Minik hareleri usulca bahçede gezinirken dikkatini çeken zambaklara yöneldi genç prens. Geldiği topraklarda hiç bu çiçeğe benzer bir tür görmemiş, mor ipeksi yapraklarıyla heybetini sergileyen çiçeğe yeni bir güzellik keşfetmenin heyecanıyla parmağını sürttü. Burnuna dolan benzersiz koku mayışan bedenini gözlerini yummaya davet ederken tümüyle beyaz parçalardan oluşan takımının kirlenmesini umursamadan yeşilliğe uzandı.Kopardığı zambağı gökyüzüne doğru tutarak inceledi. Kök kısmında canlı başlayan renk huzmeleri uca doğru güçsüzleşiyor, kimine göre renk adı olarak bile görülmeyen beyaz ile sonlanıyordu. İnsan gibi diye düşündü Jimin, doğumu capcanlı lakin ilerledikçe bir hiç oluyor.
"Çiçekler dallarında güzeldir Prens Park."
Gece tanıştığı senyörün sesi ile irkilen genç prens, hızla çarpmaya başlayan kalbine aldırış etmeden toparlanmış, uzandığı çimlerden kalkarak kendisini izleyen adamın göz hizasına gelmişti.
Ruhsuz bakışlarına karşılık senyör kusursuz görünüyordu. Özenle taranmış siyah saçları bukleler halinde alnına saçılmış, süt beyazı tenine renk katmıştı. Kraliyet sarayının girişinde bulunan vişne ormanından toplanan güzel vişnelerin rengi dudaklarına sürülmüş,yanakları da açık pembe allıktan nasibini almıştı. Dün gecenin aksine bu gün daha bir renkliydi siması.
"Henüz mevsimi olmamasına rağmen açmış. Büyüleyici değil mi Senyör Min?"
Çocuksu ses tonuyla biraz önce kendisini iğneleyen adama gülümsedi naifçe Jimin. Elindeki çiçeği karşısında bir duvardan farksız edasıyla dikilmiş Yoongi'nin saçlarının arasına kondururken kapattığı mesafeden de, gencin ona karşı olan tutkulu bakışlarından da habersiz yayıldı tebessümü derinden derine.
"Evet,fazlasıyla büyüleyici Prens Park. Lakin bilirsiniz, bazı şeyler olması gerektiği yerlerde güzeldir yalnızca. Her şey haddine yakışır neticede."
Aralarındaki mesafeyi açmadan önce siyah tutamlarının arasındaki çiçeği alıp avucunda öldürürcesine sıktı genç Senyör. Evet, her şey ait olduğu yerde güzeldi. Tıpkı yere fırlattığı çiçeğe hüzünle bakan prensin; abisine ait olduğu için, ona güzel görünmemesi gerektiği gibi.
****
Selamlar, yine yeni bir senachanyeol kurgusu.
Bir yoonmin oneshotı ile karşınızdayım bu sefer ve bunu elbette ki leslacieer meleğime ithaf ediyorum. Hayatıma çok dokundun meleğim, bunu seni düşünerek yazdım. Umarım seversin💙
Umarım okuyan herkes beğenir. Keyif alacağınızı düşünüyorum ve yorumları bekliyorum. Mutlu günler ❄️💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bellezza del dolore°yoonmin
Fanfiction'acı verecek kadar güzelsin' |yoonmin oneshot| @leslacieer