Değişiklikler

14 2 0
                                    

,

Aşağıya doğru inerken göz göze geldik ve duraksadı, kim olduğumu anlamaya çalıştı sanırım. Gözlerini benden çekip babasına yöneltti ve konuşmaya başladı" misafirimiz mi var baba?"dedi.
Mehmet Bey" hayır oğlum misafir değil Asmin artık bizimle yaşayacak"dedi ve sonra" ne olarak" dedi. Mehmet Bey ise sorusunu eş geçerek" hadi gel yemek yiyelim" dedi Atlas denen çocuk ise kendi kendine söylenerek karşıma oturdu. Yemeğe başladı sonrada Mehmet Bey yemeye başladı. O hiç bana bakmadı neden acaba diye düşünürken Mehemt Bey
" yesene kızım" dedi bende kafamla tamam işareti yaparak yemeye başladım.

Yemek yemiştik ve o hemen kalkıp yukarı çıkacakken Mehmet Bey" Atlas buraya gel konuşmamız lazım" dedi. O da hiç bir sey söylemeden koltuğa oturdu. Mehmet Bey
"Asmin kızım sende gel konuşacaklarım var sizinle" dedi. Bende mecburen salona doğru ilerledim ve tekli koltuklardan birine oturdum.
Mehmet Bey konuşmaya başladı"bakın çocuklar şimdi söyleyeceklerime lütfen itiraz etmeden beni dinleyin. Bak Asmin kızım sen bana Selim' den kalan bir mirassın. O yüzden artık senin yerin burası o yüzden artık ne okumana ne de çalışmaya ihtiyacın var kızım." dedi ve sonra o hemen konuşmaya başladı" eee bunlar beni ne ilgilendirir baba" dedi.
Mehmet Bey" şimdi ikinizi ilgilendiren konuya gelelim" dedi ve biraz durdu sonra ise konuşmaya başladı" bakın çocuklar ben uygun gördüm size de söylemek istedim. Sen ve Asmin'in evlenmesini istiyorum" dedi ve sonra o " ne, neden böyle birşey yapalım daha birbirimizi bile tanımıyoruz" dedi ve sonra ben konuşma ya başladım.
" bundan bana Fatma teyze bahsetti, bende istemiyorum Mehmet Bey" dedim devam edecektim ama Mehmet  Bey lafa girdi" Mehmet Bey değil kızım şimdilik amca de sonra da baba diyeceksin" dedi bu lafı söyler söylemez o hemen ayağa kalktı ve" öyle birşey olmayacak baba ben bu kızla evlenmem" dedi ve gitti ben sanki ona çok meraklıyım kendi kendime düşünürken Mehmet amca araya girdi" bak kızım eğer ikinizde inatçı olursanız olmaz bari sen yapma" dedi ben ne diyeceğimi bilemedim o kadar çaresiz bakıyordu ki gözlerime sadece kafa sallamakla yetindim.
Mehmet amca sonra" ben biraz dinleneceğim kızım" dedi ve yukarı çıkmaya başladı bende arkasından baka kaldım.

Dışarı çıktım bahçede yıldızları izliyordum. Daha doğrusu izlemeye çalışıyordum çünkü düşünmemekten izlemekten de birşey anlamıyordum. Nasıl oldu da buraya geldim ben nasıl daha iki gün önce kendime iş bakmanın stresindeydim. Şimdi ise resmen evleniyorum hemde hiç tanımadığım biriyle nasıl olur aklım almıyordu.
Düşüncelerden sıyrılmak için kendi kendimi silkeledim ve balkonda birinin bana doğru baktığını gördüm. Oydu. Atlas. Beni görünce hemen içeri gitti ve gözden kayboldu.

Biraz daha durduktan sonra Fatma teyzenin sesiyle irkildim" kızım hadi gel üşüyeceksin orada" dedi.
Bende " tamam" dedim ve kalktım ama nerde yatacaktım ben neyse buluruz bir yer derken Fatma teyze
" kızım hadi odana git yat yorgunsundur" dedi bende" tamam Fatma teyze iyi geceler" dedim ve Fatma teyzenin  yukarı çıkmasını bekledim çıktı. Ben ne yapacaktım o odada ikimiz mi kalacaktık hayır hayır öyle değildir dimi derken yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladım tam kapının önüne geldiğimde biraz daha bekledim ve tam kapıyı çalacakken kapı birden açıldı ve birşeye çarptığımı hissettim kafamı kaldırdığımda onunla çarpışmıştım bana bakmadı ve dedi ki " seninle asla ama asla evlenmeyeceğim bunu sakın aklından çıkarma küçük şey" dedi ve merdivenlere doğru yürüdü tam gözden kaybolacakken" hı bu arada seninle aynı oda da kalacağımı da düşünmüyordun değil mi?" dedi ve gitti.
Sanki ben ona çok meraklıyım kendini beğenmiş ukala şey.
Yatağa uzandım ve gözlerim kapanmaya başladı.

Sabah kalktığımda saat daha erkendi. Banyoya gidip işimi hallettikten sonra aşağıya inmeye başladım. Kimse yoktu gitmişlerdi sanırım. Mutfağa ddoğru yürüdüm. İçeride Fatma teyze vardı ve ona sordum "Fatma teyze kimse yok mu?" O da "Yok kızım Mehmet Bey işe gitti Atlas oğlumda okula gitti"dedi " O neden okula gidiyorda ben gitmiyorum" dedim Fatma teyze sorumu es geçip" kahvaltı hazırlarım kızım gel otur ye" dedi bende başımı olumlu anlamda sallayıp oturdum ve yemeye başladım. Tam ellerine sağlık diyecekken kapı çaldı.

Fatma teyze" kızım sen bakabilir misin?"dedi bende tabii dedim ve kapıya doğru ilerledim. Açtığımda gördüğüm kişi ile donup kaldım.

Arkadaşlar lütfen oy verebilir misiniz?
Bir iki bölüm sonra daha güzel yazmaya çalışacağım.♡♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Atlas Ve Asmin'in HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin