Kız ne olduğunu anlamadı ve ordan koşarak uzaklaştı. Evleri ormanın içinde olduğu için şehirden uzaktı. Kız bunu bildiği için şehire ulaşınca bulduğu ilk evden yardım isteyecekti.. Bir süre koşmanıj ardından kız bir ev bulmuştu. Daha doğrusu malikane. Kapıyı tıkladı ve beklemeye başladı. 'Acaba bana yardım edebilirler mi?' dedi içinden. Kapı gıvurtı ile açılınca kız bi an ürktü ama sonra kapının önünde duran sarı saçlı, pembe elbiseli güzel bayanı gördü. İçine o an güven duygusu yayıldı.
G: Merhaba tatlım. Nasıl yardımcı olabilirim?
N: Merhaba efendim.. Iı-
G: İstersen içeri gel otur biraz soluklan belli ki koşmuşsun.
Kadın böyle deyince kız minnettar bir şekilde kadına baktı ve yavaş afımlar ile içeri girdi.
R: Grace kim gelmiş? Önemli biri değilse gönder.
G: Burada küçük bir hanım var efendim. Sanarım koşmuş, bir şeyden kaçmış. Biraz soluklanması için içeri aldım. Belki bir sorun vardır yardım ederiz diye. Sizin için sorun olur mu efendim?
Reginald biraz düşündü ve 'tamam' dedi. Kız mutlu olmuştu. Kadın onu aldı ve salona götürüp oturttu ve mutfağa gitti. Kız için bir bardak su geitrecekti. Çünkü kız anlaşılan çok korkmuş ve koşmuştu.
G: Al bakalım tatlım. Ne olduğunu anlatmak ister misin?
N: Şey.. Iı..
G: Tatlım bana ve burdaki herkese güvenebilirsin sana bir şey yapmazlar.
N: Tamam.. Yine her zamanki gibi okula gitmek için hazırlanmıştım. Aşağı indimde babam beni elinde sopa ile bekliyodu. O an beni döveceğini anlamıştım. Ama bu sefer yapamadı çünkü ev bir anda 4 bir yanından yanmaya başladı. Ben de bunu fırsat bilip kaçtım. Evimiz orman içinde olduğu için şehirde ilk bulduğum ev burası oldu. İşte böyle..
Reginald yanlarına gelmişti bile. Kızı dinlemişti ve grace e baktı. Anlaşılan akademiye yeni bir çocuk daha katılacaktı.
R: Adın nedir?
N: Na- natalie.
R: korkma sana bir şey yapmicam. Daha önce evi yaktığın gibi fark etmeden başka bir şey yaktın mı?
N: Aslında.. Daha önce okulda bana bulaşan bir kız vardı ben de çok kızmıştım ve bi anda kızın saçı yanmıştı. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Neden sordunuz ki?
R: Şemsiye akademisine hoş geldin 0 numara.
N: N-ne.. Burası şemsiye akademisi mi? Uh-
G: Tatlım tam saatinde geldin. Kahvaltı saati. Artık okula gitmene de gerek kalmayacak. Bu evde ders göreceksin.
N: Be-
Kadın elindeki zili salladı. Kız şaşkınlığını hala atamamışken merdivenlerden çocuklar inmeye başlamıştı. Hepsi sıra sıra..
G: Tatlım hadi sen de geç masaya bak orda boş sandalye var ben ya bak getireyim.
N: P-peki.. eee..
G: Bana anne diyebilirsin tatlım çekinme.
Natalie kafasını sallafıktan sonra masa oturdu. Diğer çocuklar gibi. Reginald ın o yüksek ayakkabı sesi gelmeye başlayınca herkes o tarafa baktı. Sonrasında ise babalarının 'oturun' demesi ile herkes yerine oturdu. Herkes yemek yemeyip kıza bakıyodu. Kız bundan rahatsız olmuş olmalı ki; göz devirip yemek yemeye devam etti.
R: Evet çocuklar, bu yeni kardeşiniz. Natalie.
L-D-A-K-F-B-V: NE!?
R: Doğru duydunuz. Ayrıca yemekte konuşmayın. Natalie, yanıt kendini.
N: Iıı.. Ben Natalie.. Natalie chones.
A: Hargreeves dicektin her halde?
N: Oh.. Evet üzgünüm.. Natalie Hargreeves. 14 yaşındayım.
D: (alaycı bir şekilde)Bizden küçüksün.
R: size ne dedim?
R: Bu gün öğleden sonra saat 2 ye kadar serbestsiniz. Tanışın. Ama şimdi yemeğimizi yiyin.
------------
F: Ah sonunda yemek bitti. O bunağın yüzünü daha görmeye katlanamazdım.
V: Five biz de senin gibi sevmiyoruz o yaşlı adamı ama bu kadar abartma, yani sonunda falan.
F: Vanya seni dinleyecek değilim.
K: AĞAĞAĞAĞA Bİ SUSUN BE! Natalie bunların kendini tanıtacağı yok ben hepsini sana tanıtırım. Şurada ki kas yığınının adı Luther, 1 numara. Şurada ki bıçakçı arkadaşın adı diego, 2 numara. Şurda ki bonus kafa-
A: KLAUSS!!
K: Ay tamam sakin. O kıvırcık saçlı olan kız allison, 3 numara. Ben klaus, 4 numarayım. Şurada five var. Adın dan da anlarsın 5 numara. Şurdaki-
B: Ben ben :) 6 numarayım. Tanıştığımıza memnun oldum.
N: Ben de :)
K: ay tamam yanında oturan kız da vanya, 7 numara. Güçleri-
R; numara 0, odama gel hemen.
A: Ay kızı geldiği gibi azarlamasın.
D: Yok ya bizi tanıtır her halde.
N: Ben gidiyim en iyisi.
Umarım hikaye saçma olmuyordur. İlk yapışım da..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuz | The Umbrella Academy | Number-0
AdventureSadece bu işkenceden kurtulmak isterken şemsiye akademisinin yeni üyesi olan bir kız..