M. Baba- dün neden geç geldiniz?
Mira - öhm öhm öhm
M. Anne - kızım iyi misin al şu iç.
Mira - ablacım sen söyle sene neden geç geldik öhm.
Jack - şey dün parti geç bitti de biz gelincede siz uyumuştunuz o yüzden.
M. Baba- bak inanıyım mı?
Mira - inan baba
M. Baba-tamam inandım. Bu arada kızım düşünüyorum ki partide bay jung la tanıştın?
Mira - evet (sesizce tanımamış olaydım)
M. Baba-efendim kızım bir şey mı dedin?
Mira - yok yok.
M. Baba- ha tamam o zaman ben sana bir şey söylemek istiyorum kızım biz istiyoruz ki sen bay jung la Kore de iş birliği yap. Yani bay jung Kore'de yaşıyor sadece tatil için Amerika da şuan senin gibi yani bay jung senin onun asistanın olmağını istiyor.
Mira ve jack- NE?!
M. Baba- evet neden bu kadar şaşırdınız ki hem bay jung un kardeşide Amerika da yaşıyor hem belki iyi anlaışsınız ha. Diyerek kaş göz yapar.
Jack- Baba yaa lütfen o kız benim tipim diğil hatta o kızdan nefret ediyorum ben.
Mira - bende o bay jung dan
M. Baba- sanki onlar size meraklı. Hem ne demişler en büyük aşklar nefretle başlar.
M. Anne - babanız çok iyi söylüyor çoçuklar.
Mira - anne yaaa sende mi.?!
M. Baba - kızım bu benim için çok önemli lütfen?
Mira -ama ba-
M. Anne - hadi ama kızım bizi üzecek misin.
Jack- oha siz iş birliği mi yaptınız karı koca.
Sera - aynen az önce kafalarında senaryo yazıyordular jsjsjsj sjsjsjs
M. Baba - hadi neyse yemeğinizi yeyin.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra annemle beraber sofrayı toparladık. Bende abimle beraber dışarı çıktık. Tam yolda yürürken. Jungkook ve ablasının bu tarafa geldiğini gördük.
Mira - abi bunlar bize doğru mu geliyor yoksa ben mi yanlış görüyorum.
Jack- bende tam onu sorucaktım.
Tam arkamı dönüp kaçacakken Jungkook'un bileğimi tutup kendine çekmesiyle amela sümüğü gibi taş gibi vücuduna çarptım.
Mira - ağağağa burnun
Jack - ufff çok acımıştır şimdi.
Mira - sen vücudunda taşmı taşıyon aq burnun kırıldı .
Jungkook - jsjsjsjsjks ona taş diğil kas diğiyorlar
Mira - hıhı ne demezsin.😒😒
Jungkook- hem sen dün benim kaslarımla tanıştın diye hatırlıyorum.
Diğerek sırıtırMira- yaa sana burdan bir çakıcam 5ci boyuta uçacaksın. Dün abi kardeş bizim ikimizi resmen kandırdınız.!!
Jungkook- ama gel gerçeği söyliyelim dün altımda zevkten dört köşe olmuş bir şekilde kıvranıyordun bebeğim.
X- aynı şekilde abinde
Jack e baktığımda domates gibi kızarmıştı. Koluna vurarak.
Mira - kendine gel bücür.
Diğerek koluna girdim.
Mira - izninizle bay jung biz amerkayı gezip tozucaz bu gün!
Derek yanından geçtik.
Akşam
Resmen abimle yorgunluktan bayılıcaktık saat gece 1 di çok yorulmuştum aynı zamanda da çok güzel bir gün olmuştu.
Odama çıkıp sıcak duş aldıktan sonra pijamamı giydim.
Kendimi yatağa attım telefonu elime alarak instagramda gezinmeye başlamıştım. Taaa ki jjk isimli kulanıcıdan mesaj gelene kadar.
Jjk - uyudun mu güzelim.
Mira - ne oldu neden mesaj attın?
Jjk- o dün gece aklıma gelip duruyor ahh çok güzeldi şuan seni istiyorum bebeğim.
Mira- yaa sen ne diyiyorsun?!
Jjk- diyorum ki sen ben yatak ha?
Mira - öfff seni çekemiyiyicem diğerek telefonu kapatdım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Hızlı geçiş
Bir ay sonra.
Abimlerle vedalaşıp dışarda beni bekleyen taksiye doğru irelledim. Şöför valizimi alıp alabanın baqajına yerleştirdi arabaya binecekken Jungkook'un evden çıktığını gördüm bana doğru geldi ve
Jungkook - gidiyor musun?
Mira- ne yapıyor gibi görünüyorum??
Jungkook- bende bu akşam seul de olucam yarın iş de ol güzelim diğerek gitti.
Tam bir şeytan. Diğerek arabaya bindim.
Hızlı geçiş.
Evime gelmiştim. Çok özledim bee seni Kore diğerek evime girdim. Valizimi yerleştirdikten sonra kendime bir güzel kahve hazırladım ve balkon da oturarak kahvem den bir yudum aldım.
Bir kaç dakika sonra
Üzerimi değiştirip evden çıktım biraz yürüyüş yapıcaktım özlediğim seul küçelerinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sweet killer
Random19 yaşında Kore'de yaşayan Mira isimli kız ve onun hayatına girdiği andan her şeyi tamamen değiştiren killerden bahs ediliyor.