Povestea asta este ciudată. Nu e una obișnuită. Nimic în Gloomy Falls nu e obișnuit. Ceea ce definim noi ca fiind normal, în acest orășel tipic american, are alte standarde. Dacă ești crescut aici, nu știi că de fapt tot ce ți se întâmplă e ciudat. Te obișnuiești cu ideea că așa e viața.În acea noapte mohorâtă de început de August, când ceața începea să își facă simțită prezența, unul dintre cele mai mari mistere are orașului își dădea duhul în apele călduțe ale râului ce desparte orașul în două, iar altul își făcea apariția în oraș pe strada principală într-un SUV negru.
Nimeni nu părea să fie atent la detalii atunci. Viața era aproximativ normală. Fiecare își trăia dramele zilnice, cu excepția familiei Ambrose care trăia tragedia vieții.
În acea vară, totul era prea perfect. Mult prea perfect pentru a putea fi numit normal în Gloomy Falls. Trebuia să fii copil sau naiv ca să nu îți dai seama că ceva nu era în regulă. Simțeai în aer că ceva rău trebuia să se întâmple, ceva mult mai rău decât un jaf în Creekside sau o mașină furată în Pearl's.
La finalul lui Iulie, moartea bruscă a lui Hemlock Ambrose a fost anunțată la știrile și ziarul local din Gloomy Falls. Băiatul care abia își începea viața la cei 17 ani pe care îi avea, s-a simțit rău în acea seară, părinții l-au dus la spital, și în dimineața următoare l-au dus la morgă. Una dintre comorile orașului a dispărut pentru totdeauna.
Oamenii au reacționat imediat. Totul în oraș era doar despre Hemlock și reușitele pe care le-a avut în scurta lui viață. Julietta, iubita lui, se comporta exemplar, știind să întoarcă ochii tuturor înspre ea oriunde s-ar afla. Frica pe care oamenii se temeau să o recunoască, parcă a dispărut în săptămâna aceea. Cu excepția faptului că Hemlock era mort, viața și-a continuat mersul in Gloomy Falls. Toți se comportau la fel, mai puțin familia Ambrose încă îndoliată de pierderea suferită.
Nimeni nu se aștepta ca doar la o săptămâna după o asemenea veste, un cadavru să fie descoperit în râul care despărțea orașul. Doctorul Laurence Wargrave, o altă comoară a orașului, a fost găsit în pârâu, într-o noapte de sâmbătă, cu o săptămâna înainte de începerea școlii. Oamenii au început să se agite, dacă despre moartea lui Hemlock se știa tot, ei bine aici nu se știa mai nimic. Era prea greu de conceput că doctorul care a avut o cariera de succes în New York și care s-a reîntors în urma cu trei ani în orașul natal, să fie mort. De parcă nu se putea și mai rău, duminică seara moartea a fost catalogată ca fiind o crimă. Oamenii au început să își încuie ușile de două ori și să se asigure că geamurile sunt închise. Unde e criminalul? Întrebarea asta urma să bântuie orașul pentru totdeauna.
Joi dimineața la înmormântare toți au aflat că doctorul era tatăl fetelor DeVille. Faptul că cineva din familia DeVille are un tată e mult mai șocant decât moartea lui Hemlock. Acum Julietta, care era înghițită de lacrimi pentru iubitul ei mort, a aflat că are și un tată care e tot mort. Ce viață amară.
Măcar Julietta știa că trebuie să plângă, dar Trixie, micuța familiei, era confuză. Mult prea confuză ca să își dea seama că ceea ce avea să caute timp de luni bune, era chiar lângă ea.
Barry era prea absorbit de viața de adolescent ca să își dea seama că fericirea nu e în cea mai perfectă familie din Gloomy Falls.
Nessa, era mult prea ocupată să se facă nevazută, lucrur care a făcut-o suspectă, dar nu în sediul poliției.
Și Warthog, era Warthog. Ciudatul care bântuia străzile era prea neatent cu cei din jur așa că atunci când s-a trezit singur pe o bancă a devenit obsedat de acea crimă.
În orașul cândva străbătut de multe mașini, liniștea care era prea perfectă a fost distrusă de două cadavre și câțiva copii nesiguri pe viața lor. Nimeni nu știa nimic, dar toți știau câte ceva.
Păcatul care zace de mult timp în acest orășel a decis că e momentul să reapară. Oare cei de acolo sunt pregatiți să îl întâmpine cum se cuvine sau vor alege sa îl ignore până când va fi prea târziu?
Aș putea să continui și să vă spun cum se termina cartea. Ar fi foarte ușor din partea mea să scriu numele cuiva aici, dar ar fi prea greu pentru voi să înțelegeți ce se ascunde în spatele acestui nume. Cei patru urmează sa aibă viețile schimbate pentru totdeauna. Un oraș întreg urmează să fie schimbat de patru copii care se ascund de viitor. Viitorul orașului urmează să fie schimbat de niște secrete mult prea murdare.
Cine e victima?
Cine sunt martorii?
Cine e criminalul?
Cine, cine, cine?
CITEȘTI
Gloomy Falls
Teen FictionCe înseamnă "normal"? E ceva definit de noi, sau de standardele și limitele noastre? E ciudat... la fel ca Gloomy Falls. Un orășel mic, tipic american, ai spune că e normal uitându-te la aparențe, totuși e nevoie doar de puțin interes ca sa vezi ca...