//4//

313 13 0
                                    

Probudilo mě klepání, no teda boucháni na dveře. Šla jsem otevřít a vydělá jsem policii.

"je tady payt-"

Řekl jeden policista když se na mě koukal. Ale než to stihl doříct tak se ze schodů ozvalo.

"ano tady jsem ;)"

Já jsem se rychle otočila a vydělá Paytona jak schází schody dolů a jde směrem ke mě.
Když jsem se otočila zpátky na policii tak jsem vydělá nechápavé pohledy. A jeden z policistů se zeptal.

"a vy víte že tady je, nebo se sem vloupal?"

Já jsem se na ně podívala pohledem jako
~kdyby se sem vloupal tak vás zavolám neasi?!~
Ale strážníci tam pořád stali a čekali na odpověď. Když v tom se za nimi objevila moje teta Laura a spustila.

"dobrý den, asi vás sklamu ale tady Jennifer s nikým nemluví takže asi máte smůlu, ale můžete se zeptat mě a já vám odpovím"

Usmála se na ně a pohledy dvou policistů zamířili na mě. A pak řekli.

"no dobře, takže víte o tom že máte doma kriminalnika?"

A Laura aniž by věděla o Paytonovi tak řekla.

"Ano víme"

Já s Paytonem jsme se na sebe podívali jakože
~co?!~

A pak policisté odešli a Laura vstoupila dovnitř a zavřela dveře.
Já s Paytonem jsme stáli vedle sebe celí pomlácení, teda Payton byl víc než já, a Laura se na nás dívala pohledem jako.
~a teď mi vysvětlite co se to tu děje!~

Payton chtěl začít mluvit ale já ho předběhla.
Jen co jsem otevřela pusu tak se na mě Laura dívala vykulenýma očima s pootevřenou pusou.

"jak jsi mi včera volala tak jsem hned nastoupila do auta stim že půjdu ještě něco koupit, noa uviděla jsem jak se tam mlátí čtyři kluci, no a nějak jsem to neřešila ale pak jsem zahlidla paytona a chvíli se dívala,řeknu pravdu Payton jim tam dával fakt mega dobre zvedáky a právé háky, ale údělal chybu tím že chtěl dát kopačku, a já hned poznala že je všechno v prdeli protože si to nepromyslel a v té nejdebilnejši chvíli uděl pohyb že chce dát High-kick, já jsem nestihla říct ani *do prdele* a už byl Payton pod nimi,tak jsem šla k nim blíž, ale fakt přisáham že jsem to chtěla vyřešit v klidu, ale oni mě začali osahavat tak jsem se neudržela a začala se s níma bit,no a následně jsem vzala Paytona a šla s ním k autu ale... Ten jeden na mě skočil ze zadu a dával mi pěsti, no ale Payton mě zachránil a zmlatil ho, a pak jsem ho vzala ke mě domů..... Promiň ještě tu agresivitu moc ovládat neumím, ale snažím se fakt. "

Podívala jsem se na ně a oba dva měli pootevřenou pusu a vykuleny oči.

" Jennifer ty mluvíš, ty před někým mluvíš....konečně "

Řekla šťastně Laura a já jsem tam stála jak tvrdý Y. Dokud jsem se nepodívala na Paytona který na mě koukal jak kdybych spadla z nebes. Neřešila jsem to a šla jsem směr do kuchyně a řekla jsem.

"má někdo hlad?"

Laura se jen usmála a přikývla. Podívala jsem se na Paye a ten se na mě pořád trochu šokovaně díval ale přikývl. Tak jsem věděla že mají oba hlad, teda aji já, hlavně já.
Začala jsem něco vařit a vydělá jsem jak si tam Laura a Pay povídají. Neřešila jsem to a vařila dál.

Když jsme dojdli tak na mě Laura začala mluvit.

"Hele Jennifer celou dobu jsi byla ticho,víš že tě tady Payton už slyšel tak před ním můžeš mluvit taky"

Hned jak to dořekla tak na mě mrkla a já jsem se na ni hodila pohled jakože..
~Lauro přestaň, to jako fakt?!~

"no a co payton teďka?"

Zeptala se Laura a payton hned odpověděl.

"co je semnou?"

A nechápavě se podíval na Lauru a já taky.

"máš kde spát paytone?"

Otázala se znovu Laura a já jsem se podívala na Paytona co odpoví, taky jsem byla zvědavá.

"No em...úplně ne, ale  já si něco najdu"

Jen co to dořekl tak začala mluvit Laura tím jejím starostlivým hlasem.

"ne paytone, můžeš být tady Jennifer tě tu určitě nechá....že Jennifer"

A podívali se na mě oba dva. Já jsem trochu váhala jestli mám mít v domě kriminalnika, ale pak jsem si že jo že mi přece jen zachránil život, teda já mu taky ale on mohl klidně jako srab utéct a nechat mě tam, ale on mě zachráníl. Nakonec jsem přikývla a řekla

"jo, klidně"


🖤🚔🖤
Další dil je na světě
Mám pokračovat nebo ne?
🖤🚔🖤

I fell in love with a criminal boyKde žijí příběhy. Začni objevovat