1.Bölüm

22 5 0
                                    

  Hayatımda görmüş olabileceğim en şahane kalçaları görüyorum sanırım Tanrım sana şükürler olsun, bana bu günleri de gösterdiğin için sana minnettarım...

  Ah-Anyong ben Taehyung, Kim Taehyung bugün liseye geçişimin ilk günü, ben de herkes gibi heyecanlıyım sadece lisenin nasıl bir ortam olduğunu görmek için bu heyecanım...

  Adımın yazılı olduğu sınıfa girdim öğretmenlerim ve arkadaşlarımla tanıştım hatta ilk günden çok yakın olacağıma inandığım bir erkek arkadaş bile edindim adı Woo Jin onunla birlikte tenefüse bahçeye indik ve sadece klasik olarak birbirimizi tanıdık ve bir daha da konuşmadık, bir kaldırım taşının üstüne oturup basketbol oynayan kişileri seyrettik. Basketbol oynayanlardan birisi çok dikkat çekiciydi, ben hayatımda bu kadar enerjik insan göremedim kendinden  50cm kadar uzun bir arkadaşının elini tutarak zıplaya zıplaya gidiyorlardı veee şunu itiraf etmeliyim ki kalçası gerçekten çok güzel gözüküyordu arkadaşlarının kalçasını sürekli şaplaklayan ben buna dayanamadı :D

  "Sence ona yazmalı mıyım baksana çok güzel?" bir anda Woo Jin'e kendimi bunu söylerken buldum.Woo Jin başta biraz çekindi ama sonrasında o da akışına bıraktı...

"Yaaazz ama adını bilmiyorsun bile(?)" dedi. Haklı öncelikle onun adını öğrenmem lazım, ama nasıl?Gidip sorsam mı aaah hayır yürek yemedim daha ilk günden rezil olamam onu sürekli takip etsem illaki arkadaşları adıyla seslenir dimi? Woo Jin'in kolundan tuttuğum gibi çekiştirerek o çocuğu takip ettik. Kulaklarımı 4 açıp ne dediklerini, birbirlerine nasıl hitap ettiklerini dinledim Woo Jin lavaboya gitmek için benim yanımdan ayrıldı, tesadüfe gel ki lavabonun bulunduğu katın merdivenlerinde onlar da durdu ben Woo Jin'i dışarıda beklerken o çocuk bir anda üst katlara doğru koşmaya başladı..
"Jimiiin nereye?" o-oh arkadaşı Jimin dedi 'yani adı Jiminnn yess şimdi onun sosyal medya hesabını bulmakta sıra'.Woo Jin lavabodan çıktı heyecanla üzerine atladım ve onu sarsarak, "Adı Jiminmiş Jimiiin!" diye çığlık attım Woo Jin,"Ya daha yeni tuvalete gittim ne ara öğrendin?" diye hayrete düştü ama bunu söyliyecek zamanı bile bulamadım çünkü adrenalinim şuan zirveyi görüyordu :D

  Elime hemen telefonumu aldım ve Instagram arama kısmına Jimin yazdım ama ona dair hiçbir şey bulamadım hep başka başka kişiler çıkıyordu okuldaki tanıdığım bazı kişiler bile takip etmiyordu, 'ne yani bu çocuk okulun popisi değil mi?Heh hayatta inanmam!'
Okulun çok takipçili itiraf sayfasını buldum ve oraya istek attım umarım orayı takip ediyordur e orayı da takip etmiyorsa artık ben de itiraf etmek zorunda kalacağım... 'Ooff neden bu kadar ulaşılmazı oynuyorsun be çocuk eminim seninle çok eğlenceli bir sohbetimiz olacak.😈'

  Günün sonunda eve geldim ama aklımda hala o vardı itiraf sayfası isteğimi kabul etmiş mi diye telefonuma sarıldım 'yess be kabul etmiş, gel bakalım poposu güzel çocuk'. İtiraf sayfasının takipçilerini kontrol ettim ama yine ve yine Jimin diye bir kullanıcı adı yoktu, 'ooooofff çıldırmak üzereyim bu çocuğun insatagram hesabı yoksa ne yapacağım benn' itiraf sayfasının mesaj at butonuna tıkladım biraz gergindim bende gerçekten bunu yapacak yürek var mı diye  elimi kalbime götürdüm, çok hızlı atıyordu, evet varmış.
Ne yazsam diye biraz düşündüm böyle böyle birinden hoşlandım o kim denmez herhalde dış görünüşünden bahsetmeye ve kaçıncı sınıf gösterdiğini yazmaya karar verdim ''sanırım 10 ya da 11.sınıfta minyon ve basketbol oynayan birisi var tanıyanlar Instagram hesabını yazabilir mi?'' diye itiraf yaptım ve hesap sahibine hesabımı göstermemesini rica ettim. Cinsiyetini söylemediğim için admin aradığım çocuğun cinsiyetini sordu ve hemen paylaştı.Heyecanla sürekli gönderinin yorumlarına baktım ama hiç yorum yoktu sadece beğeni vardı 'madem bir şey yazmıyorsunuz niye beğeniyorsunuz be!' diye söyledim içimden .Yaklaşık yarım saat sonra birisi bir kişiyi etikeyledi, etiketlenen hesabın adı park.08 'di, 'gerçekten o olabilir mi? iyi de neden böyle bir isim?' tereddüte düşerek fake bir hesaptan istek attım ve anında kabul etti paylaşılan fotoğraflarda o vardı, onu buldummm!!

basketball || vmin 🏀🧡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin