvet, men jeg er ligeglad. Jeg samler den ikke engang op. Jeg snubler næsten over mig selv da jeg går bestemt igennem klasselokalet og ud af døren.

Jeg åbner døren til toilettet, hun har ventet på mig. Jeg går hen imod hende og hendes hånd tager min, hiver mig ind på en af toilet båsene og åbner mine bukser.

Jeg sætter mig ned på toilettet og hun trækker langsomt mine frække trusser ned.

Emma tager mine ben op i luften med hendes flotte lange hænder og hendes våde tunge slikker min blomst. Jeg kan slet ikke lade vær med at stønne, jeg ved ikke hvad der sker for jeg har aldrig været så højlydt når Marcs lyssværd er inde i min blomst.

"kig mig i øjnene" siger Emma.

Det er svært for mig at fokusere på hendes øjne, af al den nydelse hendes tunge forærer min nu drivvåde blomst .

Jeg stønner højere og højere for hvert sekund, hun ved jeg nyder det og at jeg ville give mit liv for den nydelse hun giver mig lige nu.

Mine ben ryster fordi det er så helt ubeskriveligt enestående rart og Emma slikker mig hurtigere jo mere jeg stønner og jeg er lige ved at komme, men så stopper hun, tørre sig om munden og kigger på mig.

"jeg bestemmer hvornår du kommer" siger hun.

Emma lader sin tommelfinger kærtegne mine læber og går ud fra toilettet og tilbage til klassen.

Den forbudte frugtWhere stories live. Discover now