Violetta:Merhaba ben Violetta. Madrid'e daha yeni geldim. Studio 21'de okuyorum. Leon ile çıkıyorum o benim hayatımın aşkı.Francessa ve Camila 'yı çok seviyorum. İkiside benim en iyi arkadaşım.
Leon:Merhaba ben Leon. Studio 21'de okuyorum. Violetta ile çıkıyorum ve onu çok seviyorum.
Diego:Merhaba ben Diego. Studio 21'de okuyorum. Violettayı çok seviyorum ama o beni sevmiyor. Leon'u seviyor. Bu yüzden Leon'a gıcık kapıyorum.
Francessa:Merhaba ben Francessa. Studio 21'de okuyorum.Marco'yu çok seviyorum. Violetta benim en iyi arkadaşımdır. Tabi Camila'da.
Camila: Merhaba ben Camila. Studio 21'de okuyorum. Maxi ile çıkıyorum onu çok seviyorum. Francessa ile Violetta'yı çok seviyorum. Onlar benim en iyi arkadaşım. Studio 21'de okuyorum
Marco:Merhaba ben Marco. Francessa ile çıkıyorum. Onu çok seviyorum. Studio 21'de okuyorum.
Ludmila:Merhaba ben Ludmila. Studio 21'de okuyorum. Federicco ile çıkıyorum.
Maxi:Merhaba ben Maxi. Studio 21'de okuyorum. Camila'yı çok seviyorum.
Federicco:Merhaba ben Federicco. Ludmila ile çıkıyorum. Studio 21'de okuyorum.
Naty:Merhaba ben Naty. Studio 21'de okuyorum. Kimse ile çıkmıyorum. Kendi halimde takılıyorum.(Tabi Ludmila'yı unutmuyorum. Hep onunla takılırım o da benimle ama galiba o beni pek sevmiyor hep asağılıyor.)
Thomas: Ben Thomas. Studio 21'de okuyorum ve Naty'i çok seviyorum.fakat o bunu bilmiyor.
Herman: merhaba ben Violetta'nın babasıyım. Onu çok seviyorum. Violetta benim en değerlim