" Ne oldu ? Ne bakiyorsun ? Hic mi kitap gormedin ? Daha demin basladin kitaba.Uzun uzun dusundun okumak icin.O ne ! Kucucuk kiz kitap yaziyo! Ey Allahım yarabbim!Acaba daha neler gorecegiz." Diyerek kitabi okumaya basladiniz.Hatta belki beğenirsem votelerim" diye dusundunuz :) ( Tam da oyle olmasa :dd ) Nihayet ilk satiri okumaya basladiniz. Evet, evet hepsinden haberim var benim.2 saattir seni burdan gozetliyorhn ben.Bana bakin!Gunlerce kafa patlattim ben bu kitaba tamam mi? Okumaya niyetiniz varsa pasa pasa alin.Ha yoksa bir baskasi alsin.Bu kitapta kac demlik cay,kac fincan kahve,kac uykusuz gece, kac tel dokmus sav var haberiniz varmi sizin he?! Zaten yorgunum,kafamda ne kadar tas varsa atmis acimi sizden cikarmiyim simdi hee!Hahhah :) Noldu :) Bozuldunmu :) ? O zaman sana kocaman bir ZONK !! :)
" Yogurt koydum dolaba ellere vaay.Bugun basim kalabaa, buguun basiim kalabaa.Ellere vaay."
Bi saniye, su muzigin sesini kisayim.
Tamam oldu.E hadi hos geldiniz.Hepinizi yurekten selamlıyorum.E nasilsiniz bakalim?Beni soracak olursaniz bende iyiyim nolsun.Simdi cayini kahvesini almak isteyen varsa, bekliyoruz.Hic sorun degil biz yabancimiyiz? Yalniz biraz acale ederseniz hic fena olmaz.Cunku anlatcak birsuru sey vaar :)) SIMDI UFAK UFAK BASLAYALIM , NEDERSINIZ ?? :))
( Yorum atin :3 ) !