AZ BUÇUK 1.BÖLÜM

770 12 27
                                    

AZ BUÇUK 1.BÖLÜM

(Ev ortamı. Metin ve Ali konuşmaktalar.)

METİN: Ya yeter artık bu nasıl bir horlamadır ya uyuyamıyorum senin sayende. Uykumun içine sıçtın.

ALİ: Metin abisi kalbini kırmak istemiyorum ama sanki sen hiç horlamıyosun.

METİN : Abi tamam ben de horluyorum da seninki horlama değil ulusa sesleniş!

ALİ: LAN ! Madem rahatsızsın siktir git Oğuzhan'ın evinde uyu. Ben uykuma bakarım arkadaş. Ne halin varsa gör.

METİN: Abi gece gece seninle uğraşamam ben Oğuzhan'ın evine gidiyorum sabah 6'da kadın programalrı var abi unutma.

ALİ : Ney! Sabah 6'da mıydı lan! Lan bari 4:30 olsun da annem sabah namazına kalktığında izlesin bari di mi abisi.

METİN: Abi tamam ben kaçar...

(METİN apar topar çıkar. )

Dış Ses : İşte böyle tuhaf bır ailelerdi. Hayatlarında her zevkten, her meseleden az buçuk vardı. Bir de kız kardeşleri var. Bizimkilere nazaran 'Bu adam olur.' diyebiliyorduk.

Anneleri Hamiyet: Çocuklaaaaar hadi kalkın yemek hazır!

FEYYAZ: Tamam anne geliyoruz. Babam yine spora mı gitti?

HAMİYET: Gitmiştir yine. Adam sanki olimpiyata hazırlanıyor bak yaa! Bari son turda saktlanmasa. Bu arada çocuklar benim okul arkadaşım gelecek. Bir çocuğu varmış bizim Feyza'ya talip!

(Hamiyet Feyza'ya göz kırpar.)

FEYZA: Anne ben kimseyle evlenmek istemiyorum yaaa!!!

METİN: Anne bu adamın işi neymiş?

HAMIYET: İşi mi ne?

Metin: Anne diyom ki bu adam ne bok yer.

HAMİYET: Terbiyesizleşme

METİN: Peki anne peki. Biz tokuz. Dükkana gidiyoruz ihiyacın yok biz zararlıyız.

HAMİYET: Oğlum zaten siz faydalı olsaydınız sizi vücudumdan atmazdım.

METİN : Hep bi' azarlama bu ne ya! Biz icadımıza gidiyoruz.

DIŞ SES: bizimkilerin bir icadı varmış. Bak sen bizimkilere! Hem de neymiş farklı enerji türlerini elektrik enerjisine çeviren makına icat ediyorlarmış. Peh peh peh...

(Metin ile Ali sokaktan dükkan kapısına bakmaktadırlar.)

METİN : Abi dükkanın kapısı açık kapatmadın mı sen?

ALİ: Ney! Kappattım ya dün.

(Metin dükkana girer.)

METİN: Turgut abi, Sezai abi sizin burada ne işiniz var ve en önemlisi siz içeri nasıl girdiniz?(!)

TURGUT : Oğlum ben çilingirciyim lan.

METİN: Adama bak ironide yok!

(Metin söylenerek Sezai Usta'nın yanına gider.)

SEZAİ USTA: Oğlum internet şifresi ne?

METİN : Abi tüm kombinasyonları deniyoruz hala bulamadık.

SEZAİ USTA : Ney bulamadınız mı? Sizin yarınız yaşındaki adam Kur'an'ın şifrelerini çözdü kanal kanal dolşıyor siz bir şifreyi bulamadınız mı valla yazık!

ALİ: Abi bi çıkın gidin ya. Bu nedir ya. Bizim de özel işlerimiz var ya. Çıkın gidin yaaaa!

(Sezai ile Turgut apar topar giderler.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AZ BUÇUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin