Eg våkna av at vekkerklokka ringte. Eg sto opp gikk inn på badet og tok en ras dusj og sminka meg og kledde på meg. Eg gikk ned tok et eple og gikk ut døra og mot skulen. Når eg kom inn i skulegåren kom Lisa(bestevennen min) bort til meg. Vi gjekk inn og det ringte inn til timen.
Etter skulen gjekk eg heim og når eg kom heim var mamma heime. Mamma ropte på meg fra kjøkkenet og eg gjekk in. Når eg kom inn på kjøkkenet sa mamma st eg måtte sette meg ned og at haha de noko å fortelle til meg.
Når eg satt meg ned kom mamma bort og at at vi skulle flytte. Eg vart heilt sjokkert og spurte om kor, kortid og koffor? Mamma sa at vi flytter i morgon og at vi skulle flytte tilbake til Espoo. Eg hadde egentlig ikkje noke i mot d fordi eg har berre ein venn og ho kan eg ikkje stole på.
Eg gjekk opp og begynte å pakke kle og sant. Når eg var ferdig gjekk eg ned og der måtte eg mamma og søstra mi(Sofie). Sofie satt og gråt og mamma satt og trøsta ho. Eg spurte om ka det var og ho sa at ho ikkje ville flytte eg gjekk bort til ho og sa at det kom til å gå bra og at ho kom til å få masse gode fine venner og at ho kunne prate med vennene sine på skype. Når ho slutta å grine gjekk ho opp og begynte å pakke. Eg satt og snakka med Lisa ei lita stund heilt til eg bestemte meg for å gå bort til ho å fortelle at skal flytte. Når eg kom bort opna ho opp døra og vi gjekk oppcpå rommet. Når eg sa at vi skal flytte vart ho ikkje så veldig lei seg men samme det. Eg gjekk heim og da var klokka ca 12 og då bestemte eg meg for å gå å legge meg..
Når vekkerklokka mi ringte gjekk eg inn på badet og sminka meg og kledde på meg. Når klokka var ca.10 måtte vi fare til flyplassen.
Når vi kom til flyplassen sjekka vi inn og gjekk inn på flyet
YOU ARE READING
Me and Isac
FanfictionDn hadde flytta fra Finland da hun var liten og nå skulle hun flytte tilbake men det hun ikkje vet er at isac elliot bor der og at det venter henne masse drama